Hakutulokset

  1. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Minullakin oli tuossa perjantai aamuyönä aika kovaa supistelua, johon heräsin, mutta sitä kesti onneksi vain muutama minuutti. Onneksi ei kauempaan. Massu on kasvanu tosi kovasti, Ihmiset kattoo pitkään :D Tyttö potkii mahassa tosi paljon, varsinkin kylkeen potkii ja paljon :) Kyljet...
  2. J

    Oululaisia?

    Täällä olis oulusta kotosin oleva tuleva nuori äiti, lapsukaisen laskettu aika siis 17.6 :heart:
  3. J

    Voiko sossusta saada tukea vauvan tavaroiden ostamiseen ?

    Mulla olis nyt tämmönen tukala edessä, siis exä jätti mut ja tulevan lapselle yksinään, nakkasi ulos yhteisestä kodistamme, eikä aio mitenkään osallistua ostamaan lapselle tavaroita. Lapsi syntyy siis kesäkuussa, ja vielä emme mitään tavaroita tulevalle pikkuiselle ehtineet ostaa. ei vaunuja, ei...
  4. J

    Alaikäinen yksinhuoltaja, mistä asuinpaikka ?

    Todella suuri ongelma vaivaa minua, Mistä löydän minulle ja lapselleni asuinpaikan ? lapsen isä siis nakkasi minut ulos yhteisestä kodistamme, eikä minulla ole nyt mitään asuinpaikkaa, tällä hetkellä oleskelen vanhempien olohuoneessa ja nukun yöt, ( ei siis mitään makuuhuonetta minulle ) Ja...
  5. J

    Mitä teen ?!

    Kiitoksia hyvistä avuistanne, vielä semmoista kysyn, että voidaanko isälle määrätä 0e elatustukea :x eli ettei hänen tarvitsisi ollenkaan maksaa ? Kun olemme opiskelijoita, niin eihän meillä mitään tuloja ole, paitsi miehellä opintotuki, asumislisä, opintolaina, jos niitä tuloiksi edes...
  6. J

    Mitä teen ?!

    Jäin yksinhuoltajaksi, mieheni jätettyä minut ja tulevan lapsemme oman onnemme nojaan. Olemme kummatkin opiskelijoita. Exä sanoi, että ei aio maksaa elatusmaksuja, ja luulee ettei hänen tarvitse maksaakkaan niitä. Olemme erittäin huonoissa väleissä tämän exän kanssa, eikä meillä synny mitään...
  7. J

    Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

    Täytin juuri 17, kun aloin nyt odottamaan ensimmäistä, kesäkuussa syntyy, ja olen silloin pari kuukautta vaille 18 :) toivottu lapsi :heart:
  8. J

    Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä?

    Kokeiltiin mieheni kanssa pari vuotta sitten tätä ehkäisynä, ja jo kahden kuukauden päästä olinkin jo raskaana :D
  9. J

    Pillerien lopetus ja raskaus?

    Itse käytin Diane novaa, melkein vuoden, tarkalleen n. 9kk. ja raskaaksi tulin 4 kuukauden päästä, yritettiin siis lasta heti pillereiden lopettamisesta lähtien.
  10. J

    Canon eos 450D

    Itse sain tämän kameran pari viikkoa sitten, ja erittäin hyvä kamera on, todella hyvälaatuisia kuvia saa. Ammattilaiselle kyllä suosittelisin pykälän parempia, eli 50D, jne :p Itselle kyllä kelpaa erittäin hyvin tämä Canon eos 450D, aloittelija kun vielä olen :D
  11. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Paljon voimia sinulle ja perheellesi Mutzilla :hug: Jdalmiina sama täällä, mutta se on kyllä ihan normaalia. Onneksi mulla on maanantaina neuvolaan aika, saan kuunnella pikkuisen sydänääniä ja olla varma että kaikki on hyvin :heart: Onko kellään ollut erittäin rankkaa pahoinvointia...
  12. J

    rasittava parisuhde

    aluksi riitelyt eivät olleet niin pahoja, ihan pientä kinastelua vain joskus. silloin meillä meni ihan hyvin kun lasta toivoimme ja yritimme, raskaaksi tultuani alkoi pahat riitelyt :| tosiaan riitelythän alkavat jostain erittäin pienestä asiasta, esimerkiksi sukasta :p Kyllä se tilanne tästä...
  13. J

    Teiniraskaus

    Itse tulin vahingossa raskaaksi 15-vuotiaana poikaystävälleni, jonka kanssa olen vieläkin. päädyin aborttiin, raskaus oli minulle järkytys enkä todellakaan ollut valmis äidiksi, olin juuri aloittamassa lukion ja elämä ei ollut mallillaan muutenkaan. Nykyään suren ja kadun, mitä tein, mutta siinä...
  14. J

    rasittava parisuhde

    Olemme olleet mieheni kanssa käsikäsikkäin melkein 2 vuotta ja hän on ensimmäinen kumppanini, asumme yhdessä, olemme kihloissa, ja lapsikin on tulossa, eikä se ollut vahinko vaan toivottu. Ongelmana on se että meillä menee erittäin huonosti, on mennyt jo aika pitkään, tappelemme joka ikinen...
  15. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Voimia suruusi Mutzilla :'( :hug: Tuli tippa linssiin kun luin viestisi :(
  16. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    On aika liittyä joukkoonne, elikkäs oulussa asustelen ja raskausviikkoja on nyt 13+1 :) Neuvolassa kuunneltiin sydänäänet (11+5) ja sykkeeksi tuli 169, se ääni oli jotain maailman söpöintä :heart: Laskettu aika on 17.6, mutta ultrassa näytti olevan lääkärin mukaan neljä päivää raskaus edellä...

Yhteistyössä