Nolo kysymys aikuiselta mutta onko miehen laukeaminen orgasmi?

• Viestiketjun aloittaja "jipsu"
  • Ensimmäinen viesti
flaskm
Mun mies on sanonut, että se hyvänolontunne (orgasmi) tulee hetkeä ennenkuin saa siemensyöksyn. Toisilla se taas tulee samaan aikaan. Jotkut voivat saada orgasmin ilman siemensyöksyäkin

"jipsu"
Monimutkaista tosiaan mutta ilmeisesti miehet osaa erottaa ne toisistaan. Entä voiko mies olla saamatta orgasmia ollenkaan? Itse en ole varmaan ikinä saanut koska en tunnista sellaista : /

[QUOTE="jipsu";30619632]Monimutkaista tosiaan mutta ilmeisesti miehet osaa erottaa ne toisistaan. Entä voiko mies olla saamatta orgasmia ollenkaan? Itse en ole varmaan ikinä saanut koska en tunnista sellaista : /[/QUOTE]

Tuohon en osaa sanoa mitään. Tai siis -en ainakaan moiseen mieheen vielä ole törmännyt.

tfscs
[QUOTE="jipsu";30619632]Monimutkaista tosiaan mutta ilmeisesti miehet osaa erottaa ne toisistaan. Entä voiko mies olla saamatta orgasmia ollenkaan? Itse en ole varmaan ikinä saanut koska en tunnista sellaista : /[/QUOTE]

Voi hyvin tulla vain siemensyöksy eikä orgasmia. Se on oire siitä, että ei ole kiihottanut tarpeeksi.

Siemensyöksy voi tulla ilman orgasmia myös tilanteessa, jossa yhdyntä jää kesken. Siemensyöksy lähtee tulemaan, mutta orgasmi jääkin puolitiehen tai jää tulematta kokonaan.
Ja jipsu, kyllä tietäisit mikä on orgasmi, jos olisit sen kokenut. Minkä ikäinen olet? Suosittelen lämpimästi tutustumaan itseen. On vallan sääli jäädä ilman tuota hyvänolontunnetta...

turhautunut vaimo

Juu näin voi käydä, kun juo vuosikymmenet viinaa. Seisoo kyllä, mutta vaikka kuinka lykkii, niin ei vaan laukea, eikä mälli lennä. Turhauttavaa miehelle. Nainen ainakin saa 'nauttia' pitkäkestoisesta seksistä. Tosin ei se ole kenellekään kivaa, kun menee tällaiseksi.

"timppa"
Kyllä tuo täysin mahdollista on. Ei siihen tarvitse edes vuosikymmenien alkoholikokemusta. Ihan työperäinen stressi riittää. Tai jokin muu häiriö, joka estää keskittymisen. Silloin saattaa tulla, mutta ei "tule".

Ja väittäisinpä että koska tästä jää ainakin minulla tietynlainen kutina päälle ja olisin kernaasti kohta uudelleen ottamassa erää, tulee tällaisista tilanteista usein tunne että mies vain haluaa ja haluaa.

Pelkkää orhasmia en ole koskaan saanut. Toisinaan tosin on käynyt niin, että tämän orkun hetkellä tulee järkyttävä vapina ja jännitys ja siemensyöksy jää vastaavasti kesken. Sitten on toinen taas ihmeissään tulinko vai en. Mutta kuselle entäessä ensimmäiset kymmenet sentit tuleekin sitten valkeaa kankea :D

Sori jos jonkun illan taas pilasin :D Tämä viikko on syystä tai toisesta lähtenyt muutenkin eritehommilla käyntiin.

Yhteistyössä