Moron!
Hui,toivottavasti täällä plussia tulis vielä kun joillakin näkyis vähän olevan jänniä paikkoja.
Tuli tosta greippimehulusta sen verran mieleen kun sillon esikkoa alulle pantaessa sitä join,niin mulle tuli siitä hiivatulehdus?!?! Kokeilin toisenkin kerran ja ilmiö toistu. Sen jälkeen en oo kyl ottanu joten pitäsköhän kokeilla taas että saiskohan itelleen hiivan vai vauvan. Mielellään tuo jälkimmäinen,kiitos
Todennäkösesti ei tuu kumpaakaan.
Siihen valion g-mehuun ei kannata lisätä sokrua ja muutenkin tuo rybb&deckersin mehu on sellasta sokerilitkua että kannattaa nimenomaan olla hapanta tuo mehu.Jostain luinkin ihan että se happamuus olisi se mikä auttaa siinä mehussa,samaa vaikutetta olis kuulemma tuossa omenaviinietikkakuurissa. Se oli kyl niin pahaa että ei pystynnä,ykä lentää jo pelkästä ajatuksesta. Mut jokainen tehköön niinku haluaa.
Nii ja hampaillehan siitä on sit haittaa myös,kuluttaa kiillettä. Mut aivan sama,nykyään jokaisessa tuotteessa mitä syöt ni on jotain mikä olis terveydelle haitallista.
ON: Täällä täti pohtii näköjään et tulisko vai ei. Eilen tosiaan tuli vaaleanpunertavaa limaa ja ajattelin että nyt täti sit pölähti paikalle,mut eipä tullukkaan.Vielä. Oon eilisestä lähtien pitäny sidettä siinä luulossa et kohta hulahtaa mutta viiruakaan verta ei oo tullu.Ei ees pyyhkiessä. Ehtiihän ne tässä kyl alkaa,kun vielä olis muutama päivä aikaa. Me kyllä touhuttiin pikaseen viel mökillä saunassa ennenku kotiin lähettiin ajamaan et oisko se ollu vaan sit jotain enteilyä tulevista menkoista. Ota ny selvää näistäkin. Olispa meijät naiset suunniteltu paremmin ettei aina tarvis olla fiiliksellä että oonko vai enkö. Mä voisin vaikka haluta että kun raskautuis niin vaikka tuonne kämmeneen ilmestyis joku -raskaana- teksti...
ei tarttis pähkäillä olotilojaan. Ja varsinkaan ostella noita testejä.
Mulla oli yhellä kaverilla joka tuli raskaaksi 17v sellanen oma raskaustesti kehossaan.
Sille tuli vasemman käden keskisormen kynteen sellanen tosi tummanpunanen pystyviiva,johtui kuulemma lääkärin mukaan hormoneista. Pikkasen pyöriteltiin silmiä muuten silloin. Kun tyttö sieltä sitten putkahti maailmaan niin viiva katosi parissa viikossa.
Jaahas,jaarinjaarin on taas käynnissä mulla joten taidan siirtyä tonne köökin puolelle valmistaan isännälle apetta.Rakkaudella tietysti. :heart: