Maali on edelleen harkinnassa
Ei uskalla päättää, joku päivä sitte vaan lampsin rautiaan ja ostan mikä sille hetkelle parhaalta tuntuu
Vähän niinku olin jo pari vuotta sitte suunnitellu ja hyväksi todennut eteisen kaapiston, tilaushetkellä vielä muutin suunnitelmia
Ja tatuoinnille kävi sama homma mut molemiin olen tyytyväinen muutoksista huolimatta.
Ihana ilma ulkona, lunta on tullu vaan lisää. Tänään sitte käytiin hakemassa esikko kerhosta niin et tyttö oli pulkassa jota isompi koira veti, koirat vyötäisillä kiinni ja tuplarattaissa poke. Sit tyttö siirty rattaisiin ku esikoinen hyppäs pulkaan, saatiin taas hieman ihmettely katseita :snotty: Kerhotätiki kysy et miten mä saan yksin piettyä kaikki hanskassa
Oi että on ihana nähä miten koira nauttii ku pääsee vetämään taas, siitä tulos mainio valjakkokoira, pitäskö tarjota tarhalle
Juuh, menin tuossa heittämään ilmoille semmosen ajatuksen et josko mummolaan ottasivat tuon meijän pienemmän vaaleemman vanhemman koiran... Sieltä kesällä just lopetettiin se hullu villakoira ja mieheni siskolla on kova koirakuume. Nyt ne sitte eilen soitti ja sano et tulevat hakemaan sen koiran
Mulle iski paniikki, onhan tuo jaloissa pyöriny jo 7-vuotta, valvoin yön ja mietin. Mut koiralle se ois parempi jos pääsis sinne sisäkoiraksi, ois rapsuttajia ja hoitaja joka jaksaa pitää turkin kunnossa koko ajan. Mulla ku tuppaa unohtuu tässä hälinässä välillä :ashamed:
Oman ikävän yli kyllä pääsis ja onhan se tuossa lähellä et pääsis aina kattoo ku haluttaa mut sit jäin miettii isompaa koiraa et miten se pärjää, se on pennusta lähtien roikkunu vanhemman mukana. Ja se on semmonen ressaaja et ei maha sen pää sitä kestää ja tuskin sitä ymmärtää. Huoh, oon mä kamala ihminen :/