PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Voi hitsi... just ku mä aloin aattelemaa, et josko täs oltaiski pieniin päin ni ne menkathan alko just nyt!!! Että taas ottaa kupoliin!!! :kieh:

Onks kellään muuten kokemusta/ tietoa tosta halpa-testien sivuilla myytävästä CLEARBLUE-FERILITEETTINÄYTÖSTÄ???!!! Aika kallishan tuo näytti olevan 169e, mutta siihen kai sais kierrot puolelta vuodelta... jos tässä alkaa laskemaa paljonko rahaa menee testeihin puolessa vuodessa, ni ei sekään mikään ihan pikkuraha ole. Täytyy miettiä, raaskisko ostaa!!!
 
Huh, teimpäs pitkästä aikaa tunnin lenkin! Neiti jakso kattoa napittaa mua puoli tuntia kunnes simahti! Tulipa hyvä olo kunnon reippailusta =)

Jee, onnea oviksen löydöstä caffee81! :flower: Musta tuntuu et se tämäaamuinen on ollut ajoitukseltaan parempi kuin mitä ois eilen! Kovasti toivon onnistumista sinulle :heart:

rouvaliinille onnittelut raskautumisesta =) :heart:

Ottakaahan cristina varman päälle :D
 
Onnea caffee81 oviksesta :flower: . Ei muutakuin petivaatteita pöllyttelemään :D ja tsemiä myös siimahännille B) :D +++++ :whistle:

Tervetuloa messiin Annemarsu :wave: ja pahoittelut tädistä :hug: . Nyt vain uutta ovista bongailemaan ja oikeen kova plussapuhuri on tulollansa, pidäs hatusta kii ++++++++++++ :whistle: +++++++++++++ :whistle:

).( Täälä ei vieläkään tädistä tietoa. Tuli äsken kamala väsy, että oli kyllä aivan pakko mennä hetkex levähtään ja kylmäkin tuli. Oireita edelleen siis kehittelen täällä. Aamusella tuli halpa-testiltä viesti, että paketti on valmis lähetettäväksi. Odotan siis testejä huomisella ja testailen sitten torstai tai perjantai aamusella, mikäli tätiä ei näy.
 
Onnittelut rouvaliinille!

Ja :hug: tädin piinaamille.

Tervetuloa mukaan Annemarsu!

HotCoffee onnea oviksesta! Kiva kun Clomit alkaa toimia!

Ja oviksesta puheen ollen, mulla ei ole koskaan tuntunu mahassa
miltään oletetun oviksen aikana. Ei edes sillon kun raskauduin.
Omituista..

On tää vaan niin piinavaa, olis paljon helpompi jos jo tietäis että
saadaanko me kakkosta vai ei. Ja jos saadaan niin milloin..
Vois rauhassa odotella jos olis varmuus et se kakkonen saa alkunsa
vaikka toukokuussa tm.
Niin tänään siis kp21 ja kuvittelemalla saa aikaan vaikka mitä oireita..
Toivo elää sittenkin, ainakin viikon vielä.. Tosin pahimpaan olen jo
varautunut ostamalla kuukupin. =) Kuulema tätikään ei viihdy niin kauaa
kuppia käytettäessä.
Käytän tytöllä kestovaippoja niin ajattelin sit itekkin ruveta kestoilemaan.
Ostin itelle myös kestositeitä. Säästyneet rahat käytän sitten ovis- ja r-
testeihin. Onko täällä muita kestoilijoita?

Taidan lähtee kahveen keitolle.. mutta keksiä en ota :kieh:
 
Viiva loisti taas poissaolollaan eli negahan se testi tietysti oli :kieh: . Yllättävän vähän kuitenkin harmittaa vaikka viimeseen asti tiirailin joka kulmasta, josko se viiva kuitenkin näkyisi. Mut kun ei niin ei :headwall: .

rouvaliinille onnittelut plussasta :heart: :flower:

Ja Annemarsulle vastaavasti pahoittelut tädistä :hug:

iitukka kyllähän minä mielelläni olisin ovuloinut ja ottaisin onnitteluja vastaan, mutta tais olla caffee81 se ovuloija :D .

Eli caffeelle onnittelut ovisplussasta!
 
caffee81 Plussa se on ovisplussakin! Onnea! :p

annemarsu Kohti uutta kiertoa! Kyllä täti vielä jättää tulematta ;)

friesia Miten olet malttanut olla testaamatta? :eek: Mä olisin hakenut apteekista jo useamman testin, nuo oireet kuulostaa niin siltä! ;) :p

Viikon päästä tulee täti, tuskin simpat 4 vuorokautta elää. Tietysti toivon ja mietin uskaltaako alkoa ottaa viikonloppuna. Lauantaina on dpo 10 että ei raskaustestin teko auta kun tuskin vielä näyttäisi mitään :/
 
No täälläpä on käynyt sellainen trafiikki et oon jo ihan sekasin kenellä oli mitäkin :eek:

Sen ainakin muistan et rouvaliinia pitää onnitella plussasta :flower:

Mene nyt ihmeessä friesia jo testaamaan, ei me jakseta odottaa loppuviikkoon ;)

Älä iitukka menetä toivoasi :heart: Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Kyllä se plussa sieltä meille kaikille vielä tulee ennemmin tai myöhemmin kun kerran se esikoinenkin on alulle saatu! Ja ota vaan keksiä kahveen kanssa jos siltä tuntuu!

Samoin hot coffee pahoittelut negasta. Toivotaan että se siitä vielä muuttuisi!

Muistinkohan nyt kaikki? Täällä ehkä nyt vihdoin näyttäisi pato sulkeutuneen ja täti kurvanneen matkoihinsa! Ne teidän tädinkarkotukset tais tehota kun en ole tänään vuotanut yhtään. Eipä sillä että tulisi kauheasti peittoja heiluteltua, ollaan nimittäin molemmat niin poikki valvomisesta ja hyvä jos saadaan ens yönäkään nukkua kun tuon neidin tauti vaan jyllää vieläkin. Olen tässä neljänä yönä nukkunut jokaisena ehkä yhteensä n.3h... |O Onneksi tytön kuume oli tänään jo hiukan matalampi ja jaksoikin selvästi paremmin et toivotaan nyt että se tästä...

Annemarsu miten se feriliteettinäyttö pelittää? En ollut aiemmin kuullut moisesta vempaimesta. Ja taas opin keskustelupalstoilta uutta ettei tartte ton miehenkään väittää etteikö nettisurffailu sivistäis... :p
 
Pahoittelut tädin yllättämille ja onnittelut ovisplussan saaneille!
Niin ja rouvaliinille onnittelut siitä ihan varsinaisesta plussasta!!

Mulla on nyt kp 30, testailin eilen ja negahan se oli, mutta eipä näy kuukautisiakaan. Valkovuotoa tulee aika reilusti, meinaakohan se mitään?

iitukka, täällä yksi intohimoinen kestovaippojen harrastaja :D Mä sain äidiltäni lahjaksi yhden kestositeen (heh) ja ajattelin myös ommella itse lisää, jos tarvetta tulee... Tähän asti olen itsellä ihan kertakäyttöisiä tilkkeitä käyttänyt, mutta ajattelin myös, että kun kerran tytöllä on kestot niin miksei minullakin. Mutta toivottavasti ei tule tarvetta!

Nyt mä vaan kokoajan kyttään, että mitä sieltä alakerrasta valuu vai valuuko mitään. Argh mitä piinaa! No, eiköhän tämä tästä kohta puoleen tai toiseen selviä...
 
Torey,
siis en olen vielä hankkinut sitä vehjettä, mutta sinne syötetään ilmeisesti kierron alkupäivä ja ymmärtääkseni siinä on myös pissatestit niinku digitaalisessa ovistestissä... Ohjeissa sanotaan, että se parantaa mahdollisuuden tulla raskaaksi 2 kierron aikana 89%!!!
Ja vempaimeen mahtuu puolen vuoden kierrot...

Käykää lukemassa halpa-testien sivuilta, heti vas. laidassa UUsi feriliteettinäyttö!

Houkutus olis kyllä suuri, mutta toi hintakin on myös erittäin suuri: 169e + 20kpl niitä pissajuttuja laitteeseen 39e = 208e!!! |O
 
Kiitokset kaikille tsemppauksista :hug: . Vaikeaahan tuo on olla testaamatta, mutta odottelen nyt noita netistä tilaamia testejä, kun oli tullu sieltä sähköpostia, että tilaus on postitettu :D . Esikosta testasin kans ensin negan ja meniköhän sitten peräti nelisen päivää, jolloin vasta testasin haamujen haamun ja pari päivää siitä vasta kunnon plussan, joka nyt kolistelee pinniksesä ja suunnittelee höyhensaarille menoa :heart:

Mullahan on ollu aika epäsäännöllinen tuo kierto. Ennen esikkoa testasin plussan vasta kp 55, joka oli sitten tuulimuna. Pitimmillään kierto on ollu 77 päivää. Nyt kuitenkin synnytyksen jälkeen näkyy tasaantuvan tuohon 28-32 päivän tienoille, toisinsanoen pari peräkkäistä kiertoa ollu tuolla välillä. Ja mistä sitä tietää, kuin pitkä kierto tästä nyt sitten tuli.

Tätiä ei vielä oo näkyny, eikä hirveesti oo semmonen olokaan, että piakkoin alkais. Yhesä välisä nyt iltapäivällä oli melko etova olo ja välistä tuosa vasemmasa tisulisa tuntuu jännältä, niinkuin suonta vetäis, en osaa ton paremmin kuvailla ja se tuntuu vaan hetken. Taidan loikata takas maan pinnalle ja sanon, että kroppa taas temppujaan tekee ja mistä sitä tietää kuin ovela se pirun tätikin on :kieh: !!!

Kirsikka83:Sullakin on yhtälailla jännät paikat ko mullakin :hug: . Meinaakko milloin testata uudemman kerran?

Rouvaliinille onnitteluhali plussasta :hug: kera kukkakimpun :flower:


 
Mä testaan tuossa 29 päivä jollei taas ennemmin täti tuu... :)
Kun sitten ois jo kp35, ja mahdollisesta oviksesta sellaiset 14pv. Eli vielä 2 viikkoa! Huh, miten jaksan sinne asti... No, täällä aika kuluu palstaillessa :heart:

Mä en innostunut kestovaipoista, äippäpakkauksen keston laitoin huuto.nettiin myyntiin ja hyvin meni kaupaks. Sainkohan jotain 8?. Ois varmasti parempi vaihtoehto, ei tarviis esim. miettiä onko vaippoja ostettu. Miettis vaan onko puhtaita =)

Ompa sulla Friesia ollut pitkiä kiertoja! Oli varmaan odottavan aika pitkä kun mitään ei näy ja kuulu! :/
Mä muutes tilasin eilen kotitestiltä ovis-ja raskaustestipaketin ja tänään jo tulivat! Toivon kyllä kovasti et niit ovistestejä ei tarttes enää käyttää :p Raskaustestit mielelläni teen vaikka ne kaikki 3 jos on mieluinen tulos niissä :heart:

Jaksamisia Torey, ja pikaista paranemista pienelle! :heart: Onhan se niin että väsyneenä seksi on viimeisimpänä mielessä. Minulla ainakin. :(

Nyt ei väsyttäis, mutta katotaan väsyttääks miestä ;) Pitäs ottaa viel uusinta jos ovis kerta oli eilen :whistle: Jos poijat tarttes lisäjoukkoja :D
 
On vähän pöhkö olo, vasta heräsin. Vissiin nukuin liikaa. Ei jaksanu mies. No, yhdestä kerrasta onnistuu jos onnistuu :/ Vaan eipä siihen enempää tarvitakaan :p Pitäs lähtee tekee itelle puuroa, neiti oli jo syönyt isänsä toimesta! Vuorotellen herätään aamuisin jos tytyä ei nukuta niin pitkään kuin meitä.
 
Ihme ja kumma, täällä ne peitot sit kuitenkin heilui eilen ja lapsikin nukkui yönsä suht hyvin, vain 2 herätystä. Joten aurinkoista aamua voin kaikille täältä toivotella vaikka ulkona ei siltä näytäkään! :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta!

Täällä valvottiin pojan kanssa viime yö. Matkasängyssä ei oikeen hälle uni maita ja kun vielä nukutaan samassa huoneessa, ni kumpikaan ei nuku hyvin.. :( Onhan poika ollu kipeänäkin jo ties kuin pitkään, sekin saattoi valvottaa. Itekin oon kipeänä, mut eipä auta potea, ku ollaan veljen luona ja vahdittavana on oman koltiaisen lisäks veljenpojat, 1,5v ja 5v. Oma poika siis 7kk.

Huomasin tuossa yöllä pojan itkua kuunnellessani, et eka kertaa pitkästä aikaa tissit juimi sillai ku imetyksen aikaan. Onko se joku oire..? :whistle: Kolmisen kuukautta siis imetyksen lopettamisesta, eikä tota juimimista tosiaan oo yhtään ollu sittemmin..
 
Rouvaliinille onnittelut plussasta :flower:

Pidän peukkuja piinaviikolla olijoille ja onnittelut ovisplussan saaneillekkin.

Tänään taas töissä kun anoppi jäi hoitamaan meitin potilasta.

).( tätiä odottelen saapuvaksi viimeistään vk 5 alussa. Ei enää mitään tuntemuksia.

 
Pilkkis: toivotaan niin et ois oire :heart: Sulla alkaakin olla jo jännät päivät.. Millonhan mä uskaltaisin luopua liivinsuojista, vikan kerran su otti ihan vähän. Kun eihän ne enää paikoillaan pysy kun kummasti liivit suurentuneet :whistle: Pitää varmaan käydä ostoksilla tai koittaa vanhoja meniskö ne nyt.

Hyvä homma Torey :heart:

Juu, odotusta täälläkin. Nyt lähden sillä linjalla heti et ei onnistunut :/ Oviksesta ei varmuutta...
Viimeks olin niin toivoa täynnä. Sitten täti yllätti jo viikko liian aikaisin, johan tuntui pahalta. Joten pessimistimemmuli astuu kehiin ja jää odottelee tätiä :kieh:

Ps. Eikös silloin onnista kun on jo menettänyt toivon :ashamed: =) :D
 
Memmuli Joo, jännittää kovasti paljon, kun nyt on jotenkin ollu semmonen hyvä fiilis tästä jutusta tällä kierroksella.. Aikasemmin en oo jotenkin antanutkaan itelleni lupaa kuvitella mitään. Sama homma oli täälläkin imetyksen jälkeen, ei jääny ku ajokoiran korvat jäljelle tisseistä!! :LOL:
 
Pilkkis: Heh, tuo oli hyvä, ajokoiran korvat! :LOL: Entäs luppakorvakanin :LOL:
Joo, eipä kohta naurata kun oikeesti jää tälläsiks.. :snotty:
Kaveri ei uskalla varmaan tehdä lapsia kun minä kaikkee oon valittanu sille + siskonsa kertoi synnytyskokemuksensa :kieh:
No, pikkupaha kropan muutokset isosta hyvästä =)
 
Memmuli Luppakorvakanikin on kuvaava.. :LOL: Onhan tää kiva kun sai lapsen ohella myös oman lemmikin, kissojen lisäks.. :LOL: Kyllä meitä on isännän kanssa naurattanu nää läpykät, ei sitä omaa roppaa kannata liian vakavasti ottaa. Ja hyvien liivien kanssahan nää näyttää ihan hyviltä, ku "kerää" ne korvat sillai palloks sinne liiveihin.. :D Pieni hinta tosiaan nämä muutokset, kun on saanut tommosen aarteen omakseen!
 
mulla ainakin hieman palautui tissit imetyksestä, joku sanoi että sen se ottaa palautua minkä imetyskin kesti. Eli meillä se oli reilun vuoden päivät ennen kuin ne nahkapussit alkoi muistuttaa taas tissejä. Osasyy palautumiseen lienee se, että lihosin 5 kg lähtöpainosta :ashamed:

Ootteko muuten kuullu roikkotissejä sanottavan "nokiantelineiksi", silloin kun matkapuhelin pysyy siellä alla pitämättä :kieh: :kieh: :kieh:

Memmulille hauskaa ostosreissua, Stockan liiviosasto on aivan mahtava paikka, palvelun ja valikoimansa puolesta.


 
Arvaatkaas kummaa!!!
Eilen tuli ihan selkeästi kirkasta verta kun tein alapesua ja ajattelin, että sieltä ne menkat sitten alko... piti kierron mukaan kyllä eilen alkaakin. No, me sitte peuhattii illalla peiton alla :ashamed: ja mä ajattelin et "mikä sotku" siitä on seurauksena, ja...
EI MITÄÄN!!! EI EDES VAALEANPUNERTAVAA!!!
EIKÄ TÄNÄÄNKÄÄN!!! JA TESTI NÄYTTI KUITENKIN AAMULLA NEGAA!!!

Mikähän nyt on homman nimi???!!!
Mä en enää ymmärrä. Onkohan mun kierto nyt jotenki kunnolla sekasin??!! Tällästä ei mulle ole yleensä sattunut.

Välillä on kyl ollu menkkamaisia kipuja, ja maha tuntuu siltä kun ois syöny potkupallon... turvottaa ja on sellanen "kupliva" olo vatsassa... tosin voi kyllä olla sellasta ennen menkkojakin.

Voiks noi testit näyttää niin päin honkia, että olisinki raskaana, mutta sitä ei vielä näy?! Menkat kyllä olis jo myöhässä, et kaiken järjen mukaanhan testin pitäis jo näyttää plussaa.
 

Yhteistyössä