helou taas, vieläkin savuton <3 oujee
pakko hehkuttaa, et tuntuu ettei ois tän asian kanssa iha yksistee. :> Äske teki niin mieli popparia et pitihän sitä sit tehä
ja mullaki ruokaa uppoo napaseen niin paljo ettei meinaa perässä pysyäkkää :> kokoajan nälkä!
tosin syön osittain myös siks, ettei tu sellasta oloa, et täytys lähtee tupakille
toivottavasti se on väliaikasta :>
raskausdiabetes mulla oli ekassa raskaudessa. tokassa ei ollut. saa nähä miten nyt sitten.
Kaikki muut sanoo, et sairaalassa on ihan hirveetä jne.
mun mielestä se sairaalassaolo on ihanaa, milloinkaan muulloin, ei ole mulla sellasta tilannetta, että saisin ruuat valmiina, ei tarte ite tehä. Saan olla vauvan kanssa kahden, miettiä vaan vauvaa ja levätä kun siltä tuntuu (vauvan rytmeissä tietty), ei tarte pyykätä eikä hoitaa tiskejä. saa vaan olla, se on vähä ku ois lomalla jossai kuntokeskuksessa
odotan sitä niin paljon. Sit ku se vauvakin on sielä ja tuhisee ja puhisee ja siihen saa rauhassa tutustua yms. ihanaa aikaa se on!
Kotona on kuitenki sit nää kaks riiviötä vaatimassa huomiota kans itelleen ja pitää revetä jokapaikkaan yhtäaikaa, se on niin paljon rauhallisempaa se sairaalassaolo kun kotona tää hektinen arki, jolloin tollaset keskellä päivää tapahtuvat lepohetket on vaan kaukainen haave :>
Raskaudessa odotan eniten
Kun viikot alkaa kasvaa ja maha näkyä kunnolla!
Synnytyslaukun pakkaamista :> se on aina yhtä hauskaa ku on sit jo niin pitkällä!
Ekojen vauvanvaatteiden ostamista.
Yöllisiä mun ja vauvan keskeisiä mietintähetkiä, kun vauva potkii etkä saa unta niin siinä tulee väkisinkin kelattua läpi kaikki vauvan ulkonäöstä- kastejuhlien menuun :> haha. se on parasta! se hetki kahden vaan.
babyshoweria, toveri lupas järkätä! :>
sit tietty niitä viimestä paria viikkoa mitkä tuntuu vähintään yhtä pitkiltä kun tää koko muu aika yhteensä sinne asti.
viikonlopun suunnitelmia
huomena on sellane päivä, et mennään ehkä käymää mu vanhemmilla illalla. tai sit pyydän ne meille.
lauantaina mu siskon synttärit. ensin päivällä helsinkiin shoppailee ja sit sieltä synttäreille ku mies hakee tytöt kotiin, ite tulen sit toverin kyydillä 9 aikaan jo illalla oon kotona. ehditää sit vielä miehen kans saunoa ja sellasta ;D sunnuntai ois perhepäivä, eli jotaki kivaa tehtäs perheenä :> entie viel mitä. ehkä mennää puistoilemaan tms.
neuvolaan soitin äsken
että saako merilevää syödä, niin vastaus oli- ei saa jos levän jodipitoisuus ei ole tiedossa.
aattelin vaa ilmotella jos joku muuki on levän ystävä niin tommone oli vastaus, tarkotus oli hakea sitä levää kiinakaupasta hesasta, sitä maustettua mikä on vähä niinku superhyvää sipsiä :> mut en taida sit hakea ... ärr.
niinja sorry jo valmiiks, mut mun jutut on varmaa yleensä aika usein omaa napaa- koska en muista nikkejä- en muista mistä on puhuttu ja jos muistan mistä- niin en todellakaan muista ketä on puhunut. Mun muisti on ku jollakii dementiatalon vanhimmalla tyypillä, syystä, että olen kokoajan joko raskaana tai elän vauva-arkea. sen muistin ku pitäs palautua ku laps on 1,5vuotias. noh. mulla esikoine oli 1vuotias kun tein kakkosesta plussan. kakkone on nyt 9kk+rapiat ku tein tästä kolmosesta plussan. muisti senkun huononee ja ajatus rakoilee, joten koitan pitää itteni mukana menossa sillä, että selostan itestäni jotakii
tietty kommentoin sitte, jos oikeesti joku juttu jää mieleen kunnolla ja nikki myös :> toivottavasti sei kauheesti häirii.'
pupeltaja + pyllerö 5+1