PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Iitukka Tommoset päivät on tosi ärsyttäviä! :headwall: Tuttu tunne.. Yleensä nuo kissat osaa aina just tommosena päivänä käydä heittämässä vielä sen pisteen i:n päälle. Meiän toinen kakkii lattialle semmosina päivinä.. Toivotaan nyt ettet tulis kipeeks ja pääsisitte Ikeaan piristymään. Mäkin haluisin! Tosin lauantaisin mä saan siellä vaan päänsäryn, ku siel on niin paljon väkeä.. Missähän se täti kuppaa siellä..? Toivottavast et tulis ilman teroja, jos on tullakseen.
Viherpeukalo Luminka, joko sä oot lähteny pihalle perunapeltoa raivaamaan?? :LOL: Oma peruna, paras peruna. Mä jos kasvattaisin ite pottuja, niitä saatais varmaan joskus tammikuussa pöytään, jos sillonkaan.. Viime kesästen tomaattien sadonkorjuukin oli tossa joulukuussa! :D Vaikka kuinka aikasin laittaisin siemenet itämään, ni aina sato antaa antaa odottaa.


Lappitar Hurjasti onnea!! :hug:

Cristina Pahoittelut :hug:

 
No voi sun, Lappitar! Eikä ole edes jotain tuhruttelua, että vois olla sittenkin jotain muuta kuin täti? Jos nyt näin ikävästi on, niin olen tosi pahoillani sun puolesta. Iso :hug:
Tuntuu varmasti tosi suurelta vääryydeltä tuo kun on jo ehtinyt iloita raskautumisesta!

Cristinalle pahoittelut myös :heart:

Täällä ei myöskään mitään uutta. Samat oireet jatkuu. Luminka kyseli valkovuodosta, mulla on aikas vetistä ja vähän kellertävää (ihania kuvauksia nääkin, eikö :LOL: )

Mulla kohta eka työviikko takana. Kamala on aamusin lähteä vaikka tyttö meillä siis jääkin isin kanssa kotiin, mutta siitä huolimatta oon lähtenyt joka aamu itku kurkussa töihin. Tuntuu niin pahalta ettei ole näkemässä kaikkea mitä tuo touhuaa päivän aikana ja kun tuo ilta-aika lapsen kanssa on niin lyhyt. Hyvin niillä isukin kanssa on sujunut joten ei mulla mitään huolta tytöstä ole. Mutta kyllä tuo aina iltaisin on nyt risannut mulle aika paljon, eli osoittaa mieltään tilanteesta. Sopeutuminen uuteen vie tietty oman aikansa. Ainakin äitillä :'( No eiköhän se tästä. Ens viikko mulla onkin hiihtolomaa. Alankin olla jo loman tarpeessa ;)

Ai niin, tsemppiä jännäilyihin myös maminalle!

Öitä!
 
Jospa Torey sulla onnistais=) Kauheeta, mä en edes halua kuvitella sitä hetkeä kun joudun töihin palaamaan enkä voi olla tytö kanssa koko päivää :/ Pakko sekin joskus kokea, ei tässä kovin montaa kuukautta ole aikaa tehtailla kakkosta. Sit on pakko syksyllä mennä duuniin...

Kylläpä se kovasti tuntuu siltä et ei mulle tuu sitä helmikuun plussaa :(
Täti perhana on jo vähän aikaa poraillut seiniä ja nyt se pystyttää tikkaat et pääsee kunnolla hommiin!! :headwall: :headwall:
Siis en enää voi luottaa mihinkään raskausoireisiin tästä lähtien kun kerta näin käy! Olin satavarma (valitettavasti) jokin aikaa sitten kun kaikki samat oireet löytyi kun esikosta plussasin! Taidan tästä perustaa sen pinkan "kenellä eniten oireita ennen tätiä" :kieh:

Tää rypee itsesäälissä tän illan ja venailee ihanaa remonttinaistaan :headwall:
 
Iltaa!

Lappitar voi harmitus, tosi ikävää että haamu vaihtui kp1:een :hug:

Kiva kun cristina palasit taas taustalta! :) ja pahoittelut tädin tulosta :hug:

Kiva, että sulla Torey on tuollainen pehmeä lasku töihin paluuseen kun sulla on lomaa ensi viikolla. Uskon kans, että varmasti monesti töihin paluu on vanhemmalle kovempi paikka kuin pikkuiselle :hug: Varmasti vie vähän aikaa sopeutua, mutta kohta asiat lähtevät rullaamaan jo rutiinilla =)

Toivottavasti Luminka sullekin se plussa sieltä napsahtaa! Tiedän tunteen, mulla oli tädin kurvattua paikalle just sellainen olo, että ei voi näköjään mihinkään oireisiin eikä omiin tuntemuksiin luottaa, kun se punainen paholainen kerran ilmestyi paikalle. Mutta sulla on vielä kaikki mahkut :heart:

Mun piti kommentoida enemmänkin mutta on niin huono olo että taidan käpertyä sänkyyn :x Oon varmaan kipeäksi tulossa. Mulle on tainnut jäädä päälle se mun "keksi-itsellesi-raskausoireita" kun mulla on tädin tulosta huolimatta yhä kauhea väsy, jano ja nyt huono olo :LOL: No joo, nyt täti has left the building, eli ei muuta kuin ovista metsästämään jonkin ajan kuluttua. B)

Öitä! :wave:
 
Noppis
Pahoittelut neganneille ja tädin tavanneille. Toivotaan, että negat vielä muuttuisivat plussiksi, ja eihän se tädin tuleminen tavatonta ole, vaikka raskaana olisikin (toivotaan). :hug:

Täällä ei ole kyetty edes yrittämään tällä viikolla, kun tulin kipeäksi. Mulla on NIIIIIN järkky olo. Poskiontelotulehdusta epäilen, mutta niistä ilmeisesti suurin osa paranee itsestään, joten en vielä nyt lääkäriin kuitenkaan. Tekee jopa pahaa koko ajan, mutta kun ollaan peräti 1 kerta ehditty touhuilemaan ilman ehkäisyä ja siitä on alle viikko, niin sitä ei voitane laskea raskausoireeksi. :LOL:

Tää flunssa kyllä verottaa, tytteli 6 kk on heräillyt suurimman osan elämäänsä aika monta kertaa yössä, mutta nyt se kyllä tosiaan tuntuu. :| Ei jaksais, ei millään. 2 kertaa söi viime yönä, mutta sen lisäksi itki muuten vain puoliunissaan koko ajan, ja rauhoittui vain tutilla, eli piti koko ajan hypätä siellä sen huoneessa. Voi APUA, entäs jos tulen tosiaan raskaaksi pian? Miten jaksan? No onneksi raskaus kestää 9 kk, toivottavasti tytteli 9 kk:n kuluttua nukkuisi paremmin. Se raskausaika voisikin sit olla aika mielenkiintoista... :snotty:

Onneksi sentään tytteli ei oo kipeä! =)

Viikonloppuja kaikille!

Noppis
 
Niin, ei tosiaan mitään epäselvää, täti on, jos mahdollista, vielä anteliaampi kuin yleensä.. Eli kemiallinen raskaus se varmaan oli sitten. Tuosta haamustakaan en voinut erehtyä, viiva siinä oli joten hetken aikaa ihan oikeasti olin raskaana. Mutta, aikani eilen nyyhkittyäni ja esikoista rutisteltuani päätin että: eteenpäin sanoi mummo lumessa!

Eli nyt sitten kp2/29-32 ja yk 6...

 
Käytiin tarpomassa tänään tytön kanssa aika pitkä lenkki. Ei muuten oltas tuohon "koiranilmaan" lähdetty, mut sovittiin et käydään typyn leikkikaverin luona! Joistain paikoista ei oltu teitä aukaistu, sellaset 15cm suvilunta! No, tulipa tehtyä! Nyt ihan naatti..

Jaa, täällä on täti tullut vaikka ketä kiusaamaan :hug:

Mulle ei oo vielä tullut vaik on mahassa jo eilisestä asti siltä tuntunut! Jostain vielä pieni toivonkipinä pilkistää.. Mut 95%:sti on toivo mennyt tän kierron suhteen! Huomenna pitäs vissiin tulla, oviksesta tänään 14pv siis. Jos se edes oli ovis 2 viikkoa sitten!
Eli sidettä oon tässä jo muutaman päivän pitänyt, ihan varalla kun tuntuu usein et aukee hanat! Kiusaa eukko vaan mua :kieh:
Tänään aamulla tein testinkin kun aattelin et pitäshän se näkyä jo jos meinais. Ei kai siinä mitään näkyny, paitsi tietyssä kulmassa kun katto ni ehkäpä silmäni vaan kuvitteli siihen viivan :LOL: En mee uskomaan sitä, eihän ne silmät viimeksikään oikein nähneet :snotty:
 
Hellurei!

Pahoittelut kaikille, joita ei onni ole suosinut lähipäivinä :hug:

Toivottavasti Luminkalla ja Toreylla negat muuttuvat plussiksi. Jos ei tästä kierrosta, niin seuraavasta viimeistään!

Joo, tänään on sitten vissiin kp81... Mahaa turvotti koko päivän ja olin ihan menkkatäpinöissä jo, mutta sitten tulin kotiin, aloin polkemaan cross-trainerilla ja johan alkoi peräpää laulaa iloisesti :D . Ilmaa siis vain :ashamed:

Mä en kyllä usko mihinkään raskausoireisiin enää ikinä, vaan kaks punasta viivaa kelpaa mulle tästä lähin :kieh:

Blondie miten sun kiertopäivät on paljon vähemmän kuin mulla ja sulla menkoista vielä kauemmin kuin mulla. Jopa :D . Vai oliko sulla se ehkäisy vasta vähän aikaa sitten lopetettu ja ehkäisyn aikana ei menkkoja ollutkaan... Sori, ei voi millään muistaa :ashamed:

Mutta aika rennonletkeällä asenteella tässä mennään ja olen jopa varma, että mullakin tämä kierto tästä lyhenee ja tasoittuu ja mekin se vauva vielä joskus saadaan :)

-HotCoffee positiivisissa tunnelmissa- :wave:
 
Iltoja!

Juu ei auttaneet varmuusketjut täällä...

kp 1/27 ja yk4

Täti löysi punamaalinsa vihdoin ja minäkään en siis tunne kroppaani enää ollenkaan. Ne "raskausoireet" mulla on vieläkin päällä, ne vaan muuttuivat sitten täti-oireiksi. Ripulikin selittyy sit varmaan sillä että me asutaan Nokialla... :LOL: Giardia lamblia se vaan siellä kutkuttelee :LOL: No en tiedä, ihan sama. Mutta likat, kyllä siideri on sitten hyvää!!!!

Iitukka onnittelut tädistä ;) (Harvoin kai sitä näin sanotaan)

Luminka sori että jätin sut yksin jännäilemään huomisaamua, ota se tärppi nyt munkin puolestani joohan! :heart:
 
HotCoffee: Kovin sulla kp:t isoks menee! Sama juttu, ei kai tässä enää mullakaan ole oireisiin uskominen jos se muija tulee!

Voi vitsi Torey kun petit mut :( Perskeles täti, ja niin selvät sävelet oli jo sullaki!

En tosin huomenna testaa, ehkä maanantaina jos oikeesti täti tuu sitä ennen! Huomenna kai se ois tulossa, on kyllä mahatuntemuksien puolesta tehnyt tuloaan jo pari päivää..

Mulla tissiä vihloo vieläki. Mut kaipa se täti niihinki vaikuttaa, tiedä sitten!

Olipas hyvää kana-fetasalaattia :p Sitä kun laittoi tortillarullan sisään, vähän salsakastiketta ja kermaviiliä.. Lurpsis! Nyt jaksaa taas tätiä odottaa massu täynnä :LOL:
 
Huomenta! Kahvia tässä litkin ja aattelin samalla kurkata miten on porukalla menny, harmi että tuo täti kaartaa niin monen pihaan... Just tässä oon mietiskelly että on tää hirveetä tää naisen elämä: ei riitä se, että saa negan testistä ja pettyy siitä vaan sitten vielä kaiken lisäksi kärsitään viikko verisestä vuodosta kipujen kera!! Eli luontoäiti ei kovin hellä tosiaankaan tässä suhteessa ole! :kieh: Jotenkin korostuu se että "hähää, et sitten TODELLAKAAN ollu/ole raskaana!" Onko muilla ollu tällasia vihan tuntemuksia?

Oon oikeestaan ollu tosi masentunut tuon oman kemiallisen raskauteni takia, tää oli nyt toinen kerta jo tässä puolen vuoden sisään. Enemmän masentaa oikeestaan se, että menin ja luulin ja iloitsin jo raskaudesta eikä se, että en sitten ookaan enää. Mutta toisaalta nämäkin tunteet on vaan hyvä käydä läpi, oppii tuntemaan itseään paremmin.. :ashamed:

Mullakin raskausoireet jatkuu, voitteko kuvitella! On pahaa oloa edelleen ja tisseistä välillä vihlasee! Uskomatonta.. Jos nää jatkuu vielä useamman viikon niin joko lääkäriin tai sitten uutta testiä vaan tekemään, senverta ihmeelliseltä tuntuu. Anteeksi tällainen vuodatus :ashamed: Kohta tuntuu, että te ootte ainoita, jotka ymmärtää...

Luminka tohon mun kohtaan voi lisätä että se esikko on poika 01/06..
Nyt perheen pariin... :wave:
 
Huomenta vaan!

Hyvin kirjoitit Lappitar tästä naisen elämästä. Mullakin on tällä hetkellä aivan hirveän kovat menkkakivut, ei ole tällaisia ollut kun joskus teininä ennen kun pillereitä aloin syömään. :/ Toivon sulle Lappitar kovasti ilonaiheita sen masennuksen karkoitukseen. Kurjaa kun noin käy ja vielä toistamiseen!

Mullekin voit Luminka laittaa jos ehdit niin 2/27. Uskoisin nyt et se rupee siihen paikkeille vakiintumaan. Taisi tämä olla eka ihan oikea kierto mulla kun tuota mahaakin on niin nipistellyt. Mietin tässä voisiko tuo imetyksen lopettaminenkin aiheuttaa noita oiretuntemuksia? Ne kun on olleet mulla ihan todellisia, ja sekös pistää miettimään.

No uusi kierto jne... :)
 
Torey:Onhan se imetyksen lopetus voinut sulle tehdä oireet! Itseasiassa mulla on nyt täysin imetämötön kierto ekaa kertaa. Et mun oireet voi myös selittyä sillä! Viime menkat oli jo ihan normaalit kipuineen ja vuotoineen (imetys loppui silloin "oviksen" tienoilla).

Lappitar: Samat ajatukset mullaki viime kerralla! Just että pannampas sut kärsimään ihan kunnolla kun et ollutkaan raskaana! Täti oikein vahingon iloinen :headwall:
Tuo oli kyllä ilkee juttu kun ennätit jo iloita raskaudesta jota ei sit tullutkaan :( Jos halutaan positiivisesti ajatella niin parempi se oli nyt pois tulla kuin vaikka kuukauden päästä. Ei varmasti lohduta yhtään :hug: Ei muakaan jos joku noin sanois...

Minä tyttö se vaan sitä tätiä odottelen jos se tänään kurvaa tänne. En siis oikeesti halua sitä, mut pakko alkaa näin päin ajattelemaan kuin toivoa raskautumista yli kaiken! Eilen illalla tuli taas niin tätitunteita mahaan. Tänä aamuna ei oo vielä ennättänyt, mut eiköhän se kohta ala jomottelemaan!

Säikähdin muuten yöllä 2 kertaa! Eka näin unta et neiti roikkuu pää alaspäin makkarin verhokapassa ja meinaa tippua. Joten minäpä salamana nousin sängystä ja sanoin hätäisenä "apua **** tippuu tuolta"! Koekilin ottaa tyttön vastaan ylhäältä... Nyt voi jo nauraa mut eipä sillo huvittanu yhtään ku ihan sekaisin olin ja puoliunessa! :LOL:

Toisen kerran: Neiti alkoi itkemään aamuyöllä ja menin sen huoneeseen. Olin ovella lähdössä hakemaan maitoa kun mies seisoi siinä! Ziisus et säikähdin! Mut niin teki mieskin! Se oli herännyt tytön itkuun ja ajatteli mennä lohduttamaan vaan ei tajunnut koittaa sänkyä oonko mä siinä vielä. Piti lukee lakia et seuraavan kerran koitat oonko mä vielä vierellä vai en!

-Luminka- selvisi säikystä yöstään...
 
pah, mikä plussakuu!?! täällä täti kaartoi paikalle varmuusketjuista huolimatta! ELI KP1.. ja "etuajassa" sinänsä, että nyt piti olla pidemmän kierron vuoro.. no sit vaa uutta yritystä kehiin ku sen aika tulee. Eipä siis auttanu vaikka pupuiltiin juuri ovispäivänä.

*muoks* Täti taisi tulla meille eilen kaupasta, kirkkaanpunaisten tulppaanien joukossa salamatkustajana :LOL: ois sittenki pitäny ottaa niitä liiloja! :kieh: :LOL:
 
Kopsaan tähän yli 35v pinoomme kirjaamani vuodatukseni. :wave:

Omaa napaa.... kp23/31 ja en ole viitsinyt kirjoitella omia tuntemuksiani, kun siitä olisi tullut varmaan tosi V........sta tekstiä!! Kävin siis torstaina gynellä ja hyvin toiveikkaana, että tutkisi jne. Eikä mitä... sain vaan tosi töykeän saarnan ylipainosta ja pudottaa pitää painosta -15kg. Vuoden päästä uudelleen gynelle ja välissä ravitsemusterapeutille!!! Eli maksoin saarnasta turhasta polimaksun!!

Tuli taas tunne, että läskit ihmiset ei lapsia tarvitse ja sitten vielä tämä ikäkin! Nyt, kun hedelmöityshoitoihin on ikäraja noussut, niin eihän tässä mitään kiirettä ole, sanoi gyne ja ei sitten edes tutkinut!!!
Terolutit neuvoi aloittamaan kp18 ja tikuttamaan edelleen sitä ovista..., joten tilanteeni ei helpottanut. En saa lisäapuja mistään kiinnittymistä auttavista lääkkeistä, en clomeista, en mistään ennenkuin painoa reippaasti pois!!

Painan nyt saman verran, kuin silloin tyttöä aloimme odottaa ja raskauden aikana kiloja tuli noin 7kg! Tytön syntymän jälkeen olin 9kg kevyempi, kuin raskauden alkaessa!!! Jotta sellaista ja raskaus meni hyvin, paitsi raskausdiabetes tietenkin, mutta tyttö on ihana ja emme ole siis lapsettomia! Minä en niin kovasti ole haluamassa lapsettomuushoitoihin vaan haluaisin ja olen pyydellyt gyneltä jotain apuja, että avittaisi raskauden alkua!

Huh... sorry tämä. Nyt olen menossa ensi vk:lla Tk:hon ja sitä kautta sokerirasitukseen ja yritän, jos saisin ne tabletit sokeritasapainon avuksi sieltä. Gyne käski mennä sinne, ei voinut laittaa labraan minua sieltä polin kautta!

Nyt yritän tsempata itseäni ja yrittää jatkaa kilojen pudotusta. Tekisi vaan niin pirusti just nyt syödä iso rasia jotain makeaa, mutta sen lääkärin naaman, kun muistan, niin jätän syömättä! Eikä herkkuja meillä edes kaapissa ole!
:'( :headwall: :kieh: :ashamed:
 

Yhteistyössä