Hymysuu
Mitäs ideoita teillä on tänä vuonna joulupukin konttiin...Mitä lahjoja teette itse ja yhdessä lasten kanssa?
Vinkkejä kaivataan...Kiitos
Me saadaan joka joulu sinappia ja tuolla taitaa olla vieläkin niitä ja ovat jo monta vuotta vanhoja. Mä en tykkää ku ovat liian vahvoja ja muut ei syöAlkuperäinen kirjoittaja LaLLa86:Hmmm...kaipailisin itsekkin vinkkejä...
Ainoa mitä meillä on suunniteltu niin pientä koria johon lasten kanssa tehdään torttuja ja pipareita,ostetaan kahvia/teetä ja vaikka kynttilä+jotain suklaata tai jotain..
Viime vuonna monet kaverit tekivät sinappia,mutta itse en innostunut tästä...
Ja lisätään vielä huovutetut patalaput, niitään minä aioin kans tehdä tänä joulunaAlkuperäinen kirjoittaja v:Me on aikaisempina vuosina:
-painettu tyynyliinoja ja paitoja
-tehty itse kalenterit
-tehty sinappia
-itse olen tehnyt villasukkia
ainakin nuo.. En nyt muista äkkiseltään muita, tehdään aina isovanhemmille lahjat itse.
Tänä vuonna tehdään:
-painetut kangaskassit
-taikataikinasta joulukoristeita
ja mitä vielä keksitäänkään ;-)
Me tehdään tyynyliinat ja laitan vissiin tän runonkin niihin.Alkuperäinen kirjoittaja MiST:mekin kovasti mietitään että mitä tehdään mummoille ja papoille jouluksi kun aina odottavat sitä lasten itse tekemää lahjaa
Osta tiimarista tai tee itse valmis karnssinpohja (risuista)Alkuperäinen kirjoittaja MiST:mekin kovasti mietitään että mitä tehdään mummoille ja papoille jouluksi kun aina odottavat sitä lasten itse tekemää lahjaa
ihana runo :heart: me vain ollaan jo tehty toissa vuonna tyynyliinat. mietin sitä kynttiläjuttua mitä oli jossain avauksessaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Me tehdään tyynyliinat ja laitan vissiin tän runonkin niihin.Alkuperäinen kirjoittaja MiST:mekin kovasti mietitään että mitä tehdään mummoille ja papoille jouluksi kun aina odottavat sitä lasten itse tekemää lahjaa
Unien maille
pilvien päälle
suukkoja suojaksi
kosketus lämmöksi
syli turvaksi
uni unohdukseksi
aamuun onni
heräävä rakkaus.
Pilttipurkki on ihan hyvä se isompi. Suurempiin ei kannata laittaa ainakaan...Alkuperäinen kirjoittaja sinapin tekijät huom!:Minkä kokosiin purkkeihin yleensä sinapin purkitatte? Ite oon aatellu monena vuonna tehä, ja aina se on jääny niin viime tippaan että olen siirtänyt sen seuraavaan vuoteen...
mä haluaisin olla sun lapsen kummitäti!Alkuperäinen kirjoittaja vivi:Lapsen kummitädille meinasin neuloa shalom cardiganin (neuleliivi siis) ja lisäksi ehkä huovasta ommellut tossut varpaiden lämmittimiksi. Muut lahjat ovat vielä täysin auki.
Kiitos Kummi tosin on lisäksi miehen sisko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä haluaisin olla sun lapsen kummitäti!Alkuperäinen kirjoittaja vivi:Lapsen kummitädille meinasin neuloa shalom cardiganin (neuleliivi siis) ja lisäksi ehkä huovasta ommellut tossut varpaiden lämmittimiksi. Muut lahjat ovat vielä täysin auki.