Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
kuulostaa teinipalstoilla kysytyltä kysymykseltä..
Alkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
Mä olen itse asiassa yrittänyt saada käsiini tuollaista laitetta. Englanti taisi olla lähin paikka mistä pystyi tilaamaan, ja olisi tullut ainakin viime vuonna aika kalliiksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
Muuten haluaisin muistuttaa Persona -laitteesta. Se 'opettelee' sun kierron ja kertoo milloin ei kannata sekstailla. Netistä löytyy tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei näköjään saa enää suomesta eikä ruotsistakaan, heti olisin tilannutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
Muuten haluaisin muistuttaa Persona -laitteesta. Se 'opettelee' sun kierron ja kertoo milloin ei kannata sekstailla. Netistä löytyy tietoa.
Ei pidä paikkansa!!!Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:touhutipoista ei edelleenkää tule raskaaksi..
Englannista saa juu. Ja Hollannissa niitä myydään joka kempparissa. Kallis alkusijoitus se kyllä on, noin 90 euroa. Löysin omani alennuksesta 35 eurolla, joten olin onnekas. Eikä tietty ne testiliuskat ilmaisia ole. Mutta mä olen kuullut niin hyviä juttuja Personasta, että aion silti käyttää. Toivottavasti löytyisi jokin nettikauppa!Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Mä olen itse asiassa yrittänyt saada käsiini tuollaista laitetta. Englanti taisi olla lähin paikka mistä pystyi tilaamaan, ja olisi tullut ainakin viime vuonna aika kalliiksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole monikaan ajatellut asiaa loppuun asti. Luulevat, että kaikki voi lopulta käyttää pillereitä, kierukoita ja kumeja. Älä turhaan välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
Onhan noita erikoiskondomeja.. Ne tulee tasavarmaan halvemmaksi kuin lapsi. Kaverilla oli sama syy miksi eivät käyttäneet mitään ehkäisyä ja lapsi sekä erohan siitä sitten tuli. Nyt on tullut markkinoille uusi ehkäisypilleri Qlaran tai jotain sinnepäin, sain itse reseptin niille, kun en halua Yasminellea syödä, ei sovi minulle. Ovat kuulemma luonnonmukaisia ehkäisypillereitä, eli niissä ei ole keinotekoisesti valmistettuja hormoneita. Voisit kysyä lääkäriltä näistä lisää..?Alkuperäinen kirjoittaja Hippiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Kun sä olet niin tietäväinen niin osaatko kertoa mulle hyvän ehkäsykeinon, kun mulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka, ja mies on kumiallergikko, eikä haluta pelata niiden törkeän kalliiden erikoiskondomien kanssa? Ja muistuttaisin nyt että selibaatti ei ole ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja .:naurettava keino kun ei vaivauduta etsimään kunnon ehkäisykeinoja joita löytyy nykyään joka lähtöön ja varmasti jokaiselle sopiva..
Mulle kans...
Olen kokeillut seuraavi e-pillereitä/minipillereitä
Harmonet
cerazette
mercilon
diane nova
yasmin
meliane
Kokeilin myös ehkäisyrengasta,kuparikierukkaa sekä hormonikierukkaa.
Olen luonnonkumille allerginen.
Hormonaalista ehkäisyä en saa tänä päivänä käyttää enää ollenkaan. Olis kiva vaan tietää mikä se mulle sopiva ehkäisykeino sitten on kun ei lääkäritkään sitä keksi. En sterilisaatiotakaan vielä halua,mutta vauvakaan ei tähän elämäntilanteeseen sovi.
Ei voi:Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:siis joku mainitsi täällä ne touhutipat ni voiko niistä siis tulla raskaaksi? ku tosi paljo iha eri vastauksii oon saanu, joku sanoo että voi ja joku sanoo ettei voi?:O
Voi tulla koska voi tulla pyyhkeestäkin raskaaksiAlkuperäinen kirjoittaja epävarma:siis joku mainitsi täällä ne touhutipat ni voiko niistä siis tulla raskaaksi? ku tosi paljo iha eri vastauksii oon saanu, joku sanoo että voi ja joku sanoo ettei voi?:O