Hakutulokset

1. N

Nolo kysymys aikuiselta mutta onko miehen laukeaminen orgasmi?

Siemensyöksy voi tulla ilman orgasmia myös tilanteessa, jossa yhdyntä jää kesken. Siemensyöksy lähtee tulemaan, mutta orgasmi jääkin puolitiehen tai jää tulematta kokonaan. Ja jipsu, kyllä tietäisit mikä on orgasmi, jos olisit sen kokenut. Minkä ikäinen olet? Suosittelen lämpimästi tutustumaan...
  2. N

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Joo nyt alkoivat kivut + vuoto uudelleen. Mut voi poistaa listalata. Kyllä tää nyt oli tässä. Palataan asiaan joku toinen kerta sitten Kaikille muille tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa! :heart:
  3. N

En mä ees tiedä, miks mun on tänne kirjotettava näitä koko ajan, mut mulla sittenkin jatkuu vuotelu. Ei mitenkään erittäin runsaana, mut ihan reilun verisenä kuitenki. Ei mitään pikku tuhruttelua kumminkaan. Oon yrittäny lukea keskusteluista kokemuksia, et miten on käyny muilla vastaavissa...
  4. N

Ei ole vuoto ainakaan vielä lisääntynyt. Oikeastaan ehkä loppui. Kipuja ei ole ollut, jos ei pientä kihelmöintiä alavatsalla lasketa. En tiedä, pitäisiköhän soittaa neuvolaan. Tänään olis laskujeni mukaan kuitenkin vasta 4+3, että en tiedä kannattaako sinne edes soitella, vai odottelenko vain...
  5. N

Pöh, mulla tuli aika reilu loraus vuotoa kun kävin aamulla vessassa :/ Eli voipi olla, että tämä olikin tässä. Seurailen vielä, alkavatko "kuukautis"kivut ja vuoto ihan kunnolla, mutta ei vaikuta hyvältä...
  6. N

Ja mirjanja, minäkin pohdin tuota samaa rakastamisasiaa toista odottaessani. Mutta kyllä se niin vain on, että siihen uuteenkin tuhisijaan rakastuu yhtä palavasti :heart: :) Se on jännä juttu kuinka äidillä voi riittääkään sitä rakkautta niin paljon.
  7. N

Moi! Olen tässä eilen ja tänään vähän lueskellut teidän juttuja, ja olis kiva seurailla jatkossakin... Voisin siis liittyä porukkaan. Täällä siis tehty useampi testi, kun ei kuukautisia kuulunut ja olin ekoissa testeissä jotain vähän näkevinäni. No, lauantaina illalla tein sitten vielä...
  8. N

Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

Moikka! Täällä jäi vähän kirjoittelu, kun käytiin hakemassa vauva kotiin =) :heart: Eli keskiviikkona 8.6. rv 39+5 meille syntyi aivan ihana ja valloittava poikavauva. Miehellä oli mittaa 3710g/50cm, pipo 36cm. Vähän synnytyskertomusta voisin sitten tähän kirjoitella. Taustatietoina...
  9. N

Täällä myös edelleen kasassa. Perjantai olis laskettu päivä. Olis vaan kiva päästä jo synnyttämään ja tapaamaan tää masuasukki. =) Tai en varsinaisesti sitä synnytystä ihan hirmu innolla odota, vaan sitä, että saisin vauvan syliin. Synnytys mietityttää. Jotenkin sitä ei edes muista sitä...
  10. N

Kiitos Joosukalle synnytyskertomuksesta! Kiva näitä on musta lukea, vaikka välillä onkin vähän vauhdikkaampaa menoa... ;) Täällä tuli tänään puolilta päivin veristä limaa ihan reilunlaisesti, eli voisin kuvitella, ettei meidänkään tarvitse pikku murua ootella enää kauaa. Aattelin valua...
  11. N

**** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

Onnittelut vauvautuneille! :flower: Hih, Joosukka on täällä yksinpuhellut pari päivää, niin täytynee tulla välillä jututtelemaan =) (Vaikka olen mäkin käyny nää täällä lukemassa, mutta en ole jaksanu/ehtiny kirjoitella.) Kuitenkin, täällä myös odotellaan synnytyksen käynnistymistä...
  12. N

Sunburned: Onnea onnea! =) :flower: Ihanaa, että alkaa vauvoja tulla! =) Mulla oli etukäteen tunne, että tää tulis 2 vk ennen laskettua, mutta huomenna olis 38+0, eikä mitään merkkejä tulevasta synnytyksestä. Hyvässä lykyssä menee 2 vk yli... Täällä kokeiltu kaikkia S:iä, enemmän tai...
  13. N

Moi! Tässä tän päivän lääkärikuulumisia: * verenpaine oli ok (100/63) * paino -100g =) Ihanaa, ettei ollut lisää tullut * sf 34 (ei muutosta edelliseen, joten onkohan sen verran valunut alemmas vauva) * kohdunsuu pehmennyt ja vähän auennutkin (2cm), mutta lyhentynyt ei ollut. * vauvan...
  14. N

Moikka! Tervetuloa Joosukka! Ei kai ne juhannukseen asti odotuta, jos sulla LA jo 5.6. =) Mulla LA 10.6 ja mä ainakin ajattelin viettää juhannuksen vauvan kanssa kotona tai ainakin sitte synnärillä jos ei muuta =) Ihmettelin, kun kerroit, ettei sulla ole ollut yhtään kipeää supistusta...
  15. N

rinderella: Mä olin esikoisen syntymän jälkeen 3 yötä sairaalassa + että se yksi yö meni synnyttäessä sitä ennen. Ma-iltana mentiin ja pe-iltapäivällä päästiin pois. Komplikaatioita ei ollut, ne vaan katto, että pojalla lähtee paino nousuun. Mun mielestä oli KOKS:issa ihan viihtyisä osasto...
  16. N

Moi! Jatkan tätä yksinpuhelua. Edellisessä viestissä pohdin synnytyksen lähestymistä. Sama asia edelleen mielessä. Näin viime yönä unta, että synnytin. Synnytys kesti 8 tuntia, oli lähes kivuton, ja lopputuloksena sain rotevan poikavauvan, joka oli samannäköinen, kuin esikoinenkin =)...
  17. N

Moikka! Tosi laiskasti tässä jaksaa enää kirjoitella. Jos nyt aiemminkaan olen juuri mitänä kirjottanu... :laugh: Mutta kaikki siis kirjottelevat jossai "kerhossa". Mä oon kyllä niin ulkona, mikä sellanen "kerho" edes on. En oikein muutenkaan ole tottunut tähän Kaksplussan palstailuun...
  18. N

Moikka! Kirjottelin eilen pitkät tarinat, mutta tekstipä häviskin, kun yritin lähettää. En sitte jaksanu enää uudestaan kirjotella. Mutta synnytyksestä on ollut puhetta. Täällä synnytys ei jännitä eikä pelota. Otetaan mitä vastaan tulee. Esikoisesta kaikki meni hyvin ja nopeasti...
  19. N

**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Moikka! Nythän täällä pysyy kärryilläkin, kun tekstiä tulee niin vähän :D Täällä sellanen tilanne, että maanantaina kävin neuvolassa. Tilannetiedot: *Painoa tullut tähän mennessä 12,4 kg, edellisestä neuvolasta +318g/vk *Verenpaineet 97/63 *Pissi puhdas *Hb:tä ei mitattu, kun ollut ok...
  20. N

**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Moikka! Kiitos uudesta pinosta! =) Tänään pyörähti mullakin 30+0. Tuntuu hienolta, että enää 10 viikkoa jäljellä... Ja samalla se tuntuu hieman ahdistavalta, kun pitäis saada koti "vauvakuntoon", eli sellaiseen kuntoon, ettei pienen vauvan kanssa tarttis murehtia siivousasioita. Meillä...

Yhteistyössä