PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Annemarsu- Mun yhdellä kaverilla ei, 3 lapsen äidillä,
ei kenenkään lapsen kohdalla nämä kotitestit näyttäneet mitään.
Verikokeella labrassa vasta raskaus varmistui.
Eli toivoa sinulla vielä on!

Mitenkäs nämä testaajat Friesia ja Kirsikka, joko testissä jotain näkyy? En mä tietenkään utelias ole.. :ashamed:

Niin, tuohon tissikeskusteluun en kyllä voi ottaa osaa koska
mä en imettänyt tyttöä kuin vajaan kuukauden ja senkin vain
osittain. Multa ei kertakaikkiaan tullut maitoa. :(
Eli tissit entisen laiset, sopivan kiinteät ja terhakkaat.:)
Vaikka mieluusti mä ottasin vaikka norsun korvat jos se imetys olisi
vaan sujunut..

Joopa se on kp 22 sitten.
Ja nyt tuntuu siltä että täti se siellä jo mahaa krapsuttelee.
Että se siittä sitten.
Seuraavaa yk:a odottelen jo innolla. :D
Mä nimittäin päätin että meidän perhe on hyvä tällaisenaan.
Se on sitten vaan plussaa jos lisää porukkaa meille saadaan. :heart:
Ja mies on samaa mieltä. :D

Jaahas taas mä lähen kahveelle :p ilman keksiä tänäänkin ;)
 
Iitukka: En oo vielä testannu. Ootin tänään testejä tulevax postista, muttei sitten tullutkaan :( , joten testaus siirtyy siis väkisinkin huomiselle päivälle tai perjantai aamulle, mikäli täti ei sillä välin koputtele ovea :kieh:

).( En oo siis testannu vielä eikä tosin tätikään oo vielä tullu. On tämä kyllä jännittävää, enää muistanutkaan, miltä tämä kuumeileminen tuntuu :snotty: . Parina aamuna ollu kurkku herätessä kipiänä, muttei sitten sen kummempaa, meni pian ohi. Ja oudot unet on kyllä vielä ollu lähes jokaöisiä, siis semmoset unet, misä ei oo päätä eikä häntää. Tuntuu kuin olis ilmaa mahasa ja välisä ihan pienesti nippasee välistä oikealta puolelta ja välisä vasemmalta alavatsasta. Ja suutakin kuivaa edelleen. Äklötys oloa ei oo nyt ollu tänään. Mutta, mutta, nyt tuli aivan karmee makeanhimo ja sehän mulla yleensä on enteilly tädin lähestymistä. Tuntuu, että kohta on ihan pakko lähtä ostaan karkkia :p . Että täälä jännitellään edelleen ja kp on ties mitä, en laskuisa oo enää pysyny :eek:

+++++ :whistle:
 
Onnea ex-memmuli uudesta nickistä :D

Annemarsu kuulostaapa oudolta tuo sinun vuotosi, tee ihmeessä uus r-testi muutaman päivän kuluttua, jospa sieltä tulisi toivottu vastaus :)

Tisseistä teillä ollut täällä puhetta... multakin löytyy sellaiset ajokoiran korvat :LOL: . Onneks ne saa push-up -liiveillä kursittua lähemmäs leukaa :D . No, sitä se imetys ja raskaus teettää.
 
Iltoja kaikille!

Vai että tissijuttuja :LOL: Juu täällä myös nalle luppakorva lerpuuttaa... Oon luullut et ei kovin monella näin oo käynyt imetyksen takia mut näköjään on yleisempää kun luulin. Toi Nokian kännykkäteline oli kans aikas hyvä... :LOL:

Tuulialle pahoittelut tädistä!

 
Minulta myös :hug: Tuulia79

Noista lerppatisseistä vielä :D ... Kyllähän se raskaus itsessäänkin veltostuttaa tota rintakudosta. Mulla on yks kaveri joka ei oo imettäny päivääkään ja sen tissit lerputtaa vielä pahemmin kuin mulla, raskaana on siis kyllä ollut.
 
Pahoittelut Tuulialle :(

Ihan sikaväsynyt olo, ja ihan kohta nukkumaan, mutta pikaiset kommentit. Huomenna ajattelin uudestaan testata ellei yöllä sitten vuoto ala. Testkin kävin jo ostamassa. Hävetti jo vähän apteekissa, kun oli sama myyjä kun edellisellä kerralla pari päivää sitten. Onneksi on iso vilkas apteekki, niin ei varmaan jää yksittäiset asiakkaat mieleen.

Tisseistä... Mulla on onneksi (?) melko pienet tissit, b-c kuppi, ja vielä ovat sen verran terhakkaat ettei kynä pysy tissin alla :D vaikka imetänkin vielä. Enää eivät kyllä ole olleet maidosta pinkeänä moneen kuukauteen, ja pientä lässähtämistä on tapahtunut. Kokoeroa on kun toinen tissi on aktiivisempi ja enemmän käytössä tuon maidontuotannon suhteen, saa nähdä miltä näyttää sitten kun joskus imetys loppuu (no tästä heti toista lasta putkeen, ja toivon mukaan pitkä imetys, niin ei tarvitse muutamaan vuoteen vielä ajatella asiaa :) )

Mutta nyt nukkumaan!
 
Friesia: Aamulla testin tekoon ja tänne heti kertomaan! Innokkaita kuulijoita varmasti riittää!!!!! Ainiin, eipä ne varmaan ihan aamuksi ennätä. Mutta sitten kun testaat niin valaise meitä :heart: =)

Annemarsu: meinaatkos sinäkin testata huomen vai mikä siellä on tilanne?

En ole kuullut listan hännästä mitään, en ole törmännyt missään heihin.

Pitäs vissiin lähtee kohta nukkumaan, paitsi jos sais tuon miehen eka viekkuun...
 
Kiva kun täällä on muitakin jännäämässä samoihin aikoihin.. =) Täti ei yllättänyt tänä aamuna, nyt on kyllä toiveet tosi ylhäällä! Tänään illalla päästään vihdoin omaan kotiin ja suoraa päätä testaamaan, ellei täti hyökkää kimppuun ennen sitä.
Vähän on itellä voimat vähissä, kun oon kipeenä. Kurkku ja korvat sattuu niin paljon, et tekis vaan mieli itkeä.. :'( Tähän jos täti iskee, ni sit kyllä itken luvan kanssa peiton alla koko viikonlopun!! :D

Noista tisseistä. Kateellisena luen terhakoista tisseistä, mulla kun oli jo ennen raskautta semmoset kännykkätelineet jo valmiiks. :LOL: DD:t on aika koominen näky tyhjentyneenä..

Kirsikka toivotaan et odottelu palkitaan plussalla! :hug:
 
Huomenta kaikki!

bd päivän testaajille, plussatuulia :flower:

Tuulialle pahoittelut, ehkä ensi kierrossa sitten tärppää

).( perhanan flunssa iskemässä, väsyttää ja nuhanen vilunen olo. Ei mitään tuntemuksia. En uskalla toivoa että ekasta kierrosta tärppäis kun yhdellä saitilla sanotaan että "Tilastojen mukaan terveen lisääntymisikäisen ja säännöllisesti yhdyntöjä harrastavan naisen mahdollisuus tulla raskaaksi on 15-20% yhden kuukautiskierron aikana".

Poitsulla vesirokko jatkuu. Pyytää "rokkorasvaa" parin-kolmen tunnin välein kutinaa helpottamaan. Yöt menee onneksi aika hyvin ilman kukkumisia.
 
Luminka:
Vähän on menkkafiilikset, että voi olla ettei tarvikkaa testailla :'(
Varmasti huomena tai ylihuomena viimeistään varmistuu kumpaan suuntaan mennään.

Plussia vaan kaikille suuresti!!! :heart:

(nii, ja ainaki clearbluen digitaalinen ovistesti kolahti tänään postilaatikkoon, et jos menkat alkaa ni pääsenpähän sitte testailemaa... jos vaikka tärppäis =)
 
Tuulialle pahoittelut :hug:

Friesialle ja Kirsikalle testausonnea!
Jännityksellä odottelen tuloksianne.. B)

Tervetuloa Luminka, onhan se kiva et porukka uusiutuu. :D

Ja oma ).(
Nyt on sit tissit kipeenä.. tosin jumpan jäljiltä rintalihakset arkana. :kieh:
Ihme nippailuja tuol alamahalla kyllä tuntuu. Taitaa nyt olla
niin että kun ei tule lasta niin tulepahan ainakin se p***a.
Kaikenlaisiin ilmavaivoihin sitä huomionsa kiinnittääkin.
Toivon kyllä että tällä kertaa vuotais sitten ees se limakalvo kunnolla
pois kun viime kerralla oli vaan pikkutihkut.
Olis sitten tuoreet paikat mihin pikkuinen sitten kiinnittyy. ;)

Plussia puhallan.. :whistle: :whistle: :wave:
 
moi kaikki :wave: oon kyllä aktiivisesti lueskellut teitin juttuja ja yritän muistaa jotain, mihin piti vastatakin..

Oon vuosimallia -82.. Mikäli se oli tässä ketjussa se kysymys.. :whistle:

Onnea plussanneille!! :heart:

Ja luminka, kiitos että päivität listaa, mulla ois vaikeuksia tietää kp:t ilman sua :LOL:

Mulla testaus lähenee, tällä kertaa en sano oireista mitään (niitähän nimittäin taas riittää!), kokeillaan jos taikausko auttais :D
Lauantai-aamuna meinaan testata koska la-iltana ollaan ukkorakkaan kanssa menossa kahdestaan (!!) yksiin tupareihin joten haluan tietää voinko punaviiniä maistella vai en.. :ashamed:

Ai niin ja ferrarin piinaamille isoja haleja :hug:

Yritän keretä aktiivisemmin kirjottelemaan, pitää vaan tuo 2v poika (täytty just pari viikkoa sitten!) ja työ niin kiireisenä.. :wave:
 
Teinpäs testin ja ekax ei näyttäny tulevan minkäänsortin viivaa, mutta pikkuhiljaa testiajan sisällä näky haamux tulevan. Testailen aamusella tai lauantaina sit uudestaan, josko saisin vielä kunnon plussax ton muutettua. En kyllä uskalla mitenkään kattoon pomppia vielä, mutta katellaan nyt, miten emännän käy :D
 

Yhteistyössä