PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Kiitokset onnitteluista! Toivottavasti todellakin että on mistä onnitella ;) Ikuinen pessimisti :ashamed: Yritän malttaa torstaihin asti, jos täti ei ole siihen mennessä tullut, testaan uudemman kerran. Toivon mukaan sillon saadaan niin selkeä plussa että mieskin sen näkee :D

Älkää käsittäkö väärin, todella onnellinen olen jos tuo plussaksi muuttuu. Mutta viime yönä ei tullut paljoa nukuttua kun murehdin :ashamed: Muistelin pahoinvointia, liitoskipuja, väsymystä, synnytyksestä toipumista, yöllä valvomisia ja nyt nuo kaikki samat pitäisi taas jaksa ja vielä esikoisen kanssa touhuta! :eek: Jotenkin kun olin varautunut odottamaan kauan niin tämä tuli hieman äkkiä ;) Välillä mietin, että joku ruuvi on jossain löysällä kun tuohon touhuun lähtee uudestaan :LOL:

Emppu80 Pidetään peukkuja! Mutta :headwall: tuo kahvinjuontikielto! Aamulla on pakko pari kuppia saada, että herää :p

Luminka Tuota repimistä on täälläkin. Sängyssä täytyy varovasti kylkeä kääntää muuten |O Toivotaan parasta!

HotCoffee Pidetään sullekin peukkuja! Tuo polttelu voi tarkoittaa ihan jotain muuta kun tädintuloa ;)

Onnittelut plussanneille ja peukkuja piinailijoille!
tuhma minä, palstailen komukalla palaverissa...

).( lauantaina vatsassa repäisi tosi kipeesti, ja sen jälkeen on jomotellut menkkamaisesti. Nyt 7 pv oviksesta. Pinkit limat oli lauantaina. Joko täti aikaisessa viikon verran tai jtn muuta.

Onnea SadButTrue plussasta :flower: Kyllähän se ihan selkeä viiva on

lappitar pahoittelut ja :hug:

Mulla on ollu lämmön lisäks edelleen liukkaat kelit, vaikka yleensä oviksen jälkeen hiipuu...Voiko olla oire? Vai vaan toiveajattelua :LOL:
Kahvia munkin on saatava aina aamuisin kupillinen, mutta onneks en juuri muuten sitä juo.

Onnea SadButTrue hienoista testiviivoista :heart:

Cristina mullakin on nyt oviksen jälkeen jatkunu tuo valkkarin tulo tosi voimakkaana...

Mä en voi luopua kahvista, en ikuna. Tarviin kahvikupillisen aamulla, päivällä ja illalla ja joskus vielä juon enemmänkin eli päivässä menee väh. 3 kupillista.

Ihanaa SadButTrue! Paljon onnea! :hug:

Mitäs, mitäs, täällähän voi kohta monet olla pieniin päin.. =)
Mutta lisää porukkaa pitäis pinoon kohtsillään saada tai
minä muuten heilun täällä yksinäni. :snotty:

kp27 ja tätiä odottelen. Toivottavasti hän on suopea ja suvaitsee
saapua jo keskiviikkona kun hänen kerran on pakko vierailla.
|O
Vähän jo jännittää se gynen aika että näkyyks siellä mitään
irtoilua tapahtuvan.. Tämä siis parin viikon päästä.
Jotain odotettavaa mullakin :D

Juu plussia vain kaikkien testeihin toivoopi hän!

Iitukka Mä ainakin heilun täällä sun seurana.. :wave: Hamaan tulevaisuuteen..

Täti se istuu kylässä kolmatta päivää.. Lähtis jo menemään, viesti on kyllä jo tullu selväks!! :kieh:

Mitkäs on Luminkan päivän kuulumiset?

++++++++++ KAIKILLE!!

Luminkan päivän kuulumiset: Käytiin miehen vanhempien ja siskon luona, äsken kotiuduttiin. Ihan ok päivä, paitsi vaikee oli taas neiti saada nukkumaan. Tänä iltana saan miehenkin viekkuun nukkuu kun on tehnyt yövuoroja =) Tosin ihan "joutuu" vaan nukkuu kun odottelen hiivalääkkeiden loppumista.
Huono-olo tuli pois ajaessa, mutta nyt hyvä ruoka, parempi mieli =) Jouduin neitiä viihdyttää kun ei oikein jaksanut istua.. Huh.. En oo ikinä voinut autossa lukea tms. kun pakko kattoo eteenpäin, muuten tulee pahoinvointia :/

Eipä mitään oireita, välillä meinaa huimailla mut en jaksa vielä toivoa raskautta kun ei kuitenkaan vielä oo onnistunu :ashamed:

Kirjoittelen vielä illalla kun nyt pitää rueta iltapuuron tekoon! :heart:

Kylläpäs on osannut tänään ärsyttää ja kiukuttaa kaikki oikein toden teolla :kieh: Tuli vähän rähjättyä miehellekin :ashamed: Onneksi oli ymmärtäväinen... Tämä kaikkihan tietysti vaan liittyy siihen että ovuloin niin että korvat soi, eikös vaan?!?! :LOL: No piti tulla tänne valittaan, kiitos kun jaksatte lukea.

Blondie ettei vaan olis kiinnittymisvuotoa? Sitähän sanotaan et n.6-7 pv hedelmöittymisestä vois sellaista ilmetä. Toivotaan parasta!

Taidanpa ottaa tänä iltana lasillisen punkkua kun se kerran on niin hyväksi näin (oletetussa) luteaalivaiheessa ;)

Oho, oltiin toiselle sivulle tiputtu.. Joten nostelenpa tässä...

Niin, minäkin veikkaisin et blondiella ois ollu sitä kiinnitysvuotoa! =) Vaikuttaa siis lupaavalta! :heart:

joo Torey, kyllä ne meidän miehet saa kestää vaikka mitä! Ja tämähän on vasta alkua, sitten kun kaikki ollaan raskaana niin hormoonit hyrrää!
Kyllä silloin oli herkkä ja vaikka mikä ärsytti ja itketti...

iitukka, minäkin jännään koko ajan ettei täti tulis. Onkos meitä muita loppukierrossa olevia?

kahvinjuonnista, alussa ite en juonu kahvia kun ei vaan maistunut. Olikohan viimeisellä kolmanneksella kun kahvin menekkiä piti rajoittaa siihen kahteen kuppiin (lue mukiin) päivässä! Oli nautinto laittaa kahvinkeitin päälle ja odotella kahvin tippumista :p

caffee81, eikös tuo valkkarin tulo vois viitata raskauteen? ;) Mulla ainakin oli silloin ensimmäisiä oireita tuo... d :) b

SBT: et varmasti oo ainoa joka miettii tuollaisia, tulee välillä itellekin kauhuajatuksia omasta jaksamisesta ym. Ja sekin että nyt meillä miehen kanssa on vihdoin ollut yhteistä aikaa (illat ainakin kun neiti nukkuu). Niin entäs kun tulee vauva, sit sitä valvotaan ja ollaan väsyneitä ja pitäs jaksaa ykkönenkin hoitaa. Kun aikaa kuluu niin sitten lapset leikkivät yhdessä ja ei tarvitse viihdyttää niin kuin nyt pitää! Asioilla on tapana järjestyä :heart: :heart:

Kirsikalle pikaista tädin poistumista =)

Emppu80 puhallan tädin kauemmaksi sinun luota
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ :whistle: No niin, nyt se pentele ei tuu sua kiusaamaan! :kieh:

Apua! Katselin tota ekan sivun listaa, missä vaiheessa kenelläkin kierto menossa ja huomasin oman kierron olevan jo pitkällä... Nyt alko jännittää miten tässä käy :p Sunnuntaina pääsee testaa, toivottavasti. Jotenki menny tää kierto tosi nopeesti =)

On tää kans ku joka kerta tädin alkamisen jälkeen lupaa itselleen, että tässä kierrossa en ajattele raskautta rakentele pilvilinnoja plussasta ja siltikin taas on kokoajan mielessä, et mitäs jos kuitenkin nyt on tärpänny :p Oon jo miettiny, et miten kertois miehelle ja keille kaikille samantien... On tää ihmisen mieli omituinen :LOL: Toivotaan meille kaikille plussia lähipäivinä

Luminka - iso kiitos tädin karkoituksesta :D

Monella on taas jännät päivät! Mä yritän kaikin voimin sinnitellä ens viikon maanantaihin... Sillon on lupa testata jos ei se nimeltä mainitsematon tule ennen sitä.. Ja kun ei tuu...!

STB - juu et todellakaan ole yksin ajatustesi kanssa. Monesti sitä miettii, että mitenköhän sitä tästäkin selviäis jos ois vielä vauva mukana... No onneksi asioilla on tapana lutviutua aina jotenkin. Mä tunnustan, että esikon vauva aikana tuli paljonkin mietittyä että voi kun en nyt olekaan aivan täydellinen äiti kun tukka hapsottaa ja tiskit on tiskaamatta... Nooh nyt on onneksi oppinut jo relaamaan. Yksikin päivä lähdettiin avoimeen tytön kanssa ja siinä riisuessa tajusin, että mulla ei oo ollenkaan rintsikoita :LOL: Että näin....

Plussa puhureita kaikille kovasti puhaltelen täältä :whistle:

päivää taas puhelimen kautta! Eilen palaverissa palstailua, tänään kotona kun äijänpätkällä sen vesirokon jälkitautina keuhkokuume. Nukuin viime yönä 4 h!

Kädet kyynärpäitä myöten ristissä ettei täti tulis. Tissit on hassuna, alavatsaa juilii. Hätäsenä testaan jo lauantaina JOS miehen kanssa suunniteltu 1 yön loma (lue=hotelli, ylensyönti ja alkoholi) toteutuu. Voi olla ettei päästä jos poitsu vielkin kipeenä.
Saattavat nämä olla tätioireitakin, koitan vakuutella etten putois korkeelta.
Vk 5 viimeistään tietää...

Sairaspäiviksi suosittelen www.bobthebuilder.com värityspelit, 4-vuotias kummasti viihtyy!

Potkuja täteille, tarrasukkia ja tsemppiä muille!

kahvista: kuppi kotona aamulla, ei töissä kun Sodexho vaihtoi Gevaliaan ja se närästää pirusti!

Pärjäämisestä 2 kanssa: menishän sitä 2 samalla valvomisella...3+3 h unta vrk riittää mulle. Tosin vaativiin suorituksiin sillä ei ylletä.
kirjoitusvirheet...sikapieni näyttö luurissa
sorry

Mäkin potkin teiän kaikkien tädit hittoon sieltä teiän kulmilta! Käskekää ne meille kylään.. :) Samalla kiukulla voin kärsiä muittenkin menstruaalit.. Täällä tosin menossa ehkä jo tokavika päivä, alkaa mennä tuhruttelun puolelle.

Toi on tavallaan ihan totta, et kaks lasta menis samalla valvomisella.. Mut taitaa aika usein mennä niin, et ku saa toisen nukkumaan, toinen herää.. Ja päikkärit menee tietenkin aina ristiin. Mikähän pessimisti mussa heräs?? :LOL: Oon taas veljen luona lapsenvahtina tämänkin viikon ja täällä tuo meiän sälli 7kk ja veljenpoika 1,5v nukkuvat juuri parhaillaan päiväuniaan samanaikaisesti. Ihana hiljaisuus! Ja kukahan hiipi saman tien koneelle ja nettiin.. :LOL: Ei ole mitään riippuvuuksia mulla..

Joopa, kp50 tänään ja kyllä ottaa pattiin |O . Ärsyttää kaikki ihan sairaasti ja olen 99% varma, että ei ole tärpännyt. Eli tätiä täällä odotellaan...

Mä juon kyllä kahvia ihan liikaa :ashamed: . Viime raskaudessa kahvi jäi kyllä kokonaan pois jo heti alussa, ei vaan maistunut ja etoi koko haju. Loppuraskaudessa alkoi sitten jo vähän maistumaan ja nyt sitä meneekin sitten useampi kuppi (lue: muki) päivässä.

Blondien oireet kuulostaa hyvältä, onnea testaukseen ja cristinalle myös peukut pystyssä!

Luminka ja iitukka toivotaan, että se helevatan punanuttu pysyis kaukana!

Musta on tullut kans nyt äitiyslomalla kahvin suurkuluttaja. Viime raskaudessa en juonut aluksi kahvia kun ei tehnyt mieli, mutta loppuraskaudessa taas join pari kuppia päivässä. Nyt voisin juoda vaikka kuinka paljon kahvia, mutta ehkä tarvii vielä vähän rajoittaa kun sentään imetän vielä meidän vauvaa. :whistle: Muuten tulee rinnoista vaan café au lait:a ;)

).( Mä otin uuden asenteen ja aloin miettimään, että ehkä se ovisjuna ei ole vielä ajanutkaan mun ohi, ehkä mun kierto on nyt keskenmenon jälkeen vaan pidempi. Katsotaan onko uudesta asenteesta mitään hyötyä :LOL:

++++ tuulia kaikille :heart:

Luminka Jaa teit mitä!? Mikäs yliahkeruus siellä iski! Mun vatsalihasliikkeet on siinä ku punnerran itteni ylös sohvalta hakemaan jääkaapilta herkkuja.. :ashamed:

Nti Kesäheinä Hyvä asenne!!

Onneks mä oon riippuvainen vaan tästä netistä, enkä kaffesta laisinkaan. Ikuna en oo maistanu enkä muuten maistakaan. :x

Ai kahvia vai? Kyllä kiitos! Täällä kans on tää äippälomalainen ihan kahvin orja. Raskausaikana en voinut juoda, etoi pelkkä tuoksukin. Jännä ilmiö sekin, oli melkeinpä ensimmäinen raskausoire mitä oli. Joka aamu nytkin toiveikkaana odotan että joko etoo...
Nyt varsinkin kahvia kuluu kun toi likka on päättänyt ettei enää nuku öisin, niin kyllä kuluu jo heti aamusta. Heräilee pahimmillaan n.tunnin välein yöllä...Ihan kaistapää mäkin olen, kun en edes meinaa ton yhden kanssa jaksaa valvoa ja silti toista kuumeilen. :eek: Saas nährä miten akan käy kun työt helmikuun puolivälissä alkaa... :eek: :eek:
Vatsalihasliikkeenä täällä on se kun punnerran yössä sen 12 kertaa ylös hyssyttämään pinniksessä seisovaa yökukkujaa...

nti kesäheinä mulla kans on menossa täällä sellanen 8 päivää kestänyt ovis :LOL: Limaa sen kun tulee, alan kohta epäillä et mulla on oireeton hiivatulehdus (sympatiat Luminkalle)

Mää täällä taas kittaan. Tällä kertaa glögiviiniä. Kauhee äiti määkin, heti kun laps silmänsä ummistaa niin lasi kallistuu... huh huh. ;)

Torey: oot vissiin ottanut kaikki keinot käyttöön B) Niin sitä pitää =)
Onko teidän tyttö oppinut jotain uutta että sen takia huonommin yöllä nukkuu?

Pilkkis: joo, sano elä muuta! Meinasin aamulla pyörtyä ihan kun huomasin et taitaa ne lihakset löytyä mahastakin (tuntui siis illallinen treeni)! :LOL:
Ainahan minä sanon että nyt jatkan tätä innostusta ja alan pitää kropasta parempaa huolta :whistle: Niin se vaan tahtoo unohtua.. :ashamed:
Mutta on mulla painoa tippunut jopa joulun jälkeenkin, viikon päästä neidin neuvola niin pääsen puntarille hyppää! Ikinä en oo tykännyt vaa'alla käynnistä kun liian isoja lukemia näyttänyt. Nyt toiveet korkealla että parikin kiloa 2kk:ssa lähtenyt (jopa :/ )... Hyvä kuitenkin se pienikin pudotus, on kevyempi olokin =) Sit oisin normaalipainossa!!!

Juu, ja tänään iski ihan hirveä siivous-innostus! Saivat seinät ja ovetkin puhdistusta kaiken muun siivouksen lisäksi! Sanoin vaan ukolle et taidan olla raskaana, silloinkin ku tyttöä aloin odottaa, tein testin kesken suuren suuren suursiivouksen! Että ei voi mitään muuta tarkoittaa ;)

Joo-o, kokeiltiin äsken makkarissa laittaa peittoja ojennukseen. Eka heräs tyttö itkemään pari kertaa.. Kävin rauhoittelemassa... Sitten päästiin jo asiaan kunnes laitoin liukkaria ja tuntui kuin alakerta ois ollut tulessa! :eek: Kiitos hiiva tasapainon järkkymisestä |O Että se sitten siitä... Onneks ei viikko sitten ollut, ei ois muuten mitään toivoa plussasta.

Tsemppiä kaikille!! Ja tätihän ei tuu enää kenenkään luo :heart: :heart:

Yhteistyössä