TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Aloitetaanko uus ketju? Mä en pääse ollenkaa tuonne vanhaan keskusteluun eikä viestit mee perille :(
Mä en kyllä osaa kopioida sitä listaa mut jos joku osais...?

Onkohan vika just siinä ku ketju on niin pitkä... vai mikä, mut mulla aina tökkii se kovasti mut muut ketjut ei. Mielipiteitä! :wave:
 
TAMMIVAUVAT 2007
17.11.06 Emma83 tyttö 2010g ja 42,5cm 33+4 Saana Isabella

27.11. HattiVatti poika 2660 ja 46 cm 35+0

2.12.06 Maria-84 poika 2490g ja 46cm 35+3

20.12.06 ibiza poika 2060g ja 44cm 36+0
tyttö 3350g ja 49cm 36+0

31.12.06 Minttuli77 poika 3080g ja 48cm

1.1. Santsu83 poika 3345g ja 48cm 38+6

2.1. pulleroballerina poika 3510g ja 49cm 39+5 Saku Oskari
Marihoi79 poika 3550g ja 49,7cm 38+2 Tuomas Arvo Kalevi
Ona86 poika 4270g ja 54cm 40+0 Leevi Julius

3.1. vilipi tyttö 3640g ja 51cm 39+4 Krista Karoliina
epuska tyttö3320g ja 52cm 40+2 "Justiina"
kanappa poika 2920g ja 48cm 38+5 Jere Ukko Kristian

4.1. Myyra poika 2450g ja 46cm 36+3 Ville Aleksi
Nipsu tyttö 4180g ja 51cm 41+5 Emmi Pinja Aurora
Tanja72 poika 3220g ja 52cm 39+1 Lenni Nuutti Akusti
iizi tyttö 2464g ja 44cm 38+2 Minni Ruusu Rebecca

5.1. Viveka-75 tyttö 3690g ja 51cm 37+0 Leona Aurora

6.1. Hilmuska poika 3845g ja 50cm 40+1 Ropert Johannes

7.1.cukkis poika 4455g ja 52cm 40+0 Oskari Heikki
IllanHämy poika 3456g ja 49cm
Tyffe tyttö 4100g ja 52cm
MiHLa tyttö 3300g ja 50cm

8.1. Lili77 tyttö 2910g ja 49cm 40+4 Pinja Sofia
lilijana tyttö 2850g ja 47cm 38+4 Nea Helena Tuulikki

9.1. Kränä poika 3355g ja 52cm 38+2

10.1. metu poika 3160g ja 49cm 38+3
sanuli tyttö 2615g ja 46cm 39+6
Lillerilalleri poika 4220g ja 54 cm 40+6
jänskättäjä poika 3610g ja 52cm 40+0

11.1. sirpa 23 poika 3810g ja 49,5cm 39+2 Joona Valtteri

12.1. Annette-79 poika 3490g ja 51cm 40+1 Joonas Alvin
Iitta tyttö 3160g ja 48cm Venla Minea Karoliina
keltainenaurinko tyttö 3345g ja 52cm 40+6
mallu86 tyttö 3350g ja 48cm 39+5

13.1. Poio poika 3670g ja 52cm Jere Matias
mikki hiiri tyttö 2775g ja 49cm 38+3 Miisa Amanda
-SuklaaSyöppö- poika 4035g ja 50cm 40+4 Leevi Elias Oskari
annilii86 poika 3150g ja 49cm 38+2
samu07 poika 4620g ja 55cm

14.1. Äippä07 poika 2880kg ja 47cm 38+2 Sami Petteri

15.1. Eeva82 tyttö 3746g ja 50cm 39+6 "Lydia"
Annilia poika 3090g ja 51cm Topias Jaakko Eliel
FourMomys tyttö 3200g ja 49cm Olivia Roosa Viola

16.1. Amalia K poika 3960g ja 53cm 39+3
In Memoriam melle, poika 2800g

17.1. Piiuliina poika 3975g ja 52cm 41+5 Veeti Oliver

18.1. Röllimamma poika 4010g ja 53cm 42+0

19.1. galateija tyttö 3870g ja 50cm 40+1
Ella78 poika 3420g ja 51cm

21.1. Pikku-Akka poika Atte

23.1. akokiko poika 2900g ja 48cm 39+2 Niila Tapio
Aava-maria poika 4690g ja 53cm 40+0
hennukka tyttö Emma Lydia

25.1. pepsu tyttö 4030g ja 53cm 41+5 Aada Kaarina

26.1. Marianne80 tyttö 2410g ja 44cm Pinja-Maria

29.1.Emppu76 tyttö 4410g ja 52cm 41+3 Heidi Saara Kaarina

30.1. TeeTee72 poika 4080g ja 51cm 40+6 "Pete"

31.1.liini07 tyttö 3840g ja 52cm

2.2. Sartsa32 tyttö 3200gr ja 49,5 cm 40+5
saikku77 poika 4010g ja 52cm 40+6
Janette poika 3030g ja 48cm 40+2

5.2. Vilivinkka tyttö 4560g ja 52cm 41+4
sayenna poika 4800g ja 55cm 41+2 Aatu

10.2. Jadekettu tyttö 3420 g ja 51,5 cm 42+2

11.2.cartsa 81 tyttö 3900g ja 52cm 41+2

tyttöjä: 28
poikia:38<br><br>
 
Kiitos Annette! Toivottavasti muutkin löytää tänne :wave: ja passaa vaihos, kyllä sitä vanhaakin vois käyttää mut ku ei toimi :(

Talvi on tullut ja toppavaatekelit :eek: Siitä se lähtee... Pitää illalla kirjotella enemmän ku ruuanlaitto kutsuu :/
 
Mä pääsen kyl siihen vanhaan ketjuun, mut ei pysty lainkaan siihen lähettään viestiä. Johtuiskohan tosiaan siitä, kun on niin pitkä...Tiedä häntä, mut muutenkin ajattelin, et olis kiva aloittaa uusi pino. Oli aikas synkät fiilikset viime päivinä, kun tuonne vanhaan ketjuun meni. :'(

Mut, uusi ketju on siis hyvä juttu.... :D
 
tietty se toimii kun lyhyesti kirjoittaa :headwall:

eli hyvä kränä kun keksit uuden aloittaa :flower:

meillä miisa on oppinut istumaan tosi tukevasti, tosin asennosta ei pääse pois. se kiukuttaa enemmänkin. allergiat vaivaa. herneestä enemmänkin iho-oireita. ens viikolla lääkärineuvola niin toivottavasti sais lähetteen lisätutkimuksiin. kun tuntuu et joka päivä tulee jotain uutta.

viikon paras juttu oli kun oltiin miisan kanssa hammashoitajalla. tultiin ulos niin odotustilassa odottaa kylän pahin juoruakka. hän sitten kovin utelemaan että joko meille seuraava vauva?! minä kovin yritin esitellä miisan saamaa hammasharjaa mutta ei auttanut. saapi nähdä koska kylältä kuulee.... tuo hoitaja siis vastaanottaa äitiysneuvolan tiloissa kun käy vain syksyisin ja keväisin muutaman viikon täällä.
 
Hyvä, kun sait uuden ketjun aikaiseksi! Mä yritin tätä kanssa eilen, mutta ei onnistunut, herjasi vaan yritystä. :(
Onkohan tullut vähän liian pitkä ketju, kun noin kyssähti?

Ville on lopettanut välipalahedelmän, pelkkä leipä kelpaa. Tänäänkin söi pari siivua setsuuria becelillä voideltuna ja vähän klementiiniä päälle.

Onko sitrushedelmät vielä nykyään kielletty alle vuoden vanhoilta? Eikös jossain sosepurkissa ole appelsiinia?
 
No eihän tuo ollu ku alottaa ja Annette hoiti loput :D Että ei tartte kiitellä... Toivotaan et tää nyt toimii paremmin!

Eka kertaa eläissäni värjäsin ite tukkani, pitäs kohta lähtee pesulle. Huomenna on enoni 50w juhlat, saas nähä kehtaako sinne mennä tän näkösenä :snotty: Ja lauantaina sitte hautajaiset...
Poke tuntui aika räkäseltä tänään :/ Viimeyönä herätti muutaman kerran kitinällään ja mä tietty korvatulehusta heti epäilee... Toivottavasti menee pian ohi eikä kuumetta nouse ku haluttas sinne juhliin mennä.
Ja toki hyvät yöunet ei olis pahitteeksi :wave:

Minne on TeeTee hävinny???????
 
Voi ei just kirjoitin tekstiä monta riviä ja painoin jostain ja kaikki hävisi :$

Kiitos siis tästä uudesta ketjusta, minäkin yritin eilen vanhaan mut ei toiminut.

Kirjoitin et viime viikolla meil oli neuvola ja kaikki oli ok, painoa tais olla 10,2 kg ja pituutta 72cm.
Iho-ongelmaan kysyin neuvoa mut lääkärin mukaan meidän tytöllä ei pahaa (kaulassa ja taipeissa nyt ja poskessa punoitusta ja kutiaa välillä) sanoi vaan et perusvoiteita ja kortisonia....Kiva joo...

Tytsy oppinut nyt seisomaan. Nyt tänäänkin melkein koko ajan ottaa tukea jostain ja nousee seisomaan ja sitten tipahtaakin pepulleen kun jalat ei kunnolla kannatta vielä :)

Kuka muuten kävi hulluilla päivillä?
Minä piipahdin eilen pikaisesti lasten vaatepuolella ja kyllä vaatetta löytyi ihan kivasti.
Huomenna olisi tarkoitus mennä yksin shoppailemaan sinne...

Ei täsä muuta kun öitä kaikille!

T: Sartsa ja tyttö 8 kk ja 9 päivää
 
Tosi pitkästä aikaa!!!!Mitä teille kuuluu? Itse olen palannut töihin nyt lokakuun alusta ja viime kuun kuljin jo opiskelemassa torstait ja perjantait toisella paikkakunnalla..sosionomi pitäis joskus tulla..
Neiti siis aloitti 1.10 pienessä ryhmiksessä..On kaikkien paijattavana ja joka aamu hymyssä suin hoitoon jää. Se ainakin helpottaa työn aloitusta..Neiti nous reilu kaksi kuukautta sitten puuta vasten pystyyn ja lähti konttaamaan. Vauhtia riittää ja kovaa pääsee! Vielä ilman tukea ei sentään kävele mutta saattaa seisoa huomaamattaan pitkäänkin ettei pidä mistään kiinni..Sai jopa ensimmäiset kaksi hammasta hammasta suuhun pari viikkoa sitten! :)
Mutta nytpä taidan ryhtyä aamutoimiin niin joutaa joskus työmaallekin..Hyviä vointeja kaikille!
 
meinas aamupalat mennä väärään kurkkuun. pakko laittaa tänne teillekin. otteet siis meidän perhe-lehden terveisiä perheestä osiosta.

Televisiosta alkoi paviaaneista kertova ohjelma. Kolmevuotias Vellamo vilkaisi ruutua ja toikaisi "Aha, Duudsonit".

Katariina,2, löysi vanhan, vauva-aikaisen helistimensä huoneestaan. Kysyin, muistaako hän, mikä esine on. Tyttö kurtisti kulmiaan ja mietti. Sitten hän sanoi: "Se on siitin!" Minä sitten siihen, että niinpä onkin, helistin!


:LOL:
 
Ihan huippu juttu tämä uusi ketju. Ajattelin itse ihan samaa pari päivää sitten, kun ei toi edellinen enää auennut. Kiitos Kränä :flower: .

Täälä sataa räntää/lunta....
Mekin käytiin Tirrin kanssa maanantaina 8 kk neuvolassa. Paino on pysynyt - 6 käyrällä, jonne viimeksi tippu, mutta nyt oli kuitenkin tullut hiukka paremmin grammoja, kun viimeksi. Mitat 8340 g ja 70,5 cm.
Huvittavaa tuo neuvolalääkärikäynti täälä Vantaan suunnalla, kun kaikki lääkärit tuppaa olemaan jostain itärajan takaa. Tällä naislääkärillä oli mukanaan "lunttikirja", josta katseli, mitä kaikkea 8 kk neuvolassa tulisi tarkistaa. Ei aina herätä suurinta luottamusta tämä terveydenhuoltojärjestelmä. Ihan ok lääkäri, ei siinä mitään, mutta kyllä sitä toivoisi, kun käy lääkärin vastaanotolla, niin a) lääkäri ja potilas puhuisi samaa kieltä ja b) lääkäri tietää, mitä on tekemässä.
No minkäs teet.... parempi kai näin, kun ei lääkäriä ollenskaan.
Meillä on kaikki muksut olleet enemmän ja vähemmän kuumeisia ja nuhaisia. Nyt onneksi helpottaa hieman.
V-lopuksi pitäis lähteä mökille, mutta eipä ole tuo ilma kovin houkutteleva.

Minäpäs päätin myydä tuplat pois, kun tuo 2v 5kk ei oikein halua niissä enää istua. Jos jollain siis tarvetta, niin ottaa yhteyttä. Vaikka ei taida tammikuisilla olevan vielä uusia tulokkaita matkalla... Meille ei ainakaan enää vauvoja taida tulla.

Hauskaa syyspäivää =)

 
voimia Mellen omaisille täältäkin päin! :hug:

meille tuli 9 kk lahjana kaks hammasta, kulmahampaat ylös! ei oo vissiin oikein normaalia et tulee ylös ekat hampaat ja vielä kulmiin. noh, kyllä ne kaikki sieltä ajallaan tulevat. meillä on ollut käytössä ainun ensitutti ja nyt ollaan toden teolla alettu yrittään pois siittä. ei vain tahdo mikään muu kelvata. nyt ekan kerran jopa nukahti ainun alkaen 4 kk tuttiin.

todellakin pysäytti tuo Mellen tapaus. vihdoin jo pitäs oppia nauttiin tästä hetkestä eikä aina murehtia tulevia, niin ku mulla on tapana...

tulis tuo mies koulusta niin vois lähtee suihkuun ja sit shoppaileen tuuriin. kattelis vaikka jo joululahjoja..

ihanaa, mulla on nyt koulusta lomaa melkein 2 viikkoa. haluttas keksiä jotain mukavaa, joku pieni reissu vois tehä terää.

täällä pohjois-pirkanmaalla on vähän lunta maassa =)
 
Oli ihan hyvä aloittaa uusi ketju. :) Ei tukkoilekaan niin pahasti.
Käytiin Tuomaksen kans maanantaina 9kk neuvolassa.Kyllä se tosiaan onkin iso poika. :D
Mitat oli 78 cm ja 12,6 kiloa. =)
Onko muut käyny milloin?

Sanuli: Meillekin tuli kulmahampaat ylös..huomasin 3.10. :)

Mitä täällä on tapahtunut...Mikä Mellen tapaus? :|
 
marihoi: melle on nukkunut pois :'(

postista tuli kelan päätös miehen opintotuesta, joka loppuu tammikuun jälkeen. että pakko kait tässä on jonku töihin lähteä, ei oikein elellä mun opintotuella ja kodinhoidontuella...
 
Meillä ei oo 9kk neuvolaa, seuraava 10kk ikäisenä.

Täällä on jo lumi maassa :eek: Nurmikkoa näkyy sieltä täältä, esikko ois jo halunnu pulkat ottaa talviteloilta :LOL: No ihan hyvin ois kyllä voinu jo vetää takapihalla...

Mä kans luen ensimmäisenä MeidänPerhe lehdestä nuo terveiset ensin, aivan ihania juttuja ja kippurassa saa nauraa :LOL:

Poke edelleen räkäinen :( Näyttää pahenevan muttei kuitenkaa niin monesti viimeyönä herättäny ku toissa yönä. Onneksi on viikonloppu edessä ja mies tulee pian töistä :heart:
 
Voi kauheeta..En oo päiviin käyny palstalla ja ihan ihmeissäni olen ku melle on kuollut. Kyllä oon itkeny vaikken henk.koht. ihmistä tunnekkaan.. Miten epäoikeudenmukainen tää maailma on..? Voi että.. Nyt ei kyl ajatus pelaa yhtään.. :'(
 
Voihan himpskatti, kun tulee edelleen paha mieli Mellen takia.. :ashamed: Kohta uskalla avata koko ketjua.. :'( Mäkin kun oon tällänen nyyhky, et itken pienemmistäkin asioista. :/

Löytykö Sartsa mitään Stockalta? Mä kävin hulluilla päivillä kans tänään ja mitään en ostanut. Porukkaa ei onneks ollu ihan kauheesti, rattaita en olis sinne ihmismäärään kuitenkaan ottanut. Joillakin oli vaan muksut mukana! Se pappaorkkakin soitti niin pirun lujalla, et omiinkin korviin sattu..
Käytiin H&M:llä ja sieltä löytykin sit paita, housut ja sukat. ;)
Mulla on enää muutama joululahja ostamatta!!! ;) Joulukortti tarpeetkin on jo valmiina, pitäis vaan alottaa.
 
Moro,

Hulluilla päivillä ostin tytölle Bogin mekon ja paidan, espritin paidan ja reiman talvihatun ja sukkia muun muuassa. Kävin keskiviikkona vain lasten vaatepuolella kun oli niin ruuhkaista ja minä hullu siellä olin rattailla vaikkakin tyttö päiväunia just veteli silloin ;)

Meillä alkoi tänään aivastelu ja vähän on räkäinen muttei kuumetta ole eikä yski. Toivottavasti jäisi tähän.

Nyt nukkumaan väsyttää. Öitä kaikille =)
 
Moikka kaikille! :wave:

Kiva tää uus ketju.. nyt vaan kaikki kirjoittelemaan että saahaan ne toiset sata sivua täyteen... :D

Meillä on täällä menny kaikki ihan kivasti! Topias kävelee puuta vasten ja konttailee joka paikkaan! :) Tarkkana saa kyllä olla, ettei lattialle tipu mitään vähänkää haitallista, ku tuo pikkuinen syö kaikki mitä käteensä löytää!! Yhtenä päivänä tässä maisteli jo tupakkaakin... :x Soitin varulta myrkytyskeskukseen, ku sehän voi olla vaarallista noin pienelle, mut oli onneks syöny sen verran vähän, että piti vaan antaa maitoa ja pestä suu!! Että tarkkana saa tosiaan olla... Kukkamultaaki on maisteltu jo pari kertaa ja kaikki roskat mitä löytyy, ni käy kyllä suussa mutkan.. yöks.. :x Noh, tullee pojalle ainaki hyvä bakteerikanta... :LOL:

Me ollaan Topiaksen kanssa lähössä huomenna junalla Pohjois-Suomeen kotipuoleeni vähän lomailemaan! Tarkoitus ois olla ainakin viikko siellä.. ihanaa... :) Huomenna siis istutaan junassa 5 tuntia.. saas nähä miten Topias jaksaa olla yhessä kohin... :) Tuntuu, että nyt ku se on oppinu tosissaan liikkumaan, ni se ei taho kauaa pysyä sylissä vaan haluaa mennä konttaamaan ja kiipeilemään lattialle..

Talvi tai ainaki pakkaset on tullu tänne eteläänki. Toppapuvun on saanu jo kaivaa esille, ku Topias nukkuu ulkona aina päikkärit. Ei paljo tarkene vähemmissä vaatteissa enään.. Tänään pitäski käyä ostaa pojalle lakki ja kypärälakki, ku oon nyt käyttäny tota äippäpakkauksen lakkia mut en kauheesti tykkää siitä... :whistle:

Tällaista tänne tällä kertaa, hyvää viikonloppua kaikille! :)

Annilia+ Topias (ylihuomenna tasan) 9kk
 
Mulle on tullut jotenkin vaikeaksi tänne tulo Mellen kuoleman jälkeen. Ahdistaa.

Ville leikki pallolla veljen kanssa. Veli vieritti lattiaa pitkin, ja kun Ville ei samaa osaa, niin vei sen ryömien veikalle. :D :heart: Voi söpelö!
 

Yhteistyössä