Hakutulokset

1. L

Nimiapuja kaivataan!! Mikä seuraavista paras??

myös ensimmäisen kannalla
  2. L

Väsynyt eikä turvaverkkoa

Totean että on vaan pakko jaksaa,kyllä se joskus itsensä takasin maksaa... voimia... :)
  3. L

Hoitopäivistä ja -maksuista

Saat viedä. Miksi et? Mitä se sille hoitotädille kuuluu mihin ja miksi menet vai menetkö ollenkaan? Olet palvelun ostanut 12 päivälle ja kyllä...minusta sinun tulisi myös saada ne käyttää..
  4. L

Onko muita, joiden alle vuoden ikäinen saa näin paljon rokotteita :/

meillä otettiin sika ja kausi samaan aikaan eikä tullut yhtään mitään...:) neuvolatädin mukaan se olis suositus ottaa samaan aikaan että teho on kuulemma parempi silloin...
  5. L

Onko muita, joiden alle vuoden ikäinen saa näin paljon rokotteita :/

Meillä neiti on 1v10kk ja saanut Rotavirusrokotteen(omakustanteinen vielä silloin ja nyt pojallekin jouduttiin itse ostamaan kun syntyi jo kesäkuussa) ,sikainfluenssan,kausi influenssan ja kohta saa yhdistelmä hepatiitin + perusrokoteohjelman mukaiset rokotteet...hurjaahan se on että pistellään...
  6. L

Lapsen nukkumisesta?! (auttakaa ymmällään olevaa äitiä)

Meillä tuli tuollaista juuri samanikäisellä tytöllä kun hänestä tuli isosisko...nyt tilanne oli jo rauhallisempi kun taas kolme yötä olen sahannnut kahden lasten sängyn väliä,kun huudollaan herättää myös veljensä... Ja meillä kun ei ole mahdollisuutta vielä laittaa ketään eri...
  7. L

Vauvalla 8kk lämpöä - ulkona nukkuminen

Jos pientä lämpöä niin minä olen kyllä laittanut... Mutta jos korkeampi lämpö ollut niin olen tehnyt niin että olen laittanut vaunuihin sisällä ja heijannut eteisen mattoa vasten jonka olen hieman rullalle vetänyt,niin on tehonnut...tosin jouduin käyttämään hieman enemmän aikaa tähän...
  8. L

saako panadolia antaa illalla jos tarvii kun sai tänään sikarokotteen?

Meillä neuvola täti sano että saa antaa jos tarve on... Ja minä käsitin että se on yleisesti kaikissa rokotuksissa tuo sama varotus ettei paracetamolia?! Voi olla että ymmärsin väärin... Meillä neiti sai eilen perusinfluenssa rokotteen ja sikainfluenssa rokotteen samalla kerralla,ja poika saa...
  9. L

En yleensä usko horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää, etten tunne yhtään oinasta, joka ei olisi itsepäinen/itsevarma/johtaja-aine

Itse olen oinas myös.... itsevarma olen tietyissä asioissa ja piireissä,mutta rajansa silläkin...Johtajaksi musta ei todellakaan olis. Hieman ehkä on tuota muiden halveksintaa,olen myös äkkipikainen,kärsimätön ja neuvoa voit jos todellakin uskallat... Että näin on meidän perheellä meikäläisessä...
  10. L

Kiinteiden aloitus, vettä myös?

Meillä olen kummallekin lapsista antanut vettä soseiden kanssa, ja kyllä olen myös imettänyt. Vesi meillä auttoi kovaan vatsaan,kummallakin. Aloitin niin että ensin keitin veden ja sitten pikku hiljaa jätin keittämisen pois...Mulle sanottiin neuvolassa että vettä ei tarvi keittää enää kun antaa...
  11. L

Mitä isänpäiväksi?

samaa pohdin...sukkia ja bokserit vois olla aika kova sana..:D ja sit vaikka t-paita kivalla tekstillä tai jotain... vielä pitäis miettiä tuota ruoka puolta kotona...? Oletteko papoille lähettäneet vain kortit vai vieneet lahjan myös?
  12. L

Mitä isänpäiväksi?

Viime vuonna tein kortit itse ja tyynynliinat lapsen käden jäljillä...mitäs tänä vuonna? miten muiden isänpäivät on menneet? Syömään en viitsisi lähteä tuonne ruuhkiin...joten ruoka vinkkejä myös kehiin.. :) Olis mukava saada myös miehiltä kommentteja mitä tahtoisivat...
  13. L

jumppaaminen vei motivaation laihduttamisesta..

ja edelleenkin se lihas painaa enemmän kun läski... Mä olen kahden raskauden jälkeen heittänyt vaakani pois... mittanauha on paljon parempi... eikä se paino kerro koska sulla on hyvä olla,minusta se riittää että on itsellä hyvä olo. Oon käynyt itsekkin jumpalla 2krt/vko ja sit päivittäin...
  14. L

kuinka pitkään??

meillä oli poika just 15 päivää kakkaamatta. Mitäpä tuosta sen suurempaa numeroa tekemään kun söi normaalisti ja ei pulautellut (ikää 4,5kk). Sitten alotin soseet ja annoin ekana ruusunmarjaa,joka pisti sitten mahan toimimaan,kyllähän sitä sitten tulikin ;)
  15. L

Miten ootte pärjänneet?

Meillä ikäeroa on 1v 4kk... Hieman väsymyksen sekaistahan tämä välillä on mutta kaikesta on selvitty ja lapsista olen nauttimaan pystynyt...Olen todella tyytyväinen että sain kaksi pientä pienellä ikäerolla... :)
  16. L

Vaimo rakas, voisitko tänään siivota?

näin myös meillä.. :D
  17. L

Siis voi jessus, että voi olla oikeesti sairaita ihmisiä!!!

Rankemmat tuomiot vaan...mun mielestä saisivat iskeä piikille...sairasta...
  18. L

Kenellä on oikeus väsyä?

voi herran jestas...onhan niillä lapsilla isätkin...ihan sama kun sanois että iteppä itsesi koulutit,et sä nyt töistä voi väsynyt olla!
  19. L

Kun anoppisi vierailee luonanne, niin...

Minulla anoppi mitä mahtavin...autaa kaikessa ja on LÄSNÄ! Uskoo kun sanotaan jos aiheesta mainitaan... Parempaa ei voisi olla... Kun taas katselee meikäläisen äiteetä...voi ristus sentään...häntä ei kiinnosta minun elämäni eikä lapseni. Vain siskoni ja veljeni lapset ja perheet...Meillä kun...
  20. L

Itsetehdyt lahjat!!!!

Hmmm...kaipailisin itsekkin vinkkejä...:) Ainoa mitä meillä on suunniteltu niin pientä koria johon lasten kanssa tehdään torttuja ja pipareita,ostetaan kahvia/teetä ja vaikka kynttilä+jotain suklaata tai jotain.. Viime vuonna monet kaverit tekivät sinappia,mutta itse en innostunut tästä...

Yhteistyössä