Tällä hetkellä mun oma aika on sitä et käyn kerran pari viikossa ratsastamassa. Siinä on homma mikä menee käteen heti jos ajattelee jotain muuta ku sitä mitä siellä hevosen selässä pitäs tehä (kentällä ratsiessa). Se on mulle maailman parasta terapiaa! Siis mieli virkistyy, hartiat ja selkä rentoutuu. Iltaisin ku lapset menee nukkumaan noin 20.30 jälkeen niin on kans sitä omaa aikaa. Käyn lenkillä ja saunotaan.
Kunhan mies lähtee taas reissuhommiin (parin viikon päästä
) niin se oma-aika on sitte mitä on... eli 4vuorokautta oon yksin lasten kans yötä päivää. Viikonloppuna sitte käyn lenkillä yksin, ratsastamassa jne.
Ja aloitan työt
Itseasiassa huomenna meen jo tutustumaan reitteihin ja lauantaina sitte on eka maastonveto että työt alkaa hevosen selässä. :wave: Tätä odotan innolla sillä ku työseni oon nuita hevoshommia tehny niin on aika sitkasta nyt ollu ku pitää maksaa siitä että pääsee hevosen selkään :/ Ennen mulle maksettiin että reenasin muitten hevosia. Noh, nyt sitte alan viikonloppusin tekee nuita tallihommia ja vedän maastoja issikoilla turisteille, että mahtavaa!!!
Ja sitten ku oma polle tulee kotiin niin pääsen pe-su joka päivä itekseen tallille kouluttaa ja hoitaa sitä. Luulen kyllä et tyttö kulkee usein mukana, on niin innoissaan hevosista ja ratsastuksesta että!!! Äitin tyttö :heart:
Niin ja meillä mies on niiiiin ihana että ymmärtää sen että mä tartten sitä omaa-aikaa,joskus enemmän ja joskus vähemmän. Se ku on reissuhommissa niin se joutuu olee paljon poissa kotoa ja mielellään sitte on lasten kans et mä pääsen huilimaan. Ja illallahan meillä on sitte sitä aikaa kaksistaan ku lapset nukkuu
Siivouspäivinä se lähtee isomummolaan lasten kans et saan rauhassa siivota jne, erittäin huomaavainen mies hän on!