Hakutulokset

  1. K

    Varhaisraskauden UÄ - ei enää KELA-korvausta

    Mulle tuli yllätyksenä tämä tänään. Edellisessä raskaudessa vielä viime marraskuussa varhaisultrasta sai KELA-korvauksen, nyt ei enää saanut. Onko jollain tästä tietoa? Kuulema olisi jotain perusteita, millä korvauksen voisi kuitenkin voi saada. Onko joku hakenut ja saanut?
  2. K

    Tammikuun 2007 taaperot

    Sateinen jussiaatto, eikä voi mennä pihahommiinkaan. Pihalla ollaan oltu ahkeraan tänä kesänä, siis ihan raksahommissa. Vihdoin Petekin on vähän ruvennut leikkimään jotain, eikä vaan syömään hiekkaa ja kiviä. Myyra, olipa kiva, ettei teillä miktiossa näkynyt takaisinvirtausta. Meillä oli...
  3. K

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Ihanaa, Poio, että järjesty tuo töihinmenon lykkääntyminen. Se on mahtava, kun joku, jota toivoo, menee putkeen! :flower: Ja kiitos kaikille jaksujen toivottamisesta! :wave: On mukava tietää, että niin moni on hengessä mukana, ku itellä menee päin seiniä. Ny iltapalalle ja nukkumaan...
  4. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Pikaiseen Poiolle puuroista. Ookko tehny niistä pikakaurahiutaleista sitä puuroa? Niistä tulee aika hienojakoista. Mut jos Jerellä on makuaisti kohdillaan, ja hälle maistuis vaan hellalla keitetty ja hyvin haudutettu kaurapuuro? Eipä noista lapsista tiedä. Meillä Pete ei aikaisemmin...
  5. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    No se meidän räkätauti meni sit Petellä korviin, ja onkin sen seurauksena ollut melkoista humppaa tämä viikko. Antibioottia tuli sitten kuuri, ja sen seurauksena tuo jokakolmaspäivä kakkiva poitsu on ruvennu kakkiin viis kertaa päivässä. Juomalakossa oli vaan pari päivää, huijaamalla sain...
  6. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    En ois kyllä toivonu... Viime yö oli Peten tähänastisen elämän pahin. On raukka aivan tukossa. Täytyy harkita, pitäiskö mennä imettämään nuo limat pois jossain. Ja kun maidonsaanti on imetyksen varassa, niin voitte kuvitella, millainen tilanne on. Äsken vielä tyrin oman ruokani. Eilen tein...
  7. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    vaa onneks ei ihan vielä. Kävin kattoon sääennustusta, nii ei ens yönä täällä pitäis vetää pakkaselle. Meilä oli tänään reissupäivä. Iiikkeassa piti käydä Espoossa. Kohtuuhalpa reissu oli, yhden sellaisen säilytyssysteemin ostin, ja Petelle ruokasadetakkeja. Siis että on hihat ja kunnon essu...
  8. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Juhlaa pukkaa, juhlaa pukkaa. Uskokaa tai älkää, meillä on tänään 14-v hääpäivä! Miten voi aika mennä näin äkkiä. Ja itellä ensviikon perjantaina synttärit. No ny en taia jaaritella tähän mitään, laitan vaan Peten kuvan vähäksi aikaa. Tein eilen tollaisen hassun pipon, kun oli jonnekin...
  9. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Ny on kyllä jotenki tosi väsy. Oon varmaan saanu raitisilmamyrkytyksen, ku jouduin monta tuntia käveleen kaupungilla. Oli auto huollossa ja pakko oli kuluttaa se aika jotenki. Hohhoijaa. Poio mä kävin kans tänään kangaskaupassa (lietsussa siellä kilometrissä). Ostin kantoliinailua varten...
  10. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heipsan, pikaseen taas. Meillä Pete ei oo siitä ryömimisestä innostunut ollenkaan, mutta otti sitten ja rupesi konttausta yrittämään toden teolla. Eilen onnistui siirtää polvea eteenpäin. Hassua, sillä vasta viime pe nosti itse ekan kerran pepun maasta. Karhunkävelyasentoon menee kanssa...
  11. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    No meilläkää ei oo sitä tv-shopin silitysvehjettä. :laugh: Ollaan vissiin kaikki katottu samaa kanavaa. Kyllä se kiinnostavalta vaikuttaa. Mä ostin kerran kirpparilta vitosella sellaisen messuilla ym. myytävän matkakokoisen samalla idealla olevan höyrytysvehkeen. Kaivoin sen sitten tuohon...
  12. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Pikaseen vastausta vaan: Mä oon ihan muutamia kertoja kantanut ns. buddhassa, mutta ei se oikein sovi mulle. Jotenkin painopiste menee sillain, että tuntuis ottavan selkään. Sähän voit koittaa niitä selän puolelle tulevia sidontoja jo, siinähän tenava on tavallaan kasvot menosuuntaan. Naama...
  13. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Juu ei saa antaa normijugurttia vielä näin pienille. Uskoisin, että nykyäänkin on vauvojen jugurtteja siellä vauvanruokahyllyssä. Ite en oo vielä katsonut, mutta ainaki ennenvanhaan 90-luvulla oli... Ne voi kyllä olla jollain "herkku"-nimelläkin eikä jugurtilla. Hankala tuo nukuttamisjuttu...
  14. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Muuta ei nyehi. Kiva ois lukea kuulumiset. Hilmuska meil ei pissitä pottaan, mutta kakka tulee useimmiten pönttöön tms. Eli vaippapyykki on kivaa pissapyykkiä vaan. Ok, pisujakin tulee ehkä 5 krt päivässä altaaseen. TeeTee
  15. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Poio täällä toinen kantoliinahurahtanut. Nytkin istun liina valmiusasennossa, vaiks Pete nukkuu päikkyjä. Jos meinaat trikoista liinaa hankkia, niin katso, että on tosi tukevaa kangasta. Jerellä kuitenkin rupeaa olemaan painoa sen verran, että kantaminen on itselle raskasta, jos liina kovin...
  16. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Myyra on tuo mulla vuosimalli... Juu ei iällisesti vanhoja olla, mutta kun mullon jo 13 v lapsi. Just viime viikolla joku sano, että ei saa iltatähdestä puhua, kun on noin nuori. Eli kiva, vielä vois vaiks kaks vauvaa laittaa tilaukseen, että sais puolenkymmentä täyteen.;) :attn...
  17. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Ei vissiin ehdi paljon kirjotella, ku ukkonen jyrisee. Onkin ollu tosi painostava päivä. Onneksi mies keksi, miten ilmanvaihtokoneesta saa jollain kikalla lämmön talteenoton pois, niin yöllä tuli sit ihanasti viileää ilmaa. Meillä Pete yrittää kovasti ryömiä. Koooovasti kurkottelee vartalo...
  18. K

    Kestovaipoista!

    Moi, muistattehan, että kun tilaa Usasta, pitää huolehtia tilauksen loppusumman posteineen jäämisestä 40 euroon! Jos menee tuon summan yli, mätkähtää päälle alv 22 % ja tulli 10 %. Itse meinaan kans ajattelin ensin tilata sieltä edullisen 12 kpl satsin, mutta selvitin asiaa tullista, ja jätin...
  19. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=392 Tuo on mun suosikkisidonta. Pienillä vaan se etukaitale tai paneeli tai mikä se vaakatasoinen kohta onkaan, niin se vedetään niskaan asti. Siinä onnistuu sit vaikka päiväunet - tai ei ny ehkä näillä helteillä juu...
  20. K

    TAMMIVAUVAT 2007

    Huh, kyllä väsyttää niin, että pitäis olla mieluummin päiväunilla ku täällä netissä keikkumassa. Petekin ihme kyllä melkein jo tunnin nukkunut. Yleensä hällä on sellasia puolen tunnin pätkätirsoja kahdet tai max kolmet päivässä. Ja yhdeksän tuntia yöunta. Meillä syödään nyt sitten kans vähän...

Yhteistyössä