Heissan!
Mä kirjoittelin jonkin aikaa alkuraskaudesta tänne, mut sit jotenki lopahti, kun täällä alkoi olla jonkinsortin rähinää ja oma elämäntilanne oli sellainen, ettei ollu aikaa/jaksamista kirjoitella tänne. Nyt voisin liittyä mukaan, josko nyt olis enempi aikaa, kun on muutot, remontit ja muut paremmalla mallilla. Eli viidettä odotellaan, 4D:n mukaan olis poika tulossa. Synnytyssairaala on SAS.
Eli täällä mennään nyt rv37+5. Kovasti olisin toivonut tämän jo syntyvän, kun nelonenkin tajusi tulla etukäteen, lirautti siis 37+6 lapsivedet ja syntyi sitten tasan 38. Tosin nyt olis hiukan huono juttu, jos synnytys alkais, kun mies on pari seuraavaa yötä töissä ja mulla ei oikein ole lapsenvahtia. Tai lapsenvahti on parin tunnin ajomatkan päässä ja nelosen synnytys kesti enää 45min, joten mulla on hyvässä lykyssä vauva kainalossa ennenk hoitaja on tässä...Tosin olo on kyllä ihan kypsä nyt tähän raskauteen. Vauvan liikkeet sattuu jo tosi paljon, ja tää on edelleen ihan mahdoton elohiiri ja supparitkin on melko napakoita. Mut ootellaan nyt... Kohdunsuun tilanteesta mulla ei ole mitään tietoa, oon käyny lääkärissä rv11 viimeks. Täällä on tosi huonosti lääkäriaikoja tarjolla, tän kylän omalääkäri on kammotus, sille en suostu menemään. Ja nyt kun mulla oli vihdoin aika toiselle lääkärille, jouduin sen perumaan, kun mies joutui yllättäen töihin ja sille lääkärille en lasten kanssa suostu menemään. Vähän liikaan 1,5v ja 5v:lle, jos siinä vieressä joutuvat katsomaan, kun äitiä sorkitaan. Ja juu, ei ole ketään lapsenvahtia tässä lähellä.
Oon lenkkeilly melko paljon ja siivoillu ja touhunnu muutenkin nyt, kun sain vihdoin hemoglobiinin nousemaan inhimillisiin lukemiin, kiitos siitä Maltoferille. Muut ei auttanu ja tää ei vaikuta mitenkään mun mahaankaan.
Onnea kaikille, jotka vauvansa jo saaneet. Toivottavasti täältä tultais kohta perästä.
Töllerö