Hakutulokset

1. N

*!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

Äityli4ptpt, :hug: Mäkin yhdyn edellisten kommentteihin. Voimia päätöksentekoon! Taas oon ite ollu hiljasta neitoa tän kirjottelun kanssa, mutta lueskelen kyllä teidän jutut. Kielletyistä syömisistä/tekemisistä: Mä oon ollu tähän asti ehdoton noiden homejuustojen kanssa. Samaten kaikki...
  2. N

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

miss bamse :hug: Voimia ja jaksamista!
  3. N

Kirjoittelin niin pitkään tota rimpsua, että ehti pari viestiä tulla sillä aikaa. Joten kommentoinpa vielä. Ihan törkeää kohtelua olet mmilia08 saanut sairaalassa!!! Käsittämätöntä! Se että on nuori, ei tarkoita, ettei lapsi voisi olla toivottu. Ja vaikka alunperin lapsi olisikin vahinko, voi...
  4. N

Heippa kaikille! Tervetuloa uusille! Anteeksi laiska kirjoitteluni. Ei ole ollu aikaa eikä energiaa kommentoida juttuja, vaikka käynkin päivittäin tai ainakin lähes päivittäin lukaisemassa läpi. Nostelusta oli keskusteltu. Minä en ainakaan vielä näillä viikoilla välttele mitään...
  5. N

Siis mitä h***ettiä!?!? Joo sairaslomahan on täysin pätevä peruste irtisanomiselle. Aivan ihania työnantajia maailma täynnä! Itekki sain lopputilin edellisestä työpaikasta, kun esikoisesta ilmotin, että jään ÄITIYSLOMALLE! Voi *#@** että v*#uttaa tälläset!!! Anteeksi vuodatus! Mä oon vaan niin...
  6. N

Moikka! Omaa napaa: Täällä käytiin tänään ekassa ultrassa. Neuvolan mukaan (se 28 pv) piti olla 11+6, omien olettamusten mukaan (kierto 38) 10+2, mutta eipä me oltu niinkään pitkällä. Möykyllä oli ikää 9+3 ja kaikki näytti hyvältä ja syke löytyi. :heart: Kivi putosi sydämeltä, vaikka ei...
  7. N

Munkin puolesta pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: Ja onneksi oli hyviä uutisia sannikilla :heart: Täällä odotellaan malttamattomana ultraa, joka siis koittais maanantaina. En ole käynyt vielä siis missään varhaisultrassa, kun joku kyseli, onko muita ultrattomia. Mulla pahoinvointi...
  8. N

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Oi mikä vauvamasu Minskulla! :heart: Mäkin haluun! Mä näytän vaan just "pöhöttyneeltä", niinkuin joku täälä kommentoi. Ja mulla siis normaalistikin tommonen ryllykkä tossa vattalla, että vaikuttaa vain kun oisin joka suuntaan turvonnut... : / Syntymäviikoista: Meillä esikoinen syntyi 39+0...
  9. N

No joo lisäsinkin noi mun viikot tohon oman viestini perään, kun en aiemmin muistanut niitä laittaa. Eli mulla viikkoja omien olettamusteni mukaan 8+5 tai hyvin lähelle sitä, mutta neuvolassa laskevat sen orjallisen 28 päivän kierron mukaan. Niiden mukaan mulla olis 8.11 11+6, kun omien laskujen...
  10. N

Pahoitteluni keskenmenon kohdanneille :hug: Jaksamista! Peräkkäisistä keskenmenoista: Itsekin tuudittaudun siihen, ettei tämä raskaus todennäköisesti mene kesken, koska edellinen meni. Käsittääkseni tuo 1% sääntö pätee ainakin silloin, jos äidillä on ennestään terve lapsi/lapsia. Meillä siis...

Yhteistyössä