TAMMIVAUVAT -07 tänne...

Kränä: Miksette voisi, kyllä maailmaan väriä mahtuu. :D Kannattaa katsoa sävyt niin, että tehosteseinä on kylmän sävyinen, jos muut seinät on lämpimät. Tai päinvastoin.
Esim. Mua ärsyttää tuo meidän keittiö. Se tasojen ja runkojen kirsikka ei sovi mielestäni siihen alakaappien punaiseen. Olisi sittenkin pitänyt tilata pähkinäiset rungot ja tasot.
Voi kun olisi silloin kiireessä tuijotellut niitä pikkuruisia näytesävyjä vähän paremmin. Kai noihinkin ajan kanssa tottuu.
Parane pian!

Unohtui tuossa hymiö-vimmassani kertoa, että Ville siirtyi ulkoillessa jo toppasaappaisiin. Ei nuo töppöset enää mahdu ja lämmitä, niinpä pistin veljen vanhat kengät jalkaan vaan.
Ihanaa, kun on vähän valoisampaa! Kunhan nyt ei vaan tuo vähäinen lumipeite sulaisi.

Isompien lasten äidit: Onko teidän lapsilla sellaista ystävää joka äidin kanssa ette ole vähimmässäkään määrin samoilla aaltopituuksilla/tippaakaan samanlaisia?
Tänään oli ahdistava vierailu paikassa, jonne lapseni meni leikkimään. Niin totaalisen eri ajatukset omaavaan ihmiseen en ole törmännyt aikoihin. Nyt onkin itsellä kehno mieli, kun tuli sellainen "minä akateeminen, sinä vähä-älyinen"-fiilis. :( Pitäisi tietysti nousta tuollaisen yläpuolelle, jos käsitätte, mutta harmittaa vaan.
Voi, kun jotkut ihmiset ymmärtäisivät että koulutuksen taso ei välttämättä kerro ihmisestä ihan kaikkea.

Tällainen kitinä tällä kertaa. ;)

Eilen tuli selvyyttä ratas ongelmaan. Soitin sinne vaunuliikkeeseen, kun sieltä päin ei sitten soitettukaan vaikka piti. :/ Viikon-parin päästä pitöis tulla meille rattaisiin uus runko! Siihen sit vaan vaihdetaan nuo kankaat päälle ja "vanha" runko lähtee tehtaalle takas. Kannatti siis käydä reklamoimassa. =)

Viime yö oli aika järkky. Jere yski vähän väliä, ja ei saatu kukaan sit oikein nukuttua. Muutenkin röhkii taas tukkosuuttaan. :ashamed: Huomenna varaan lääkäriin, jos ens yö on samanlainen. On kyl ihan pirtee valveilla, jaksaa leikkiä ja syödäkkin. Makuulla olo vaan yskittää. Pinniksen jalkojen allekkin laitettiin puhelinluettelot takas, mut eipä tuntunut auttavan. Täytyis varmaan korottaa päätyä lisää.

Kits Myyra värijutuista :D Mä haluan kans aika paljon väriä tänne taloon, ennen kaikki seinät oli valkoista levyä vaan :eek: Nyt on sitte tapetoitu kaikki uudelleen ja tykkään kyllä. Jotenki jäi se valkoisen kammo päälle ku kaikkialla sitä ennen oli. Haluaisin tuon paneeliseinän maalata mut mies hieman arastelee tummaa sävyä. Ja ku mulla ei oo värisilmää ollenkaa niin en sitte osaa päättää et onko viininpunainen sitte liian tumma/ väärän sävyinen vaalean roosan kans??? :wave:

Tänään ois meillä ollu se flunssarokote. Appiukko soitti et kannattaa käydä, itellä ei oo mitään hajua ollu koko rokotuspäivästä :whistle: Mut tää flunssa... yritin jo soittaa neuvolaan ja kysyä et voiko vähän räkäistä rokottaa käskivät tulle ens viikolla jos ollaan terveinä. En sen kummempaa tietoa sieltä sitte saanut :/

Hyvä et Poion ratasasia selvis ja saatte uudet!

Ai niin ja meillä on pokella ulkona sellaset Paxin ensiaskel kengät jalassa. Kokoa 19 et ihanan pienet, saa hyvin jalkaan, on lämpimät ja poke osaa olla hyvin ne jalassa. :D Kattelinki aika huvittuneena ku yhessä erikoisliikkeessä (oon vissiin jo kirjottanu tästä :whistle: ) oli hintana samoilla kengillä 49,90 tarjouksessa 39. Mä ostin sittarista mammuttitarjoksesta ne 24,90? :D

Hyvä Poio, että saatte uuden rungon! :D

Kiitos TeeTee:lle kommentista!
En tiedä asuuko täälläpäin tuollaisia tyyppejä erityisen paljon.
Ainakin tietyn korkeakoulun opettajat ovat opettaneet tieten tahtoen tuota ajatusmallia opiskelijoilleen. Siksipä varmaan olenkin törmännyt useisiin immeisiin, jotka eivät duunareiden kanssa edes keskustele.
Hmph. :x
Onneksi suurin osa ihmisistä on kuitenkin normaaleja. Tuollainen jää vaan niin räikeästi mieleen.

Kränälle: Kyllähän ainakin sellaiseen vanhaan roosaan oikein viininpunainen sopii. Vaikea ajatella, kun ei tiedä sävyä.
Siitä tulee muuten kivasti syvyyttä, kun peräseinän (eikös se se ollut) maalaa tummemmalla.
Harmaa (vaikka grafiitti) sopii vaaleanpunaiseen ja vihreä on punaisen vastaväri, sillä (vaikka vaalean oliivinvihreällä) saisi aika räyhän meningin. :whistle: Joku nougat-tyyppinen ruskeakin menisi varmaankin hyvin, jos liika räikeys mietityttää. Ruskealla ja beigellä saa ainakin rauhallisen tunnelman.

Hakekaa värilastuja maaliosastolta. Tai nopeammin saa avun Tikkurilan sivuilta. Ainakin joskus siellä sai ladata sellaisen väriohjelman millä voi suunnitella ja sieltä näkee ne lastutkin. Siis mitkä sävyt sopii hyvin yhteen.

Tiesittekö muuten, että vauvat nukkuivat unitestissä parhaiten vaaleanpunaisessa huoneessa.
Ei muutakuin pinkkiostoksille. ;)

kränä rohkeasti vain maalaamaan, jos tarvii maalata kahteen kertaan niin voihan sitä toista maalauskertaa väriä vähän valkosella vaalentaa jos siltä tuntuu!?

meillä ei vielä kenkiä käytössä. esikon vanhat karvakengät tuolla on eteisessä valmiina, kokoa 19, kuomat löytyy 21. saa nähdä meneekö tuo koko21 ohi meillä kun nyt Miisalla on jalka n. 18. voi ens talvena olla sit taas jo pieni.

Miisa on nyt sen verran hyvin oppinut mummin kanssa pulloilemaan että kovin jo harkitsen aikaistavani tulevaa uudenvuodenlupausta, eli imetyksen lopetusta. olisi helpompi nämä työhommat sun muut menemiset, mut hyvähän se jos rinnakkain onnistuu, eli pullosta ja tissistä, sen mukaan kumpi lähempänä.

Myyrällä ihan hyvät narinat. mulla myös samaisia ongelmia erään äidin kanssa. tai ei nyt ihan. tämä äiti kun ei puhu mulle mitään :eek: aina saan olla itse kysymässä et miten lapset voi/kasvaa, tai mitä muuten kuuluu. ja jos hänellä on asiaa niin puhuu lasten kautta :headwall: kiva siinä sitten istua kylässä... hänellä myös ilmassa sellaista että kun meidän perhe on niin tavis ja heillä kunnolla koulutettuja (äidillä yks puolen vuoden kurssi koulua enemmän kuin mulla[saman alan koulu,työpaikkakoulutukset sit tietty erikseen], no mies on sit lukenut tuplaten kuin omani)

pääsimpäs valittamaan :D

muoks. myyrällä näyttää olevan nuo värit hallussa, kuuntele vain häntä kränä

Maali on edelleen harkinnassa :D Ei uskalla päättää, joku päivä sitte vaan lampsin rautiaan ja ostan mikä sille hetkelle parhaalta tuntuu :D Vähän niinku olin jo pari vuotta sitte suunnitellu ja hyväksi todennut eteisen kaapiston, tilaushetkellä vielä muutin suunnitelmia :LOL: Ja tatuoinnille kävi sama homma mut molemiin olen tyytyväinen muutoksista huolimatta.

Ihana ilma ulkona, lunta on tullu vaan lisää. Tänään sitte käytiin hakemassa esikko kerhosta niin et tyttö oli pulkassa jota isompi koira veti, koirat vyötäisillä kiinni ja tuplarattaissa poke. Sit tyttö siirty rattaisiin ku esikoinen hyppäs pulkaan, saatiin taas hieman ihmettely katseita :snotty: Kerhotätiki kysy et miten mä saan yksin piettyä kaikki hanskassa :LOL: Oi että on ihana nähä miten koira nauttii ku pääsee vetämään taas, siitä tulos mainio valjakkokoira, pitäskö tarjota tarhalle :whistle:
Juuh, menin tuossa heittämään ilmoille semmosen ajatuksen et josko mummolaan ottasivat tuon meijän pienemmän vaaleemman vanhemman koiran... Sieltä kesällä just lopetettiin se hullu villakoira ja mieheni siskolla on kova koirakuume. Nyt ne sitte eilen soitti ja sano et tulevat hakemaan sen koiran :eek: Mulle iski paniikki, onhan tuo jaloissa pyöriny jo 7-vuotta, valvoin yön ja mietin. Mut koiralle se ois parempi jos pääsis sinne sisäkoiraksi, ois rapsuttajia ja hoitaja joka jaksaa pitää turkin kunnossa koko ajan. Mulla ku tuppaa unohtuu tässä hälinässä välillä :ashamed:
Oman ikävän yli kyllä pääsis ja onhan se tuossa lähellä et pääsis aina kattoo ku haluttaa mut sit jäin miettii isompaa koiraa et miten se pärjää, se on pennusta lähtien roikkunu vanhemman mukana. Ja se on semmonen ressaaja et ei maha sen pää sitä kestää ja tuskin sitä ymmärtää. Huoh, oon mä kamala ihminen :/

Hohhoijjaa! Flunssa näyttää helpottavan, mutta huutaminen ei. Kolmas hammas löysi tänään tiensä ikenestä läpi, jospa se kiukkuaminen johtuis siittä..
Mikään ei ollut tänään hyvin. Rattaissa ei haluttu istua eikä maata, syliin ois pitänyt päästä. Hetken matkaa jaksoin kantaa, mut kun kummallakin päällä ulkoilu vaatetta jotka luistaa, niin aika mahdotonta se oli yhdellä kädellä. Ei kun jätkä takas rattaisiin ja voi tsiisus sitä huutoa! Hampaista lähti melkein paikat.. :whistle: Vastaan tulijoilla oli hauskaa, mut mulla ei. Kotiin oli matkaa reilu kilsa, ja yllättävän nopsaan sitä murtuneen pikkuvarpaankin kans pääsee. (sivuhuomautuksena tämä, et mojautin pikkuvarpaani eilen aamulla sängyn jalkaan niin komiasti, et murtuhan se..) Jätkän huutäminen oli kotiovella pelkkää raakkumista ja nyyhkyttämistä, mut sisällä se loppu samantien. :eek: Sit syliteltiinkin tovi. :D

Toivottavasti huominen ois parempi päivä. Treffaan synnärillä samassa huoneessa olleen äiskän tyttärensä kanssa, ja kovin noloa jos Jermu kiljuu kokoajan... :/

Muoks; Kinkkinen tilanne Kränä! :hug:

tämän äidin data on täynnä :headwall: muisti ei millään riitä kaikkeen. miisalla kun on se herneallergia niin olen jättänyt itsekin herneet syömättä kun vielä imetän. esim. salaateista olen noukkinut omasta annoksestani pois nuo herneet. ja tänään sitten ihmettelen että mikä sitä Miisaa kutittaan noin kamalasti. sitten totesin että minähän söin eilen hernekeittoa :headwall: vähänkö oon ollu ajattelematon. kiireessä piti vain jotain suuhun saada niin lämmitin pikaisesti purkista keittoa. onnekseni esikolla yllätti nälkä myös joten mun annokseni jäi alle 1dl, mutta silti näkyy tuon pienen oireiluna. mutta ärsyttää et miksi mulla ei kellot soinu et mä syön "väärää" ruokaa :/

no, nyt nukkumaan, huomenna vielä töitä...

Hankala tuo koirajuttu. Onhan se hienoa, että vanhus pääsee lelliteltäväksi.
Meidän perskärpänen oli viisi, kun koirakaveri kuoli, oli se tosi järkytys. Kaiken kukkuraksi vielä muutettiin uuteen asuntoon ja koira oli valmista kauraa.
Käytettiin Dappia ja oltiin paljon kotona, harrastettiin yms. mutta mikään ei auttanut. Puolen vuoden läähätyksen, teputuksen ja nukkumattomuuden jälkeen eläinlääkäri kirjoitti masennuslääkkeet kuukaudeksi.
Kuulostaa hassulta, että koira saa mielialalääkityksen mutta niin nyt vaan kävi. Ja se auttoikin. Muistaakseni kaksi kuukautta koiruus otti annoksen päivittäin ja sitten helpotti. Jotenkin sitä lopussa kevennettiin, ettei ihan kertalaakista lopetettu.
Kannattaa ottaa siis eläinlääkäriin yhteys, jos näyttää huonolta.
Ette te ottais jäljelle jäävää yksinäistä sisäkoiraksi? Sopeutuisi kenties paremmin?

muoks. Ville joi maitoa tässä välissä.
Kyllähän se nuorempi koira joskus kuitenkin yksin jää. Ehkä näin aikaisemmin on kuitenkin helpompaa? Eikä kaikki koirat (luojan kiitos) ole noin perskärpäsiä kuin meidän Rampe. ;)

Auts Poio!! Jostain sitä saa kummasti lisää voimia, kun vauva oikein huutaa.

Joo en mä siihen ala et nuorempi koira jäis lohduttomaksi tänne. Sisälle sitä ei voi ottaa tai ei kannata sillä ulkona se ei ressaa läheskää niin paljoa ku sisällä. Huomas miten sen mieli keveni ku pääsi pihalle kokonaan. Alkuun yritettiin niin et se oli yöt sisällä mut ei, ulos oli päästävä yöksikkin! Sisällä sillä on liikaa näitä väisteltäviä (lapset) enkä ota sitä riskiä et se poken polkis jalkoihinsa, koira ku ei hirveesti lapsia väistele... Toisinaan kyllä mut aina ei "muista", tiedän, koulutuksenpuute :ashamed: Mut Myyra tietään tuon koiran taustoja vähän...!
Mikäli eivät sopeidu näin niinku vähän suunniteltiin niin sit saa tulla toinen takas kotiin ja piste. Katotaan miten käy...

Itelle pukkas eilen kunnon migreenin. Just kerkesin poken syöttää, isommat jäi ruokapöytään ku mä kaaduin sänkyyn. Onneksi mies pääsi lähtee töistä aikasemmin, olisin ollu pulassa. Meni kädestä tunto ja kieli turraksi eikä pystynyt puhumaan, ajatus oli niin sekas etten edes tiennyt mikä on wetteri ku mies soitti et on sen kohalla tulossa :ashamed: Koko ilta sitten meni pimeässä huoneessa, lääkkeet ei auttanu, vieläki on hieman pöhnä olo. Isommat lähtee mummolaan illaksi jos sais vähän levättyä, mies ku menee työpaikan saunailtaan... Onneksi sille on huominen sit palkallinen rapulapäivä :saint: Saa alkaa heti tapetointihommiin kunhan pääsee sängystä ylös :LOL:
Mut nyt kuulosti viimeinenki nukahtavan, pitää lähtee esikon kans gerbiilit juoksuttaa. Ihan ihmeellistä uutta siivoomispuhtia on poikaan tullut ku lupasin et gerbiilit saa juosta sen huoneessa mikäli huone on siisti. Nyt poika on joka päivä ite siivonnu huoneensa ku nuoremmat alkaa päikkäreille :eek:

Poio: :flower: :wave: :flower: :D Hienoa!!!! Mahtavaa!!!!! Toivottavasti sit järjestyy niin :flower:

Onko kukaan muuten "nähny" Annettea? En muista et ois aikoihin täällä käyny :( Tai sit vaan mun muisti taas tekee temmoset :D Ei ois uutta sekään. Niinku mikki hiirikin tuolla kirjotti et alkaa muisti ollee täys niin niin on täälläki! Varsinki nyt ku tää oma sairastelu väsyttää ja valvottaa

muoks; hitto mä oon sokee!!! eka viesti tällä sivulla on Anneten :LOL: Uskomatonta! Pitäs vissiin lähtee nukkumaan :whistle:

Villelle on nyt vihdoinkin puhjennut ylös kolmas hammas. Neljäs seuraa ihan just perässä, enää ohuelti ientä jäljellä.
Kyllä on sitten huudettukin! Tänä aamuna ja aamuyöstä oli ihan mahdoton kipuhuuto, vaikka oltiinkin annettu Panadolia. Saisi nyt loputkin tulla tällä valvomisella. :kieh: (Siis muutama päivä ja yö on mennyt valvoskellessa. Ei vaan yksi pikkuruinen aamuyö.)
Eli äitillä on täälläkin pää ihan tyhjä ja sekaisin.

Täällä tullaan Myyra samaa tahtia. Kolmonen puhkes meillekkin ja nyt nelonen näkyy kans. Tuohon samaan syssyyn kamala nuha, niin rumba on valmis. Huoh..

Eilen mulla oli oikein rentouttava ilta. Olin serkkuni kanssa Ideaparkissa ostoksilla, ja nyt löyty loputkin joululahjat! :D Oltiin oikein pitkän kaavan mukaan liikkeelle, eka käytiin rauhassa syömässä ja sit shopattiin!

Mistä Myyra oot napannut noita hymiöitä???

Laitoin kirjanmerkkeihin tämän osoitteen
http://cosgan.de/smilie.php?wahl=16&ziel=haushalt
, kun nuo vanhat jo kyllästyttää. Siellä on aika hauskoja kuvia kaikenlaisiin tilanteisiin.

Viime yönä jouduin nousemaan neljä kertaa ylös. Tässä vaiheessa ei enää millään jaksaisi tuollaista.
Nyt on pää ihan sekaisin väsymyksestä, mutta silti lähden käymään kaupungilla, kun mummu tuli vahtimaan lapsia.

Krapula (siis miehen) oli ja meni tai ainaki näyttää siltä :whistle: No eihän siitä maksettukkaa ku neljältä tunnilta ;) Kävin jo ratsastamassa ja nyt pitäs lähtee vielä ettii vaarille t-paitaa johon painetaan lasten jalan ja käen jälkiä. Ei yhtää viime tingassa sitte... On vaan tuota muistettavaa niin ettei voi kaikkia muistaa kerralla B)
Oma flunssa alkaa olla aikalailla ohi, korvia vähän särkee :| Sain kutsun pikkujouluihin, jee! Tallin aikuisten saunailta että sen tietää mitä tulee olemaan, joululaulut raikaa... :LOL: Mut ens viikolla vasta. Jospa sais olkkarin kuntoon siihen menneessä.

voi pete parkaa, voimia koko perheelle :hug:

mä sain tänään aikaseksi varata Miisalle ajan allergologille. viikon päästä saatiin aika mun haluamalle lääkärille. itse aikoinaan samalla tohtorilla asioinut. niin vahvaa on tuo atopia niin parempi se on kunnon hoitoa hakea ihan itse ilman jonottamisia kunnallisessa.

käytiin tänään shoppailemassa. ostin samalla ison läjän semperiä miisalle. kahden päivän mystinen poskien punotus ja ihottuman paheneminen sai mut sille kantille et nyt loppuu imetys niin saa rajattua selkeästi sen mitä Miisa syö. Esim. kun mä syön aika reippaasti karkkeja niin jos onkin jokin lisäainejuttu, en kyl tiedä meneekö ne äidinmaitoon asti.... haikealtahan tämä tuntuu. iltaunille nukahti ihan kaunisti, velliäkin suostui juomaan 10sek huudon jälkeen. innolla nautti lämpimästä kauravellistä. nyt tuttipullo käytössä mut tarkoitus päivisin juoda nokkiksesta niin sit voi hetken päästä kun on tissit unohtunu kokonaan niin kokeilla pullonkin pois jättämistä. mut eihän sillä kiirettä.

ostettiin myös uus mikro kun tuo vanha lämmittää niin huonosti(20v vanha, meilläkin ollut 7v). vanhaan kun ei mahtunu iso tuttipullo sisälle, niin pakkohan se oli uus saada :D no, onhan tuo ollut mielessä jo pitempään ja nyt sille sit on enemmänkin tarvetta.

nyt nukkumaan ja odottamaan mitä ensi yö tuo tullessa, jaksanko pitää heti tissitöntä linjaa :|

Voi pikku Peteä. Toivottavasti pääsee pian kotiin ja toipuu kaikista sairauksista nopeasti.

Viime yö oli sitten taas astetta kamalampi. Nyt heräiltiin noin tunnin välein huutoon. Mieskin nukkuu tuolla edelleen, vaikka olisi ollut koulupäivä.
Ei siinä metelissä kukaan pystynyt nukkumaan. Annoin pojan nimittäin välillä huutaa, kun ei sitä yöllä viitsi joka inahduksesta mennä.
Kuitenkin ne huudot päätyi aina siihen, että minä menin ja syötin, vaihdoin vaippaa, annoin Panadolia, juotin vettä yms. Jos tuo kaikki oli vain hampaista niin saisi olla sitten koko kalusto jo suussa. :kieh:

Onneksi yöllä oli hiukan kevennystä siinä, kun Ville menee kukkuu-leikkiä kaikella mahdollisella. Viimeksi yöpuvun housuosalla vaipanvaihdossa. Tietysti hiukan ärsyttävää yöllä, mutta silti aika suloista.
Joskus maidon juominenkin menee kukkuuksi. Mulla jää usein liina tuohon olkapäälle pojan ja mun väliin. Siinä syödessään alkaa nostelemaan sitä kasvojen eteen ja taas pois. Ja sitten naurattaakin jo ihan kamalasti. Yritä nyt olla siinä vakavana.

Kuinka mikin yö meni, onnistuiko tissittömyys?

Onko Kränä muuten hevosihmisillä joku sanaton sopimus, että hiuksia ei leikata? Näin kaupassa kilometrin pituiset hiukset yhdellä tallivaate-naisella. Ei sen kavereiden hiuksetkaan ihan polkkatukkia olleet.

TeeTee :hug: Voimia teille!

Kränä: kiva että joku "ikävöi" minuakin :D :LOL:

Joonakselle ilmeisesti tulee taas hampaita. Kaksi yötä ollut aika hirveitä, kitinää kitinää kitinää.

Mitäs olette isälle ostaneet/tehneet lahjaksi? =)

Pojat ostavat (kohta mennään kauppaan) isälleen Reino-tossut :D Mies ihasteli eilen kaupassa niitä, joten saamansa pitää.

Omalle isälleni ostin Instrumentariumista Angoravillaisen aluspaidan, toivottavasti on hintansa väärti :whistle: Sekä Nivean lahjapakkauksen.

Haa! Annette on juuri käynyt täällä.
Tulin nimittäin piipahtamaan vielä ihan kiittämään Annettea tuosta Seppälän kuponki-linkistä. :D Tämä nykyinen lempipaitani on ostettu silloin. :D

Isälle ostettiin uutta haisua, kun vanha oli loppunut. Jo aiemmin käytiin hakemassa termari+termosmuki-yhditelmä kalareissuja varten. Ja isoveli oli tehnyt kerhossa jonkun kupin, en ole sitä itsekään vielä nähnyt.
Lisäksi meillä on musiikkiesitys isille. Ville soittaa rumpua, veli kitaraa ja laulaa "aja hiljaa isin". Osaa sen kokonaan ja voi että kun tulee tippa linssiin pienen laulaessa sen.
Omalle isälle täytyy muistaa soittaa. Äiti on mut kasvattanut, joten isukki on ollut hiukan paitsiossa. :whistle: No, on sekin unohtanut mun syntymäpäiviä ja erehtynyt useamman kerran mun iästä. Tosin alakanttiin, joten ei haittaa. :LOL:

eipä mennyt putkeen viimeyö. seisomisen harjoitteluun meni eka 4 tuntia, välillä hiljeni mutta hetken päästä oli pakko harjoitella taas. sitten otin kainalooni rauhottumaan ja hän vain kuunteli ääniä ja yritti leikkiä. lopulta kävi vahinko, miisa putosi sängystä. sain kyllä yöpuvusta kiinni mutta silti ehti pää kolahtaa lattiaan. takapuolesta pidin kiinni ja pää juuri ylsi lattiaan asti. no, tästä kyllä rauhottui aika nopeaan. mutta silti tukevassa syliotteessa meni puol tuntia ja silmät vain katseli ympärille. ei siis nälkä vaan jokin muu piti hereillä. lopulta tarjosin sitten rintaa kun en väsyksissä jaksanut lähteä keittiöön pulloa hakemaan :ashamed:

tänään on päivä menty hyvin pullon ja nokkiksen avulla. kitinää kyllä ilmassa mutta veikkaisin että johtuu hampaista. syliin haluaa jatkuvasti, mutta ei hae rintaa joten uskon ettei hän tissin perään itke. jos ens yönä sitten laitan pullon valmiiksi kaappiin yönälkää varten. vieläkin haikeutta ilmassa tämän imetyksen lopetuksen kanssa :/

Yhteistyössä