Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
.
Meillä toimi yli 3 vuotta, ovulaation aikoihin käytettiin kortsua, muuten mentiin paljalla. Kun sitten vauvaa oikein tekemään alettiin, ekasta kierrosta onnistui :) Mulle ei myöskään sovi pillerit (ei edes minipillerit) eikä kierukka. Yhdessä oli vain sovittu, että jos vauva tulee niin se on tervetullut, vaikka vanhinko kävisikin. Muuten olisi käytetty kortsua koko ajan. Että kannattaa kokeilla miten se teillä sopii. Ja meillä ei todellakaan keskeytetty joka kerta vaan ihan loppuun saakka, kun vähän päiviä laskettiin, milloin laskee sisälle spermat ;)
 
Hippiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeino :D

Mulle kans...

Olen kokeillut seuraavi e-pillereitä/minipillereitä
Harmonet
cerazette
mercilon
diane nova
yasmin
meliane

Kokeilin myös ehkäisyrengasta,kuparikierukkaa sekä hormonikierukkaa.

Olen luonnonkumille allerginen.

Hormonaalista ehkäisyä en saa tänä päivänä käyttää enää ollenkaan. Olis kiva vaan tietää mikä se mulle sopiva ehkäisykeino sitten on kun ei lääkäritkään sitä keksi. En sterilisaatiotakaan vielä halua,mutta vauvakaan ei tähän elämäntilanteeseen sovi.
 
10 vuotta käytössä, kaksi raskautta, molemmat täysillä yritettyjä! :attn: :attn: Eli en voi kuin suositella oman kokemuksen perusteella. Halpaa ja vaivatonta! :D Ja ihan täydessä ymmärryksessä on tätä harrastettu, että jos olisi vauva ollut "vahingossa" tullakseen, niin tervetullut olisi ollut. Mutta näköjään ihan yhtä varma keino oli meillä kuin mikä tahansa hormonaalinen tai mekaaninen ehkäisy. Ja miellyttävämpi - meille molemmille. Hormoneja en enää pikku kummassa ala popsia.
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..

No kaikille ei vaan löydy sopivaa ehkäisyä, jos hormonaalinen ei käy. Itse lääkärin kanssa asiaa pohtinut ja tuloksena sterilisaatio, koska emme enempää lapsia halua ja sopivaa ehkäisyä ei ole olemassa. Että vaivaudupas sinä perehtymään asiaan hieman tarkemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeino :D
Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.

Muuten haluaisin muistuttaa Persona -laitteesta. Se 'opettelee' sun kierron ja kertoo milloin ei kannata sekstailla. Netistä löytyy tietoa.
Mä olen itse asiassa yrittänyt saada käsiini tuollaista laitetta. Englanti taisi olla lähin paikka mistä pystyi tilaamaan, ja olisi tullut ainakin viime vuonna aika kalliiksi :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeino :D
Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.

Muuten haluaisin muistuttaa Persona -laitteesta. Se 'opettelee' sun kierron ja kertoo milloin ei kannata sekstailla. Netistä löytyy tietoa.
Ei näköjään saa enää suomesta eikä ruotsistakaan, heti olisin tilannut :whistle:

Saisiko sen Personan tilattua netistä? Olisi vaan niin helppoa monille kun ei tarvitsisi itse laskea niitä varmoja päiviä vaan kone kertoisi. En asu Suomessa ja juuri ostin Personan. Alan käyttää sitä ensi kierrosta. Meillä mä alkaisin vaikka heti yrittämään vauvaa mutta mies haluaa vielä hetken odottaa. Joten tällainen ehkäisy sopii kummallekin. Vauva ei olisi todellakaan ongelma jos olisi tullakseen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeino :D
Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.

Muuten haluaisin muistuttaa Persona -laitteesta. Se 'opettelee' sun kierron ja kertoo milloin ei kannata sekstailla. Netistä löytyy tietoa.
Mä olen itse asiassa yrittänyt saada käsiini tuollaista laitetta. Englanti taisi olla lähin paikka mistä pystyi tilaamaan, ja olisi tullut ainakin viime vuonna aika kalliiksi :(
Englannista saa juu. Ja Hollannissa niitä myydään joka kempparissa. Kallis alkusijoitus se kyllä on, noin 90 euroa. Löysin omani alennuksesta 35 eurolla, joten olin onnekas. Eikä tietty ne testiliuskat ilmaisia ole. Mutta mä olen kuullut niin hyviä juttuja Personasta, että aion silti käyttää. Toivottavasti löytyisi jokin nettikauppa!

 
vierailija
Tuli tätäkin sitten koitettua ja varoitan teitä nyt!!. Ekalla kertaa selvisimme kyllä, mutta toisella kertaa muija paksuna. en tuntenut mitään laukeamiseen liittyvää tms ajon aikana ja lopetin jo paljon ennen laukeamista. Vaan kuinkas sitten kävikään...alkoholilla ei ollut osuutta asiaan,eli olin täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Joillakin ihmisillä touhutipat saattavat sisältää siemennestettä, toisilla eivät. Jotkut kuulemma vuosia tällä "ehkäisyllä" menneet ilman jälliseuraamuksia, mutta eivät kaikki. Miettikää ja vetäkää tästä omat johtopäätökset.
 
Niinpä, paljon miehestä kiinni.. Itse käytin tuota ekan poikaystäväni kanssa (olin silloin nössö, enkä osannut sanoa että kumilla tai ei ollenkaan, ei ollut pillereitä silloin) ja nykyisenkin kanssa muutaman kerran käytetty, vielä ei ole napsahtanut. En kyllä enää suostu tuota tekemään, ja avokki tietää sen, siksipä meillä yöpöydän laatikko täynnä kumeja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..

kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeino :D

Mulle kans...

Olen kokeillut seuraavi e-pillereitä/minipillereitä
Harmonet
cerazette
mercilon
diane nova
yasmin
meliane

Kokeilin myös ehkäisyrengasta,kuparikierukkaa sekä hormonikierukkaa.

Olen luonnonkumille allerginen.

Hormonaalista ehkäisyä en saa tänä päivänä käyttää enää ollenkaan. Olis kiva vaan tietää mikä se mulle sopiva ehkäisykeino sitten on kun ei lääkäritkään sitä keksi. En sterilisaatiotakaan vielä halua,mutta vauvakaan ei tähän elämäntilanteeseen sovi.
Onhan noita erikoiskondomeja.. Ne tulee tasavarmaan halvemmaksi kuin lapsi. Kaverilla oli sama syy miksi eivät käyttäneet mitään ehkäisyä ja lapsi sekä erohan siitä sitten tuli. Nyt on tullut markkinoille uusi ehkäisypilleri Qlaran tai jotain sinnepäin, sain itse reseptin niille, kun en halua Yasminellea syödä, ei sovi minulle. Ovat kuulemma luonnonmukaisia ehkäisypillereitä, eli niissä ei ole keinotekoisesti valmistettuja hormoneita. Voisit kysyä lääkäriltä näistä lisää..?


Edit.. Olisi vissiin voinut lukea kunnolla, et saa siis käyttää hormonaalista ehkäisyä ollenkaan. Sori, my bad.
 
epävarma
siis joku mainitsi täällä ne touhutipat ni voiko niistä siis tulla raskaaksi? ku tosi paljo iha eri vastauksii oon saanu, joku sanoo että voi ja joku sanoo ettei voi?:O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
siis joku mainitsi täällä ne touhutipat ni voiko niistä siis tulla raskaaksi? ku tosi paljo iha eri vastauksii oon saanu, joku sanoo että voi ja joku sanoo ettei voi?:O
Ei voi:

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
siis joku mainitsi täällä ne touhutipat ni voiko niistä siis tulla raskaaksi? ku tosi paljo iha eri vastauksii oon saanu, joku sanoo että voi ja joku sanoo ettei voi?:O
Voi tulla koska voi tulla pyyhkeestäkin raskaaksi :)

 
kolme suunniteltua raskautta
Meillä on toiminut vuosia, yli 10 vuotta jos tarkkoja ollaan :) Silloin kun on raskautta alettu ihan yrittää, on alkanut suht nopeasti. Mutta muuten ei pettänyt kertaakaan. Eikä ole katottu kiertoa, että mikä vaihe on menossa. :) Kai tuo sit vaan toimii joillain, ja joillain.
 
vieraana
Hyvä vaihtoehto sellaiselle joilla ei haittaa jos vahinko sattuu... meillä käytössä kun minulla ei saa olla minkäänlaista hormonaalista ehkäsyä, kierukka ei pysy ja mies ei pysty käyttämään kumeja kun aiheuttaa ihottumaa... vaahdoiss yms aineita joille olen allerginen... hyvin on toiminut :) 2 lasta ennestään ja kumpikaan ei olleet vahinkoja...
 
"tosimies"
Tosimies ei ehkäsyä käytä itse en ole ikinä ketään raskaaksi tehny vaikka olenkin ilman kumia lykkiny sisälle ei saa vaan laueta,touhutippa jutut on hölynpölyä siemenneste on se joka raskaaksi tekee,miehen pidätys kyky on se tärkein,itse en ole laukassu vaikka olen jo ulkopuolella,että opetelkaa ennekuin alatte leikkimään rulettia,kyllä mies pystyy pidättelemään kun vaan haluaa.hätähousuille on sit kortsut ym ja nuorille tietty!
 

Yhteistyössä