PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Mahtavaa Friesia!!! :flower: Minä uskallan jo onnitella! Tule heti kertomaan kun olet testannut uudestaan!

Meillä täällä isäntä aamulla totesi että pitänee meidänkin pistää vähän vauhtia tähän vauvan "tekoon" ettei tule liian suurta ikäeroa :LOL: Olin ihan äimän käkenä, kun olin jotenkin aatellut ettei se nyt niin kuumeile vaikkei vastaankaan pistä. Niinpä meillä alkaakin nyt sit peittojen pöllytysviikot. Kuume nousi ihan uusiin sfääreihin taas :eek:
Tänään on vuotanut kirkasta, limaista valkovuotoa, voiskohan tarkottaa jotain? En ole vielä aloittanut tota tikuttelua, jos mennään nyt ihan tuurilla vielä tämä kierto ainakin, katotaan sit kuinka malttamattomaksi tulen ton ovuloinnin suhteen. Jännittävää!


iitukalla kuulosti myös lupaavalta. Toivotaan parasta!

Palaillaan!
 
Onnea Friesia! Ihania uutisia!

Kirjoittelin äsken pidemmät pätkät mutta teksti katosi :(

No lyhyesti, menkat alkoi, joten nyt on sit kp 1/30-31, yk 3. Ei nyt ees ihan hirveesti masenna, mut pikkasen kuitenkin harmittaa. No uudella tarmolla uuteen kiertoon!
 
Mä uskallan myös jo sua onnitella! :flower: :p

Kirsikka83: Kyllä se plussa vielä tulee. Hyvä ettei hirveesti masenna, ei se auta mitään. Todellakin uudella tarmolla uuteen kiertoon! ;)

Torey: Kirkas, limanen, kananmunanvalkuaista muistuttava valkovuoto on yleensä merkki oviksesta. Ovis tapahtuu siis viimeisenä limapäivänä. Sen tietää sitten vasta jälkikäteen. Peitot vaan nyt jo heilumaan! :p Paras mahdollisuus raskautua on jos simpat on jo valmiina odottamassa munasolua eli päivä tai pari ennen ovista ;)

Omaa napaa: Ei mitään uutta. Ei oireita, ei mitään. :/ Täti tulee torstaina, sitä odotellessa suunnittelen viikonloppua. B)
 
Friesia - Tuhannesti onnea!!! :flower:

:hug: Kaikille tädin yllättämille ja muillekin jotka halia tarvitsevat.

Miksei päivät voi mennä vähän nopeampaa....? Tänään on ollu esikoisella oikein kamala "kaikki pielessä" - päivä ja joka minuutti on tosiaan tuntunut ikuisuudelta. Kaikkea vastaan on pitänyt kapinoida ja itkeä ja huutaa... Nytkin kuullostaa kiukuttelevan isälleen nukkumaan menoa vastaan... :headwall: No onneksi näitä päiviä on vain harvoin... Ja hullulta tuntuu ajatus tälläisen päivän jälkeen vielä vauvasta.... Mutta minkäs itselles teet :LOL: Kuume mikä kuume...

Mitään erityisiä tuntemuksia ei ole. Tai jos oikein kuvittelee niin on, mutta jätän ne suosiolla omaan arvoonsa...

Nyt koiran kanssa tonne kuraan rämpimään... Ei kivaa... TAHTOO TALVEN!!!!

:wave:
 
Hei kamut, te ette varmaan enää jaksa tätä samaa virttä... mut ne menkat ei sitte taas alkanukkaa... taas aamulla tuli tosi tosi vähän punertavaa... enemmänki pikku limaklöntti vaaleanruskeeta ja koski menkkamaisesti mahaa...
Ja nyt ei tuu enää mitää... limakalvot on kuivat ku santapaperi eikä punasesta oo tietoakaa... ja kivutki hävis!!!

Nyt on siis kp 29/27 ja tein eilen aamulla herkän testin joka näytti negaa.
Eikä mulla ole yhtään sellanen olo et oisin raskaana, enkä oikein jaksais uskoakaan... täytyy alkuviikosta käydä verikokeissa jos ei mitää oo ilmaantunu.
Mä en kohta enää kehtaa edes kirjottaa tänne :ashamed:
Sellasta soutamista ja huopaamista tää tuntuu nyt olevan. :/
 
HotCoffee: olenko laittanut sinulle kp:t väärin vai onko oikeesti noin pitkällä? Mikäs meininki? :D

Emppu: tiedän tunteen... Tää meidän pikkuneiti ei meinaa yksin viihtyä lattialla. Sylissä kiipeily on kaikista parasta mitä siellä voi tehdä. PAITSI tänään, tunnin oli yksinään lattialla kun minä neuloin itelle villasukkia (sohvalla). En muista onko ikinä noin pitkään ollut, hiljaa jopa! :heart: Varsin rauhallista oli silloin :)

Kirsikalle halit :hug:

Voi ei, tuntuu kuin ois hiivatulehdus tulossa.. :/ Tai muuten ph:t ei oo kohdillaan...

Huomenna lähdetään miehen kanssa ekaa kertaa kaksin syömään Rossoon! Mun äiti ja sisko tulee tänne likkaa kattomaan siksi aikaa. Ihanaa :heart: Oon jo päättänyt valmiiks mitä syön, grillihärkää :p Lurpsis :)
 
onnea Friesia! Tarrasukkasia pikkuiselle! :hug:

Kirsikalle pahoittelut :hug:

SadButTrue - tätiä odottelen minäkin saapuvaksi torstaina..

Annemarsu - ompas sulla nyt ihmeellinen homma.
Kannattaa varmaan näyttäytyä lääkärissä jos ei tilanne selkiinny.

Luminkalle mukavaa ravintolareissua!
 
Voihan piiip... Tais tulla hiiva. Mut mistähän? En mielestäni oo syönyt erikoisemmin sokeria tai vehnää.. Silloin kun pillereitä söin ja jouduin antibioottikuurille tuli ekan kerran. Ja raskausaikana kerran. No, apteekissa pitää pyörähtää, kalliiks tulee tälläset naisten römpsävaivat! Miehelle noilla sanoilla kerroin, nauroi vaan :LOL:

Tein tuossa tytölle pakkaseen ruokaa. Alkuun olin innostunut ja otin 1-2 uutta makua/viikko.. Yks päivä mietin et millon viimeks oon jotain uutta antanut. Kaupasta kävin hakemassa vaik mitä kasviksia ja tuolla on mössöt jäähtymässä ja odottamassa pakastusta.

Siihen päälle vielä siivous kera pyykinpesun. Silloin kun rupean tekee kotihommia niin teen kaikki yhteen kyytiin ja päällekkäin. Sämpylätkin vielä uunissa.

Omaan napaan ei siis kummempia. Muutakuin tuo yksi kiusa. Vielä reilu viikko jännäämistä!
 
Heippa!

Onnittelut Friesia! :flower:

Luminka Sullahan on siellä kova tahti päällä! :LOL: Mä oon kyl kans vähän samanmoinen, et jos jotain kotihommia alotan, ni sit pitää tehä sata asiaa kerrallaan.

Mä testailin eilen illalla ja tänään aamulla, molemmat näytti negaa. :| Tätikään ei toisaalta ole vielä saapunut. Täällä sitä nyt sitten odotetaan sekavin tuntemuksin.. Testeistä tuli semmonen olo, et täytyy alkaa varautumaan tädin tuloon. Olin niin varma, et nyt se testi näyttäis lussaa.

Pojan kanssa tultiin just lääkäristä, hällä korvatulehdus ja mulla angiina. :headwall: Täytyypä siis siirtyä pehkuihin vähän lepäilemään..

Kirsikka Pahoittelut tädistä!
 
Mulla on ollut koko aamupäivän etova olo, mutta se johtuu Clomeista :/ Viimekin kierrosta alkoi etova ja närästävä olo loppukierrosta...yök...Outoa, että tänään on tullut paljon sellaista kananmunan valkuaistyyppistä limaa, vaikka ovishan mulla oli kp15 ja tänään on kp 18...
 
Onnittelut haamusta Friesia!! =) :flower: Älä pidä meitä hulluja jännityksessä vaan tule kertomaan lisää testituloksia =)

Harmi, että Kirsikalle kurvasi täti kylään :hug: Plussaonnea uuteen kiertoon!

).( Jos tämä kierto olisi yhtään normaalin kaltainen, ovistesti vois näyttää jotain plussankaltaista kp 19, eli ylihuomenna. Toivottavasti. :snotty: Nyt tuntuu, että tää kierto on menny tosi hitaasti, kun taas viime kierto mennä humpsahti tosi nopeasti. |O
 
Perjantaita kaikille!

Luminka, kyllä ne päivät ihan oikein on :) . Olotiloista en nyt oikeen tiedä. Ei ainakaan tunnu samalta kuin viime kierrossa, oikeestaan ei tunnu juuri miltään :eek: . Viime tiistaina testasin negan ja nyt olen vaan tätiä tässä odotellut... Jos nyt ei mitään kuulu, niin ens viikonloppuna olis taas tarkotus testailla. Jos nyt maltan sinne asti :ashamed:

Kirsikalle pahoittelut tädistä :hug:

Mikäs on Friesian tilanne?
 
Ilmotan vaan pikaseen, että mulla alkaa muuton vuoksi nettitauko. Uuteen kotiin saadaan netti vasta 11.2, joten sitä odotellessa. Mitän mahdollisuutta raskautumiseen ei tässä kierrossa ole, sillä peitoja ei olla heiluteltu lainkaan silloin, kun olisi otolliset ajat olleet. Tämä oli vähän jopa laskeskeltua tällä kertaa. Seuraavasta kierrosta sitten taas täydet yritykset päälle.

sef
 
Pahoittelut tädin tavoittamille :hug:

).( Aamulla tein taas testin ja edelleen tuli haamu, joten testailen siis sunnuntaina uudemman kerran, mutta kyllä nyt tuntuu siltä, että pieniin päin ollaan. On sen verta nyt tänäänkin ollu närästystä :x ja etovaa oloa. Toivottavasti pieni pysyis vaan mukana kyydissä. Yhden tuulimunan kokeneena en osaa vielä iloita hirveesti, ennenkuin nään pikkusydämen pomppivan ultrassa :heart: . Laskureiden mukaan la olis 20.9 ja nyt olis sitten menosa viikot 5+1 eli ei todellakaan vielä paljoa :/ .

Ei muutakuin peitot heilumaan leidit ja plussia kyllä toivon teille kaikille +++++++++++++ :whistle:
 
No niin Tein testin ja yllätys yllätys, NEGA. Voi kettu että sapettaa. Olin jotenkin taas niin varma...

Toisaalta, menkat ei vielä oo myöhässä mutta kyllä plussa pitäs jo näkyä jos on ollakseen.. Testasin tänään jo koska ollaan illalla menossa juhliin miehen kanssa kahdestaan, poika jää mummin kanssa kotiin. Voimpahan minäkin sitten naukkailla tänään

Mies oli kultainen kun tulin vessasta mieli maassa, totesi mulle että "se ei ollut vielä valmis, se tulee sitten kun on valmis"... Ihana mies mulla.. Mutta, se ei tietenkään tässä tilanteessa auta!!

Jospa nyt vaan alkais ne menkat sitten. Melkein jo kuulen ferrarin äänen.. On tää naisena oleminen välillä syvältä!

 
Lauantaita kaikille!

Ihana juttu friesia, kyllä se nyt tosiaan sit alkaa aika varmaa olla kahden haamun jälkeen. Tarrasukkia pikkuiselle!

Pahoittelut negasta Lappitar Vietä kuitenkin kiva ilta ja nauti naukkailuista :)

Kyllä sulla hot coffee on tosiaan menkat aika myöhässä :eek: Eikös se usein just niin mee et sillon kun ei miltään tunnu niin usein onkin tärpännyt :p Mulla ainakin aikoinaan oli niin. d =) b

Omaa napaa: täällä on peitot heiluneet ahkerasti ja kuume on hirmuinen!!! Jos en nyt tässäkään kierrossa ovuloi niin sitten en missään, kyllä sitä kirkasta limaa on sen verran tullut tässä loppuviikosta. Ja mulla oli jopa migreeni ekaa kertaa puoleentoista vuoteen. Sitä aina ennen esiintyi usein siinä kierron puolivälissä.... :) Aatelkaa nyt, tää on täällä iloinen migreenistä :p :eek: Joo-o, eli odotukset tästä kierrosta korkealla, kuinkahan lujaa sitä tullaan alas jos täti kurvaa taas kylään? Nyt ei peitot heilu, meillä mies on TAAS viikonlopun yli reissussa, tylsää... No tän jälkeen ei sitten pitkään aikaan olekaan joten yhteistä aikaa tiedossa enemmän silloin.

Mukavaa viikonloppua kaikille sateesta huolimatta ja tietysti +++++
 
No, en mä tiedä onko ne oikeesti myöhässä edes, tuo kierron pituus 38-40 on vähän hatusta vedetty :ashamed: . Viime kierto oli 53 päivää, joten parin viikon päästä vois vasta sanoo, että ne on myöhässa :) .

Joo, mutta tosiaan, esikoisestakin mulla tuli oireita vasta plussan jälkeen, jonka sain muuten kp57 vasta. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin on kaikki mahdollisuudet vielä plussaan. Tässähän tulee oikein hyvälle tuulelle vaikka puoli tuntia sitten oli hirvee depis päällä :LOL:
 
Kylläpä olin väsy eilen illalla, 21 jälkeen jo menin nukkumaan! Ihan sikana nukutti joten mitäpä sitä valvomaan.. Aamulla sitten 9 jälkeen ylös sängystä :ashamed: Tosin muutaman kerran jouduin tytön huoneessa käymään. Nyt on nukuttu!

Ruoka Rossossa oli tooosi hyvää, mahat ihan täynnä kotiin saavuttiin. Käytiin vielä kaupassa tullessa. Hyvin olivat täällä pärjänneet, Puoli tuntia vaan likka ennätti hereillä olla! Mummon laukkua tonki kun tultiin.. :heart: Ja mummo ihan onnessaan kun sylissä koko ajan kiehnäsi =) Vois joskus toistekin käydä miehen kanssa jossain yhdessä =)

Kyllä minä taidan sinut Friesia laittaa plussanneisiin =) Aika varma juttu jo on!

HotCoffee: luottavaisiin mielin plussan suhteen, jos kerta aiemmin antoi noin kauan odottaa. Mä oisin varmaan tullut jo hulluksi :/
 
pilkkis79 voihan pee...kyllä se vaan aina veetuttaa oikein urakalla, kun täiti saapuu :/

hotcaffee sullahan alkaa taas olemaan jännät paikat...ei kun tsemppiä loppukierron kulumiseen...jospa sieltä tulisi tällä kertaa se toivottu tulos ;)
 

Yhteistyössä