TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Me ollaan täällä kaksistaan kotosalla tämä ilta. Mies lähti vuorostaan iltaa viettämään ja herätti prkle pojan lähtiessään. Ei meinannut millään nukahtaa enää uudestaan, mutta tuutulaulu autto. ;) Nukkuis edes 6 asti, niin jaksaa sit illan hyvin.
Me ollaan nyt jätetty iltapalalta jugurtti pikkuhiljaa pois. Nyt maistuu puuro jo reilulla hedelmäsose satsilla. :p Jugua annan sit aamulla tai välipalalla.

Mä ostin miehelle ensimmäisen isänpäivän kunniaks kunnolliset hiihtohanskat, joita tarvii työmatkoilla. Polkee tuon matkan kesät-talvet ja näin viileillä hiihtohanskat on käsissä parhaat. Sit lisäks ostin kiroileva siili- sarjakuva aiheisen kahvimukin. Saa viedä tuon sit vaikka töihin.
Koitan illalla saada Jereltä vielä käden jäjen korttiin. :whistle:
Omalle isälle ostin oveen laitettavan vaarila kyltin.

Voi mikki (ja miisa myös)! :hug:
Petelle ja TeeTee:lle myös :hug: :flower:
 
Jaahas, tänä yönä on sitten Villen "huudatusyö". Isoveli meni mummille ja me koitetaan saada rauha maahan yhdessä yössä. :whistle:
Joo, katotaan nyt. Eipä taida ihan näin vaan onnistua mutta kuitenkin.
Raportti tulee huomenna. Jos jaksaa kirjoittaa...
 
kertoilepa myyrä miten yö meni. meidänkin tarttis yrittää saada noi yö heräämiset pois. viimeyönä 3 kertaa oltiin hereillä ja meni "ikuisuus" ennen kuin miisa nukahti. hampaitaan tekee kun iltasella annettu särkylääke rauhoitti. yöllä en huomannut antaa uutta. ylhäältä jo yks puhki, toisesta kulma näkyvissä ja kolmaskin näkyy selvästi ikenen läpi. ja ahtaassa näyttävät olevan joten ei ihme että tulee huuto.

nyt onneksi nukkuu ulkona.

mites poion kävi sen jäljen kanssa?

meillä aamulla sain lapset pidettyä "hiljemmalla" kun keiteltiin iskälle kahvia. sai iskä nukahdettua ennen kuin poika kailotti kovaa ja korkealta korvan juuressa: paljon onnea vaan..... vietiin sänkyyn aamupalat ja iskä jäi heti lukemaan lahjaansa. annettiin lahjaksi simpson-kirja ja oranssi hankkija-muki. esikko oli tehnyt 2 korttia. Miisan kanssa ei saatu mitään aikaseksi vaikka yritettiin. ens vuonna sitten.

nyt esikko katsoo muumeja ja tän äiteen tarttis laittaa tukka kuntoon niin voidaan lähteä pappoja muistamaan. :wave:
 
Ville nukkui koko yön todella rauhallisesti. :LOL:
Kaksi kertaa joi maitoa todelliseen nälkään, ei ole rassukka paljoa pystynyt kiinteitä syömään hammaskivultansa.
Joo´o, kannattaa näemmä valmistautua hyvin niin ei varmasti tapahdu mitään. :D
Muihin asioihin.
Mulla on näemmä taas hormonit "normalisoituneet", eli menkat oli viimeksi elokuun ekalla viikolla. Olen tehnyt 2 raskaustestiä rutiiniluontoisesti niin kuin aina ennenkin. Muuten tämä on ihan mukavaa mutta taitaa menkat tulla taas naaman läpi. :(
Normaalielämässä mulle tulee siis yhdet-kahdet menkat vuodessa. Ja vaivan nimi on PCO. Mulla ei ole sitä liikalihavuutta, mutta kaikki muut vaivat sitten löytyykin. Ei kiva.
Tietääkö kukaan teistä mitään muuta tehokasta hormonifinnien tappajaa kuin antibiootit? Sairauteni takia mä en saa niitä syödä. Tai penisiliiniä saan mutta se ei auta akneen. :(

Oli pakko vielä tulla toteamaan, että tuota lapsettomuutta ei mulla taida enää ollakaan. :LOL: (Kuuluu pco:hon.)
Sairaalan tutkimuksissa en reagoinut pätkääkään klomifeeniin ja lääkäri tuomitsi meidät ikuisesti lapsettomiksi. Tai sanoi etten tule koskaan saamaan lapsia luomusti. Se oli aika jyrkkä tuomio.
Onneksi meillä ei ollut silloin varaa kalliisiin hormonihoitoihin. Nyt on kaksi hyvinkin luomua poikaa. :D
Jos joku ystävänne saa yhtä tylyn tuomion, kertokaa tämä ja ettei niihin lääkäreiden puheisiin kannata aina luottaa. ;)
 
Ajattelinpa taas pitkästä aikaa pyörähtää kattomassa kuulumisia..
Ja hyvää isäinpäivää kaikille iseille1 Meilläkin isi sai kahvit ja kakun sänkyyn aamulla. Ja vinon pinon lasten tekemiä lahjoja ja vähän muutakin! On ne sitten ihania nuo koulussa tehdyt lahjat. Pikku-neitikin oli hoidossa taiteillut isille hienon kortin, johon oli laitettu oma kämmenen kuva! Kyllä oli isin ilme melko myyty :) :heart:
Meidän Emilia(julkistan jo jopa nimen!!)lähti viime viikon lauantaina kävelemään! Tai ei siis kävele koko ajan mutta pitkiä pätkiä ihan itsenäisesti teputtaa mennä..
Mut nyt neiti nousikin ylös, heippa!
 
Sen kunniaksi julkistan taas yhden kakkukuvan :LOL: :whistle: Tämä on yhteinen kakku miehelleni sekä isälleni.



Joonaskin ottaa jo muutaman askeleen tuetta. Pari metriä on ennätysmatka jonka on jaksanut tuetta kävellä. Mutta yleensä se tepastelu tyssää siihen, että pikkuherralla on niin tuhottoman kiire, ettei malta keskittyä :D

Joonaksella näyttää taas tulevan kaksi hammasta kerralla. Ylä etu ykkönen sekä -kakkonen oikealle puolelle. Melko kyytiä näyttää siis puhkeavan vaikka puoli toista kk olin huolissaa, että tuleeko ollenkaan :LOL:
No jospa ne nyt tulis rytinällä kaikki, mitkä on tässä vaiheessa tullakseen ja sitten rauhottuisi nää yöt. Vannoin niin joku aika sitten, etten Joonasta ota yöllä viereeni nukkumaan vaikka mikä olisi, mutta niimpä vaan on meikäläinen lepsuillut senkin asian suhteen :ashamed: :kieh: Parina yönä olen ottanut pojan kainaloon kolmen aikoihin ja siinä sitten on vieretysten nukuskeltu aamuun. Mut jospa tää tästä.

Joonas on jo pariin otteeseen konttaillut lumessa, onpa poika ihmeissään kun kaikkialla on niin valkoista :xmas: Saas nähdä joko nää lumet pysyis maassa. Pariin kolmeen kertaan on satanut maan valkoiseksi, mutta pian sitten vesisateen avustamana lumet lähteneet. Nyt on eilisestä illasta asti satanut sen verran, että sai lumityöt tehdä pihassa.
 
Meillä Neidillä on jo 8 hammasta ja kovasti kävellään taaperokärryjen kans pitkin kämppää ja neiti on nyt 10kk kun hän on syntynyt 10.01.2007..ja meillä oli jokin aika sitten rakenneultra ja selvisi samalla neljännen vauvan sukupuolikin ja nyt tulee POIKA :)
 
Ihanaa olla taas täällä :D Oli olkkari tyhjennettynä ja piti sitte illat maalailla seiniä niin ei kerenny ollenkaa lukee juttujanne. Riippuvaiseksi sitä on oikeesti tullu, mies jo tuossa nauro et on varmaan päässy maailma kaatumaan ku en pariin päivään päässy lukee :LOL:

No joo.. Myyra: mun yks opiskelu kaveri asuu Lempäälässä. Sillä on nilkkoihin asti vaaleta hiukset. Oisitko siihen törmänny? =) Tosi mukava tyyppi, siitä oli muuten joku aika sitte KaksPlussassakin juttua ku on luovottanut munasoluja pari kertaa. Mulla on ihan albumissa ikuistettu sen hiukset :D Opiskeluaikaan sillä oli takapuolen alapuolelle ne ja nyt siis nilkkoihin :whistle: Sillä ei kuivattelu oo ihan helppoa suihkun jälkeen :D
Ja on muuten aika "normaalia" tallilla nähä pitkätukkasia ihmisiä, meillä ku kiinnostaa enemmän se hevosen hännän harjaus mitä oman tukan kampaaminen...

TeeTee:lle edelleen kovasti voimia!!!
Ja muillekkin jotka yöllä kukkuvat hereillä :hug:
Meillä onneksi nukutaan hampaiden tulosta huolimatta, ainaki vielä...
Ja taaperot*3 onnittelut pojasta :flower:

Meillä isänpäivä meni kivasti. Poika oli kerhossa tehnyt kortin ja pyyhkeen jossa oli käden ääriviivat ja onnitteluteksti sekä "pyyhi isi kädet" :heart: Kyllä piti aamulla liikutuksen kyyneliä pyyhkiä, niin sulosta! Meijän esikoinen :heart: Ens vuonna sitte jo tyttöki pääsee kerhoon...
Ite tehtiin sitte ukille siskoni lasten ja omien kans tyynyliina "hyvää yötä ukki" ja siihen kaikkien lastenlasten käden jäljet. Noh, pokelta piti laittaa jalan kuva ku ei saatu kättä aukeamaan enää ku väri siihen laitettiin :LOL: Ja voi sitä porua ku jalkapohja sotkettiin väriin! Poke itki ihan kauhistuneena :snotty: Muut yritti naurattaa ettei oo hätää mut ei auttanu mikään. Vielä ku mies sitte peilin kautta näytti pojan jalkapohjaa et katoppa ku hassun värinen niin ihan mahoton itku vaikka oli kerenny jo rauhoittua, että ei tuu maalari taiteilijaa tästä pojasta :LOL:
Tehtiin samalla menetelmällä vaarille t-paita ja mummolle joka eilen täytti 50v sekä tietty omalle isukille tyynyliina. Lisäksi ostin vielä miehelle ISÄNTÄ kylpytakin ku se osti sellasen emäntä takin mulle viimeksi äitienpäivänä. :D

Nyt pitää vissiin jättää muillekki tilaa... :wave:
 
Niin maalin muuten tosiaan menin kiireissään lauantaiaamuna ostaa. Otin boordista palan mukaan ja mallasin sen mukaan värin. :D Ja vitsit että tuli hieno!!!! Ite sitte maalasinki tuon seinän. Nyt ei ois enää ku listat ja boordit ja valolippa tuohon lasten "yksvuotis" kuvien päälle niin ois tääkin tehtynä! Ihanaa, kyllä jo niin kyllästytti koko homma!!! Sit parin viikon päästä eteinen vielä kunhan saadaan kaapit. Sinne pitäs lähtee naulakot, kenkätelineet, tapetit ostaa mut taijan pitää taukoa. Alkaa Rautia tuntumaan jo liian tutulta :eek:
Ja harmillisesti Kari Vepsän kurssi peruuntui kyytien uupelon takia :( Harmittaa sikana! Tiedoksi vaan :LOL:
 
Tänään varmistu se, että menen töihin vasta kesäkuun alusta. :D En siis tammikuun alussa, niinkun oli alkuun tarkotus.
Saatiin Jerelle tarhapaikka tuosta meidän vierestä alkaen kesäkuulta. Soitin kaikki yksityiset pph:t meidän alueelta läpi ja kaikki täys, kunnallisilla sama homma.. :/ Ilmeisesti Jere ois saanut varahoitopaikan sit jostain, mutta ei haluttu lähtee siihen. Kaverin tyttö oli tälläsellä paikalla 2kk, tuona aikana tarha vaihtu melkein viikottain.. :eek:
Ihan kiva se on kotiin vielä jäädä. Rahat menee tosi piukalle, vaikka saadaankin mun vanhemmilta vähäsen lainaan.

Ei sit edes eilen illalla koitettu saada Jereltä käden kuvaa korttiin. Oli semmoset ilta tsembalot, etten sit enää viittinyt. No, isukki oli ihan tyytyväinen lahjoihinsa ilman korttiakin. :heart:

Ihan mielettömän hieno kakku, Annette! Wau! =)

Meinasin just ehdottaa Myyra hormoni näppyihin Body shopin tee-sarjaa, mut TeeTee ehtikin jo! :D
 
Ihanaa, Poio, että järjesty tuo töihinmenon lykkääntyminen. Se on mahtava, kun joku, jota toivoo, menee putkeen! :flower:

Ja kiitos kaikille jaksujen toivottamisesta! :wave: On mukava tietää, että niin moni on hengessä mukana, ku itellä menee päin seiniä.

Ny iltapalalle ja nukkumaan.

Sitä ennen vielä Annetelle, että mahtava kakku!!! (TAAS!)
 
Mäki huomasin just et meillä neuvola-aika lähestyy, mut vasta perjantaina. Silloin pitää myös käydä korvakontrollissa :/ Ja huomenna ois se flunssarokotus. Liikaa taas muistettavaa yhelle :kieh:
Pitänee muistaa neuvolassa puhua nuista poken jaloista. Nyt viikonloppuna hain kävelytuolin lainasta ja pakkohan se oli heti kokeilla miten siinä suostuu olemaan. Mutamia askeleita ottaa, suurimmaksi osaksi vaan istu siinä ja leikki :D Mutta jalkojen asento kävellessä on aika outo. Jalkaterät ulos päin (mulla on myös vahvasti!) ja astuu tosissaan enemmän jalan sisäosalla :eek: Kyllä se askelia ottaa mut ihan hassun näköstä se homma on, alkuun varvasti tosi pahasti mut se korjaantu itestään nopeasti. Tosi vähän sitä kävellytetään mut johan tuo ite nousee tukee vasten ja saattaa vaihtaa paikkaa sivuaskelin. Mummilassa ollessa jalkapallia vasten oli ja siitä kurotti mua kohti, vaihtoi lennossa tuen, pystyssä pysyi :heart: Ihana, kohta se sitte juoksee niin ettei perässä pysy :whistle:
 
Joonaksella tulikin sitten 10kk ikää mittariin :heart:
Neuvolassa käytiin ja mitat: 10785g ja 76cm, py 46cm. Painoa oli tullut 2kk aikana vain 200g, mutta pituutta 3cm. Tuo liikkuminen varmaan vaikuttaa.

Olin ottamassa Joonakselle samalla käynnillä sitä influenssarokotetta, mutta tulikin sitten tätin kanssa puheeksi se epäilyni kananmuna-allergiasta. Juteltiin pitkä tovi oireista, joka on siis jatkuneet jo usean kuukauden. Viikoloppuna Jonttu sai taas jonkin allergisen reaktion kun söi piparia. Piparissahan ei ole kananmunaa, mutta piparit olivat samalla lautasella pullan kanssa, josta siis oli hyvin voinut tarttua murusia pipariin. Ja jos näin oli niin terkan mielestä aika agressiivinen reaktio, eli ei näin ollen uskaltanutkaan rokotetta laittaa, koska rokote sisältää kananmunaa. Ja suositteli vättämään altistusta kananmunalle, eli ei pidä mennä testailemaan mitään, ennen kun on käyty testeissä.

Lääkärille saatiin aika tammikuulle vasta, joten tovi vierähtää ennen kuin selvyys asiaan saadaan.
 
Me oltiin tuossa ke-su anoppilassa lomalla/viettämässä isänpäivää ja kivaa oli! :) Tosin lähtö oli aika kamala.. miehen sisko (16v. ) sai ilmeisesti epileptisen kohtauksen juuri ku oltiin pihalla lähdössä (oli lähössä meiän kyydillä ) ja meni ihan elottomaksi. Mies joutui elvyttämään ja oltiin varmoja että tyttö kuolee siihen paikkaan, kun meni ihan siniseksi ja syke hävisi.. :'( Ambulanssi tuli onneksi pian ja hänet vietiin sairaalaan missä oli yön yli. Oli otettu kaikki aivo- ja sydänfilmit, missään ei ollut onneksi mitään poikkeavaa!! Toivottavasti ei nyt uusi enää.. säikähdettiin kyllä ihan kamalasti.. :'( Nyt pyöriny koko ajan vain se näky mielessä, kun miehen sisko makaa maassa puolikuolleena.. vaikka tietääkin ettei hänellä oo enää hätää...

En osaa nyt oikein muuta kirjoitella... :/
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Aika rientää niin nopeasti, kun nyt minäkin olen taas työn touhussa. Tuntuu, että vuorokauden tunnit eivät riitä puoliinkaan jutuista, mitä pitäisi tehdä... Tiistaina olin myös SPR:n ensiapukursseilla ja heti perjantaina minäkin jouduin tositoimiin, kun asiakkaamme sai kouristuskohtauksen. (Annilia, kannattaa kerrata hätäensiavun ohjeet ihan varmuudeksi.)

Sakun tarhassa olo menee edelleen ihan mukavasti ja Saku jo temmeltää hurjaa vauhtia huoneesta toiseen... Välillä on tullut pieniä kuhmuja päähän, kun isommat pojat ja tytöt ovat paukuttaneet leluilla päähän. Onneksi Saku ei pikkukolhuista välitä!

Saku on alkanut syödä entistä enemmän "isojen poikien" ruokia ja ruokavalioon on lisätty rahkat, jugurtit ja juustot. Välillä on päiviä, kun kaikki menee kurkusta alas ja toisinaan ei meinaa maistua mikään. ;)

Ai niin... prkl... Soitin tänään verovirastoon tarkastaakseni loppuvuoden veroprosentin ja huomattiin, että kun alkuvuonna olin hankkinut muutosverokortin, niin siellä oli laskettu väärin, joten loppuvuosi menee sitten 60%:lla... Onneksi tätä vuotta ei ole enää pitkään jäljellä! Kyllä sitä näköjään äitiyslomalaisetkin saavat maksaa hurjia summia veroja. :(

Hauska kuulla, että muidenkin lapset alkavat kävelemään jo. Nyt saadaan sitten seuraavat muutama vuosi juosta perässä! :LOL:

Saku oli askarrellut ihanan kravatin isälle, jossa oli suloinen kämmenenjälki...

Hyviä vointeja kaikille äideille ja lapsille! :heart:
 
voi annilia :hug:

ja oli pulleroballerinallakin hurja viikon lopetus :hug:

täällä Miisa edelleen todella takertuva. hampaita pukkaa ja panadolia kuluu. syömiset on päivällä vähissä joten yöllä on pari kertaa tankattava.

huomenna vien kummipojan, hänen veljen ja tuon mein vanhimman uimaan. Miisa pääsee kummipojan äidin kans leikkimään, on hänellä siellä myös "vauvakaveri". saa nähdä miten suhtautuu kun jää ilman veljeä hoitoon. onneksi on alle kahden tunnin reissu, jos vaikka nukkuis osan siitä....

nyt suihkun kautta nukkumaan :wave:
 
Hui Annilia, varmasti pelästytti!
Ja pulleroballerinallakin samantapainen kokemus. Kyllä noita säikähtää, varsinkin kun on tuttu ihminen kyseessä.

Shoppailuvinkkinä,
Jos tarvitsette kantorinkkaa kannattaa mennä eBayn puolelle ostoksille. Me saatiin 47?:lla (postikuluineen) toimiva härveli. Nehän on ihan kamalan kalliita täällä.

Kuulin äidiltä, että mulla on päiväkodissa ollut Ville niminen poikakaveri. Itse en ole muistanut koko juttua. Ei ihme, että Ville on aina kuulostanut musta tosi kivalta nimeltä. :D
Ei mulla mitään asiaa oikeastaan taaskaan ollut, kunhan kirjoittelen.
Kiitos nypynhoitovinkeistä. Valitettavasti olen kokeillut ne kaikki jo. Nämä hormoneista johtuvat eivät nujerru ihan normaalitärpäteillä. B) Täytyy varata aika hjeronymus-hoitoon ja kokeilla sitä. (Kirjoitinkohan sen nyt oikein? J:llä se tulee kuitenkin.)

Niin juu, asiaakin oli: Ville oppi nousemaan seisoon pari päivää sitten ihan itse. :D
 
Hei tosi pitkästä aikaa! Olen entinen liini07. Salasana unohtui kun on niin pitkä aika viimekerrasta :)

Nyt aloin kyselemään teidän kokemuksia, kun ollaan menossa neuvolaan keskiviikkona ja käytin tyttöä puntarilla. Painoa olisi meidän vaakan mukaan 8.9kg mikä olisi sama paino 7kk neuvolassa!!! Ikää nyt siis 9,5 kk. Tyttö on tosi pirteä ja muuten hyvin kehittynyt. On kävellyt tuettuna jo 2kk ja muutenkin on virtaa täynnä. Mielestäni syö hyvin. En pakota jos ei halua syödä mutta päivässä ruokaa kuluu näin: 1,5dl maitoon tehtyä puuroa klo 8.00, n. 1-1,5 dl lihasosetta klo 11.30, 1-1.5dl lihasosetta klo 16.00, puuroa 1,5dl klo 19.30. Ja väleissä korviketta vuorokaudessa n. 500-600ml ja hedelmä välipalaa alkuiltapäivästä. On oikein reipas ja tempperamenttinen tyttö.

Tässä n. 2,5 kk:ssa, siis viime neuvola käynnistä. Tytölle on tullut 6 hammasta ja hän on oppinut konttaamaan ja nousemaan seisomaan tukeavasten ja kävelee hienosti tuettuna. Ajoittain on ollut päiviä jolloin syö huonommin. Jokaista hammasta kohden paripäivää. Muuten ei isompaa ongelmaa syömisessä. Pituutta tuntuu kasvavan ihan normaalisti ainakin vaatekoon mukaan. Vaatekoko on 80cm. 74cm joitakin vielä sopivia mutta vähän tiukkoja vaatteita.

Onko muilla vastaavaa kokemusta?
 
jaksuja Teeteelle, Annilialle ja Pulleroballerinalle :hug:

Miiskamuuska: eri puntarit voivat näyttää melko eri lukemia. odottele rauhassa neuvolaa. kyllä ne siellä sanovat varmaan jos jotain huolen aihetta on :hug: meillä oli tullu painoa parissa kk:ssa alle 400 grammaa.

me käytiin viime viikolla neuvolassa. pituutta on nyt 70 cm ja painoa oli 6860 g. -20 käyrälle oltiin tiputtu painossa. pituuttakaan ei ollut tullut oman pituusennusteen mukaan, siis katottuna mun ja miehen pituuteen nähen. kun neidistä tulisi ees hieman pitempi mua, ite ku oon vaivaset 154 cm. mieski on vaan 172 cm niin tuskin kovin pitkä neiti on tulossa...

mulla meinaa oleen ongelmia wilman syömisten kanssa. kun minä yritän syöttää lasta, niin ruoka ei kelpaa. suu menee suppuun ja kauhea sinnittely alkaa. mutta oottakaas kun isi tulee niin johan maistuu! :kieh: aika rasittavaa varsinki sillon ku ollaan kahestaan kotona ja tiedän et neitillä on nälkä niin vain sinnittelee. oon joskus antanu hänen itse syödä ja usein sinnittely johtuukin siitä et neiti haluaa ite syödä. olenkin monesti antanut hälle oman lusikan ja sit ite kauhonu toisella lusikalla ruokaa hälle. aina en vaan jaksais tommosta leikkimistä. onko muilla samanlaista et vaan isi kelpaa tietyissä jutuissa?? alan olla melko toivoton tuon asian suhteen ja mies vaan nauraa mulle. mua ei naurata. tätä on jatkunut varmaan pari viikkoa aina silloin tällöin. toivottavasti tämä on ohimenevää!!

ite olin flunssassa viikonlopun. neiti on onneks toistaiseks säästyny taudilta.

se ois mun hoitoviikko. saa nähä tuleeko lähettyä neidin kanssa kouluun. voishan sitä mennä ja tulee sit pois jos menee hulinaks..

mut ny syömään jotain
 
Nyt odotan oikein innolla joulua :kieh: Siis eilen siivosin romuhuonetta ja kesken kaiken sitte porukka tuli kaupasta ja esikoinen löysi lelukassin jonka olin ostanut joululahjaksi. Sellanen vedettävä matkalaukku missä on astioita... Pakko se oli niille sitten antaa ku löysivät kerran, oma vika. Esikoinen sitten otti sen sängynviereen yöksi. Noh, aamulla heräsin ku alkoi romistelu kuulumaan, nää kaks suharia oli jo keittelemässä aamu teetä itelle ja kello ei ollu ku 6.48 |O |O |O Ei muuta ku takasi sänkyyn ja nukkumaan. Puoltuntia viihtyivät sängyssä ja leikki jatkui. Ei oo yhtää hauskaa!!! Meinaa väsyttää.
Tietää että sama härdelli on sitten jouluna ku on kasapäin uusia leluja, näin kävi viime joulunakin. Sillonki yks aamu heräsin kaheksan aikaa ja mies oli lasten kans jo kerenny kattoo Puuha Pete elokuvan :eek: Että tämmystä märinää täältä taas, haluttas nukkumaan...

Eivät sitte ulkonakaan viihtyneet tänään ku piti päästä sisälle leikkimään vaikka ovat kaikki semmosia ulkoilma ihmisiä. Ihan ihme tuo poke ku kaatui tänään pulkasta kahesti naamalleen lumeen niin ei ees huutanu. Esikolle ku menee vähänkää lunta naamaan niin alkaa semmonen huuto että! Ja kehtas esikko vielä poken naamalle nakata kunnolla lunta, mulle meni niin järki et laitoin sitte esikon naamalle lunta :ashamed: Kysyin et onko hauskaa (tää niin kovasti nauro ku vauvan naama oli lumessa) ja itki ettei oo eikä enää ikinä laita lunta kenenkää naamalle.
En mä yleensä nuin kilaha mut tänään napsahti oikein kunnolla ku viatonta vauvaa nuin kiusas. Vauva ku ei osaa vielä puolustautua.. seli seli, kaduttaa teko niin että on taas huonoäiti fiilinki :ashamed: Mutta jospa esikko sitte oikeesti ois oppinu...
 

Yhteistyössä