PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Voi meitä reppanoita.. kaikille isot lohtuhalit :hug: syystä jos toisesta.
Ei tosiaan tainnut tulla plussakuukautta.. onko nyt niin että vain yksi
on tullut? No, jos ens kuussa sitten enempi.

Mantana- toi on ilkeetä puuttua painoon tuolla tavalla!
Itelläkin on ylipainoa hiukan mutta eipä siihen -onneksi- vielä
ole puututtu muuta kun että lääkäri sanoi että eihän siitä
painon pudotukseta raskauden kannalta haittaakaan ole.
Metuista ei kuulemma kuitenkaan olis mulle mitään hyötyä..
jota kyllä ihmettelen kun mulla kerran pco.
Että kovasti tsemppiä sulle, pidä puoles siellä lääkärissä!!

Joo Luminka sitä yön hämärässä kyllä kaikkee sattuu ja säikkyy.
Mä näin viime yönä unta että tyttö joutu uuniin roskien sekaan ja
se sytytettiin palamaan. Arvatkaa huusinko kauhusta oikeesti..
mies oikeen heräs ja kysy et oonko kipee. Ei kyllä enää nukuttanut tuon
jälkeen. Mut onko nyt täyskuu?

Ikean reissu on tänään suoritettu ja tili melkeinpä tyhjennetty.
Ja eihän me mitään turhaa ostettu tietenkään.. siis kyllä siellä
olis kaikkee ihanaa.
Ens viikonloppuna olis Helsingissä kestovaippa hulinat..
Jos rahat vielä riittää kun eihän siellä voi vain katsella kaikkien ihanuuksien
keskellä. :D
Mutta, aurinkoista lauantaita vaan kaikille! B)
Elkäähän turhia synkistelkö!

mamina Jaksamisia tädin kyläilyyn ja sen lähdettyä taas kaikki ilo irti! :p

Jospa mantana raskaudut ilman ilkeitä lääkärissä käyntejä :hug:

iitukka: kyllä, vain yksi plussa tullut, vielä ois 7 päivää aikaa tälle kuukautta. Näkyy muutamia ehdokkaita listalla olevan jotka saattais ennättää helmikuussa raskautumaan=)

Minä olen olotilojen vaihtumisien mestari! Tänään vaihteeks ei oo ollut (vielä ) menkkaolo :D Nyt siis rauskausolo välillä! Mahaa nipistelee ja märältä tuntuu plus tissiä vihloo ja päässä heittää!

Eli vielä on toivoa jäljellä, vielä tulee raskauspäiviä :LOL:
Taidan huomenna sortua testaamaan ellei remppamuija tuu jatkaa mitä on pari päivää koittanut aloittaa... =) Tuntuu et sitten ois PAKKO jo näkyä jos meinaa :heart:

Mukavaa viikonlopun jatkoa!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Luminka: tsemppiä huomiseen testaukseen, peukut pystyssä, että tulisi toivottu tulos!

Aika laihalta tosiaan vaikuttaa tämä plussakuu, mutta ei hätää, vielä on muutama päivä aikaa!

Toreylle ja maminalle pahoittelut tädistä :hug: . Oiskohan niillä punaisilla tulppaaneilla ollut osuutta asiaan, taidan heti huomenna hakea ainakin kolme kimppua :D

mantana kylläpä oli tökerö lääkäri, niillä ei lääkiksessä ole varmaan minkäänlaisia luentoja potilaiden kohtaamisesta tai hienotunteisuudesta.

Siskoni oli pitkään todella ylipainoinen (ja tiesi sen kyllä itsekin ihan ilman lääkistäkin :D). Häntä on kohdeltu raskausaikana neuvolassakin ihan kuin jotain saastaa ja koko ajan vouhotettu siitä painonpudotuksesta. Ekassa raskaudessa sisko aina jännitti neuvolaan menoa ja sitä saarnaa siellä, eikä oikein pystynyt nauttimaan raskaana olosta. Toisessa raskaudessa sillä sitten sisu vähän kuohahti, kun reilusti ylipainoinen th oli antanut "laihdutusvinkkejä". Oli sisko sitten antanut tulla täydeltä laidalta ja sen koommin ei painonpudotuksesta siellä kuulemma puhuttu :D

Muutamalla on vielä toivoa plussata, joten pien peukut pystyssä!!
Ja joo, kannattaa tosiaan käyä hakemassa kaupasta niitä punaisia tulppaaneja jos tätiä haaveilee kylään ;) :LOL:

Älä Mantana välitä toisten tökeröistä sepostuksista, jos eivät hienotunteisesti osaa asioita ilmaista :hug: Ihmeellistä lääkäriltä tollanen kommentti.. eikä se painon pudotus varmasti ole helppoa tosta vaan. Miullakin on muutama liikakilo, eikä niidenkään karistaminen ole helppoo ollut.

Luminka, miusta on tosi kivaa, että listan mukaan miun remppamuija ei olis vielä tullut :LOL: mutta jos kuitenkin siirtelisit miuta tonne yläpäähän kun kerkeät ;) eli tänää kp1 =)

Hyvät viikonlopun jatkot kaikille!

Iltaa!

Täti on taas löytänyt tiensä monen luo, pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug:
Sovitaanko, että helmikuu on ollut vain harjoituskuukausi, maaliskuu on sitten se todellinen plussakuukausi jolloin plussia tulee oikealta ja vasemmalta =) Toki vielä listalla on loppukiriin ehtiviä, tsemppiä vaan heille! :heart:

Joo samoin kuin HotCoffee, mä en taida kans enää uskoa mihinkään raskausoireisiin paitsi kahteen selkeään punaiseen viivaan raskaustestissä B) Mulla on nimittäin edelleen ihan sellainen olo, että voisin olla raskaana :LOL: Ehkäpä mullakin nää tuntemukset liittyy imetyksen vähentymiseen.

mantana ootpa saanut tosi tympeää "palvelua" gynellä :/ :hug:

mamina ai hitsi, oiskohan punaisilla tulppaaneilla ollut osuutta asiaan :LOL: mulla on täällä kotona iso kimppu valkoisia tulppaaneja, mitäköhän se sit enteilis :saint:

Luminkalle toivottelen mitä suurinta plussaonnea huomisaamun testaamiseen :heart: Tiedäthän, että sun pitää tulla sitten heti tänne meille raportoimaan :D

).( Ovisaikoja odotellessa. Maanantaina taidan alkaa tikutella ovista. Tänään yhtäkkiä välähti mieleen, että rv:ja olisi kasassa jo aika monta ellei edellinen olisi mennyt kesken :ashamed: Mutta (ovis)tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee... ja uutta kehiin. :saint: Tässä kierrossa olen varustautunut vastaiskuun tätiä kohtaan greippimehulla, vaikkei mun pitänyt moiseen hurahtaa :ashamed: Ei sitä tarvittu esikoisen tärppikierrossa eikä nyt viimekään kerralla. Mutta mitä sitä ei tekisi plussan eteen :saint: Olis kyllä niin ihanaa plussata... :heart:

Joo, mamina pääsi unohtumaan sun nosto! Ajattelin päivällä et siirrän kun päivitän listan muutenkin illalla. Mut pitää vissiin siirtyä takas käytäntöön et heti vaihtaa ku huomaa :whistle:

Taas on niin varma tunne,
huomenna tipahdan kuitenkin kun testiin ei tuu muutaku kontrolliviiva |O
Nyt on lisäks flussainen olo, nenä tukossa (kärsin koko raskausajan siitä sekä "vesinuhasta" )..
Pitää tästä lähtee nukkumaan ni tulee taas testaus lähemmäksi. Hirveetä ku monta oon tehny jo kun ei tää usko millään.. Oireet vaan on taas päällä, ei voi mitään! Jos en nyt olekaan pieniin päin ni en todellakaan usko muutaku kahteen viivaan tästä lähin!

Aivan NtiKesäheinä, uutta yritystä vaan! Jospa se mehu nyt nostaa mahdollisuudet sataseen :D Mietin et jätänkö ite seuraavan kerran mehut juomatta. Mut jos se täti tulee ni pakkohan se on ottaa kaikki keinot käyttöön! Taisteluun vaan! :LOL:

Pöpilään mut ois saanu näiden oireideni kanssa lähettää jos täti ois tullut...

VAAN EIPÄ TULLUT VAAN PLUSSA TESTIIN!!!!
Ihan sekasi vieläki, pitäs lähtee tytöltä pylly pesemään mut tänne piti ekaks tulla kertomaan! =)

kolmas kerta todensanoi! Aamulla vähän epäilin ennen testin tekoa et ei siinä kuiteskaa mitään näy. Sama juttu viime raskaudessakin ja vähän yllätti tulos :heart:
Laskettuaika näkyis olevan 1.11 jos sinne asti päästään. Viimeks olin tosi luottavainen enkä hirveesti pelännyt keskenmenoa ym. Nyt kun on täällä lukenut vaikka mitä niin ei sitä uskalla iloita mielettömästi!
Nyt aamupuuron tekoon! :wave:

IHANAAAAA LUMINKA!!!!!!!

Mielettömän suuret onnittelut, siis niin upeeta!! Piti heti tulla aamusta katsomaan sun testailun tulokset, ihanaa että se plussa sieltä tuli!! :heart:

Ihanaa että ne kaikki oireet ja tuntemukset oli ihan sitä itseään :heart: :)

:heart: Nyt kahvia juomaan näiden ihanien uutisten jälkeen. Onnea vielä Luminka :heart: :)

Muoks. ymmärrän tosi hyvin että täällä netissä kun lukee kaikkea mitä voi tapahtua, niin tieto lisää tuskaa, mutta kaikki menee varmasti hyvin, nauti ja iloitse tästä plussasta! :heart:

Piti tulla heti aamusta tänne kurkkaamaan uutisia ja mitä minun vanhat silmäni näkevätkään :D

Mielettömästi onnea plussasta Luminka :flower: :heart:

Mulla on vähän samoja ajatuksia kuin Luminkalla... miten sitä osaa nauttia sitten joskus raskaudesta, kun täällä on saanut lukea kaikenmaailman möröistä :( . Esikoisesta np-ultraan mennessä ainut huoli oli, että jos siellä onkin kaksi :) . Ja ekalla kerralla kun ei sykettä näkynyt, niin en paljon miettinyt mitään enkä ajatellut minkään olevan hullusti. Tiesin tosin, että näiden mun megakierttojen takia ei niin pitkällä vielä oltukaan, että syke olisi näkynyt...

Vieläkö Luminka jaksat kuitenkin päivittää meidän listaa vai pitäisikö meidän hommata uus päivittäjä?

No ei kait mulla tässä kiire mihinkään ole.. Voin vielä päivitellä täällä, kun kuitenkin käyn teidän kuulumisia lukemassa! =)
Katoin et ei oo vielä odotuspuolelle perustettu marraskuisia.. Et jos sinne uskaltais jo perustaa pinkan! Hui, mut voisin haluta sinne päivittäjän homman joten kiireen vilkkaa ennen ku joku ennättää :LOL:

Kiitos onnitteluistanne! :heart:
Nyt otan ne vastaan, viimeks oli onnittelut melkein aiheettomia kun minä hätäinen testailin liian aikaisin :whistle:

Luminka!!! Mahtavaa, ihan tuli tippa silmään täällä! Siis ilotippa! :hug: Paljon onnea ja tarrasukat ja -lapaset mukaan matkaan! Hienoa, että plussa tuli tässä virallisessa plussakuussa.. :D Olihan se sun haamukin sitten ehkä ihan aiheellinen..

Me muuthan tullaan sitte viimeistään ens kuussa kovaa tahtia perässä.. Onkohan joku innokas seuraamaan Luminkan jalanjälkiä päivittäjän hommissa..? Jos Luminka eräänä päivänä kyllästyy meihin.. :whistle:

Hip hei, Luminka, aivan mahtavaa ja hirmusti onnea matkaan! :hug: :D

Ja ens kuussa sitten ainakin tuplaten plussia.. vaikka eipä se meille
kumminkaan osu. Mutta muille sitä toivon oikein paljon!! :heart:

Juu, kannatetaan maminaa uudeksi päivittäjäksi! :attn:
Etköhän sä ajan kanssa kaikki kikat hoksaa.. siis jos kauaa
kerkeet täällä olla. Nuo listan päivittäjät kun ovat raskautuneet
melko nopsaan! :)

Täällä täti alkaa olla jo lähtökuopissa. Kivaa kun on tälläset kolmen päivän vierailut,
niukat ja kivuttomat. Sentään jotain inhimillistä tuossa akassa.
Niin ja 4.kierros clomeja lähti tänään kitusiin. Hohhoijjaa ja
kohta tulee ne inhat kuumat aallot. Eipä ole naisen elämä helppoo, ei.

Tuiskun täyteistä sunnuntaita vaan kaikille, jospa siellä lumen
seassa olis muutama plussahiutalekkin.. :whistle: :wave:

mamina: eihän pakko ole osatakaan, jokainen päivittäjä tekee sellasen ku osaa :D En minäkään aluks osannu edes tekstiä mustailla,
opetelemalla tähän pisteeseen oon selvinnyt :LOL:
Tekstin saa "värjättyä" tekstillä esim. siniseks.
Kuvia taisitkin jo osata lisätä, joten ei oo vaikee homma! Mut mielellään vielä päivitän jos annatte :D =) B)

Pitäs lähtee kohta tytön kanssa ulos, kiva kun pakkasta enää -9 astetta. Aamulla -20, ja olipa työn ja tuskan takana saada neiti sisälle nukkumaan! |O

paljon +++++++++++ :whistle: puhallan, yksin oon toistaseks saanut marraskuisissa elellä =) Joten kiva ois saada tuttuja sinne seuraksi :wave:

muoks.
HEH, nyt sit tein sinistä tekstiä!!! siis color=blue ja hakasulkuihin [] tuo teksti niin johan teksti väriä vaihtaa!

Mun puolesta sä voit Luminka jatkaa päivittämistä niin kauan kuin haluat/kiinnostusta riittää ja sittenhän mamina voi jatkaa siitä eteenpäin, jos ei itse vielä siihen mennessä ole plussannut!

Mulla näköjään puuttuu listalta tuo yk, joka on edelleen 2. Eli jos Luminka viitsit sen sinne lisäillä. Yritystä jo kohta puoli vuotta, mutta yk on vasta 2, on se vaan mukavaa. Not. :D :D

Heippa!

Joo, kannatetaan, Luminka voit mun puolesta päivitellä niin kauan kunnes napanuora tähän ketjuun katkeaa ja päätät siirtyä kokonaan odotuspuolelle :D Ja kiitos maminalle päivityspuuhaan ryhtymisestä sitten jatkossa =) Toivottavasti taas uusi päivittäjä palkitaan pikaisella plussalla :)

iitukka kerrankin täti osoittaa inhimillisiä piirteitä :D Mä olin kans viikko sitten tädin tullessa ihan ihmeissäni kun koko rumba sujui ihan kivuttomasti. Oispa aina niin. :whistle:

Joo, sama täällä Pilkkis79, mä haluun kans sinne marrasmasuihin... :heart: :) Hui, olis se niin ihanaa :heart:

Okei, kiitos kannatuksestani arvoisat äänestäjät! :LOL:
Oon täällä mukana kunnes hetkeni on tullut poistua lopullisesti! =)
Ei muutaku plussia kehiin, tuolla mä päivystän marraskuun masun kasvattajissa :D

Meinaa päähän koskee ku neuloin tuos vähän aikaa. Koneella saa istua vaik kui kauan ilman mitään hedareita... :p Mies on yövuorossa tuttuun sunnuntaiseen tapaan. Typykkä nukkuu ja minä mietin et mitähän tekis.. Hitsi ku ois ollu kiva mummoilla mut ei pää kestä, huomenna sitten kun luonnovaloa löytyy enemmän :)

Yhteistyössä