PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

No niinpä tietenkin siinä sit piti käydä... Täti päätti sit eilen saapua kyläilemään. :( Nyt oli sit kierron pituus 28pv, mut tää olikin eka luomukierto ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Eli mulle voi laittaa sit kp2 ja yk 2.

No uusi kierto, uudet kujeet. :)
 
Peppipop ja Tuisku - :hug: . Ja sitten vaan keräilemään voimia uuteen kiertoon!! Eikös vaan!

Miukka - Hurjasti onnea plussasta!!

Friesia - Toivotaan kovasti plussaa sinne päin!!

Hot Coffee - Tsemppiä huomiseen testaukseen!!

Memmuli - Mulla on ainakin oviksen aikaan maha todella kipeä! Siis semmonen valtava painon tunne vatsalla. Aivan erilainen kuin esim. mahatauti tms. Ja tuntuu että ihokin on ihan kosketusarka...

Torey - Paranemisia teidän tytölle. Ja samalla täältä oikein kunnon tädin karkoitus puhuri :whistle:

Omaan napaan ei uutta. Miehellä oli eilen melkonen krapula :LOL: . Eipä sekään oo pitkään aikaan missään ollu. Nyt sitten vaan odotellaan. Paitsi että nyt lähden saunaan! Heipat :wave:

edit. Tervetuloa Annemarsu :flower:
 
Annemarsu tervetuloa! :wave:

Ihanaa kun mies on taas kotona :heart: En taida häntä enää päästää työmatkoille varsinkin nyt kun on yritys päällä ;)

Kysyinkin jo toisessa ketjussa tuosta kn asiasta? Millainen on kova ja millainen pehmeä? Onko nenänpään tuntuinen kova? :/

Ilmeisesti tai toivottavasti oli ovis, lämmöt on ainakin koholla. Ja kun oli tikut ja limat vielä :snotty: Osaa ensi kierrossa tarkkailla merkkejä :p

Onnea kaikille testaajille ja toivotaan että viivanpaikat vahvistuvat!! :flower:
 
Emppu: eikös sullekin tehty sectio? Mulla on nyt alkanut tulemaan tuntoa takas. Et jos nyt painan mahaa ni prr.. et sattuu! Ja vieläki koskee ihan muutenkin.. Mutta kyl mä kestän jos ovuloin!!!!! :D *pyyhkii hikeä otsalta*

Lumikuningatar :( :hug:

Tervetuloa vaan annemarsu!

Laita SadButTrue miehes käsiraudoilla patteriin kiinni ettei pääse karkaamaan :D :LOL:
 
Tervetuloa minunkin puolesta Annemarsu

Lumikuningatar :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Kyllä se täti-pirulainen taitaa tehdä tuloaan, mahassa on vähän sen suuntaisia tuntemuksia :snotty: . Noh, tulis sit ees heti, niin ei tarviis taas viikkotolkulla odotella mokomaa epämieluisaa vierasta |O
 
Iltaa tupaan!

cristinalle onnittelut o:n löytymisestä :)

toivottavasti iitukan täti pysyy poissa :hug:
ja tsemppiä muutenkin jännääjille =)

ja pahoittelut tädin löytämille :hug: ja onnea uuteen yrityskiertoon!

Annemarsu tervetuloa kuumeilemaan! =)

muistinkohan kaikki :saint:

memmuli84 kyllä mulla oviksen aikaan on maha kipeä, melkein kuin menkkakipuja olis välillä. Buranaa tms en uskalla ottaa kipuihin kun jostain joskus (hyvät lähteet mulla ;) luin että sellaiset saattais vaikuttaa (estää?) ovikseen?

Mä ajattelin alkaa tikutella nyt oviksen toivossa. Täytyyhän epätoivoisella kotiäidillä olla jotain puuhaa päivisin :LOL:

Unista kun on ollut puhetta täällä, mun on pakko kehua kun meidän vauva nukahti tänään itsekseen mobilen ja rätin kanssa! Kerran kävin lyhyesti tassuttelemassa, jonka jälkeen poika oli unten mailla. Voi mikä voittajafiilis oli sen jälkeen. :snotty:

Öitä! :wave:
 
Huomenta!
meidän poitsu sai vesirokon, toisen kerran! Harvinaista muttei mahdotonta.

Pahoittelut tädin löytämille ja onnea seuraavaan kiertoon.

Ja tervetuloa Annemarsu!

).( ei juili vatsasta mutta rinnat pirun kipeät. Kauheesti en oo kerenny asiaan keskittyä kun pikkumies tarvitsee nyt paljon paijausta ja vesirokkorasvaa.

Puhelimen kautta hankala palstailla...
 
Mulla pitäis menkat alkaa tänään (27kp) ja yleensä aina 3pv aikaisemmin alkaa punertava vuoto ja nyt EI MITÄÄN!!! Tein kyllä eilen negan testin, mutta hivenen uskallan vielä toivoa... Tässä parin päivän sisällähän se pitäis kyllä varmistua suuntaan tai toiseen... IIKH!!! :heart:
Tosin ei kyllä ole yhtään raskautunu olo, mutta katsotaan!
 
Ystävälläni on muuten reilun viikon ikäinen esikoinen, ja vaavilla on 1cm halk. rakkuloita kehossa jotka sitten puhkeavat.. ja nyt lastenlääkäri oli soittanut ja kertonut, että KOK:sissa samaan aikaan olleilla vauvoilla on todettu märkärupea ja lähetteellä sairaalaan!!! Aika raju juttu niin pienille kääröille :'(
Onneksi se ei sentään ole niin vakava tauti, etteikö siitä selviäisi.
 
Annemarsu: pidän sulle peukkuja d :D b Haluutko ilmoitella etusivulle tietoja vai ajattelitko tehdä lyhyen visiitin tänne kuumepuolelle :LOL: :heart:

Mä luulin et vesirokon voi vaan kerran sairastaa! hmm.. toista kertaa odotellessa...


Nti Kesäheinä:mä oon kans lukenu tuon jutun. Otin varman päälle ja kärsin eilisen ilman mitään lääkkeitä :D Oli muute melkoinen olo. Nyt ei sit mitään.

Parempi onni seuraavaan yritykseen HotCoffee jos se täti nyt meinaa tulla :)
 
Annemarsu: eli onks sun poitsu syntynyt 06 vai 05? Ja yrityskertoja jotain 6 jos puoli vuotta ootte koittaneet?
Ootko muuten kotona vai töissä? Ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Mua harmittaa ku en edellistä kuumeillessa kirjoitellut minnekään. Tosin olinpa silloin töissä eikä ois ollut aikaa kirjoitella. Mut sit odotusaikanakaan en hoksannut vaikka aikaa ois ollu muillekin jakaa (olin saikulla). Mutta nyt olen aika hyvin korjannut asiaa=) Ja toivon kovasti, että saisin olla kotona koko mahdollisen raskausajan. Eli kiirettä pitää jos meinaan ennättää :D :whistle:
 
Memmuli - joo mullekin tehtiin sektio. Mä en voi kyllä sanoa että mulla olis tunto palannu :eek: . Siis on nyt enemmmän tuntoa kuin heti leikkauksen jälkeen, mutta arven kohdalla ei kyllä ole vielä tuntoa... Mutta oviksen aikaan kyllä!

Mä kyllä palstailin esikon kuumeilu ja odotus aikaan, mutta eihän niitä keskusteluja löydä enää mistään ja en oo niitä talteen kopionu... Hieman kyllä harmittaa...

Nyt kaffet loppuun ja avoimeen tytyn kaa!! :wave:
 
vesirokosta vielä; otettiin rokote Varilirix 02/2007 mut poitsu oli ehtiny saada jo tartunnan ja tauti iski 03/2007 ekan kerran. Lievä, ei kuumetta eli sen verran se rokotus auttoi. Ja nyt uusi, kuulemma 10 % uusimismahis sanoi lastenlääkäri.

Peukkuja pidän viikon testaajille ja onnea olilin jahtaajille!
 
Heipä hei!

Tuisku ja lumikuningatar pahoittelut tädistä :hug:

annemarsu tervetuloa mukaan =) ja toivotaan että tätiä ei näy

memmuli-84 mulla oli eilen todella kovat kivut vasemmalla puolella vatsaa ja ovistestissä vahva viiva. Eikä mullakaan tunnu enään mitään. Täytyy silti tänäänkin ukko kellistää, varmuudeksi :saint:

 
Memmuli84:
Poika on syntyny 15.1.2006, eli tänään 2-v. Ja yrityskertoja on kai 7... kierto on 27pv.
Olen vielä kotona ja ajattelin, että tekis sen toisen näillä samoilla vapailla mutta eihän se ollukkaan niin helppoa! Eka tärppäs heti ja kuvittelin et toinenki tärppäis, mut eipä ei!
 
memmuli84 näin lukee ovistestissä mulla:" Jos testi- ja kontrolliviiva ovat yhtä vahvoja, tai jos testiviiva on selvempi, on testi positiivinen. Ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin kuluessa positiivisesta tuloksesta. Jos testiviivaa ei näy, tai on haaleampi kun kontrolliviiva, on testi negatiivinen..."

Joten tosta voi päätellä vaikka mitä :LOL: Sähän et ollu testannu pariin päivään, joten hyvinkin mahdollista, että ovis oli jo. Nyt oon kyllä itse hiukan sekaisin, kun oletin et eilen oli ovis ja kuitenkin pitäis olla vasta 24-48 tunnin päästä plussasta aj eilen tosiaan vasta oli todella tumma viiva :p No täytyy tänään varmistaa asia ja laittaa juniorit liikeelle :LOL:
 
Onnea Rouvaliinille ja muille plussanneille! Mahtavaa! :)

Mä heräsin yhtäkkiä, ku huomasin tuolta etusivulla, et mulla onkin jo kp28!! Itsehän elin siinä uskossa, et näitä hetkiä jännitetään vasta ens viikolla. Olipa kiva yllätys. Tässä kierrossa yritys on ollu kova, vaikkakin eletään edelleen poikkeusoloissa, ku kotona ei tällä hetkellä oikeen voida olla. Vieläkään! :( Jo puolitoista kuukautta ollaan oltu evakossa. Eikä mitään tietoa, koska päästäis takas kotiin.. Siinä on toisaalta se hyvä, et ku on niin paljon muuta ajateltavaa, tämä projekti tuppaa sopivasti unohtumaan tässä tulosten odotteluvaiheessa ja sit tulee just näitä kivoja yllätyksiä, ku yhtäkkiä saakin jo jännätä.

Aika harvakseltaan on tullu kirjoteltua, mut oon kyl joka päivä käyny teiän juttuja täällä lueksimassa. Eli mukana ollaan hengessä.

 
Sain tänään ovistestiin 2 samanlaista viivaa :D Clomit siis auttaa,jee! Nyt vaan harmittaa, kun ei eilen tuolla makkarin puolella tapahtunu mittää :ashamed: No, onneks sentään tänä aamuna, mut olikohan se sit liian myöhään vai onko tänään just paras aika? Pitää varmaan olla onnellinen, että Clomit toimii...olis se vaan niin kivaa päästä massun kasvatuspuuhiin...

Tervetuloa Annemarsu! Mäkin kuvittelin, että kunhan teen sen kakkosen tosta vaan esikolle kaveriksi samoilla vapailla, mutta eipä meilläkään menny niin. Nyt on menossa yk 11 ja tää on jo mun 3. Clomikierto, ku en muuten nähtävästi ovuloi.
 

Yhteistyössä