Hoitopäivistä ja -maksuista

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Me ollaan ostettu lapsille 12 hoitopv/kk, useana kuukautena hoitopäiviä kuitenkin tulee vaan 6-10. Onko mun luvallista viedä lapsia hoitoon vaikka oisin vapaalla, jos noita päiviä jää yli? Maksanhan niistä kuitenkin...

Ihmettelin vaan, kun kerran rehellisyyksissäni sanoin hoitotädeille, että oisko mahdollista tuoda lapset hoitoon, kun ittellä sairaalakäynti ja kyseli tosi tarkakan ajat, monelta meen ja tuun ja millä menen yms. Sanoi sit, että no, tuo, kun teillä muutenki on niin vähän niitä päiviä...

Alettin sit vaan kotona miehen kanssa ihmetellä, että jos me joka ikinen kk ne 12pv ostetaan (koska kuitenkin joskus tulee kuukausia, että tarvitaan ne kaikki), niin eikös ne lapset vois sinne päikkyyn viedä??

wea
Jep, ei kuulu tädeille, onko sulla gyne vai hammaslääkäri ja moneltako sinne tulet tai menet. Ilmoitatte etukäteen hoitopäivät, joista maksatte ja sen mukaan mennään, siinä ei ole kenelläkään mitään kyselemistä.

Niinonettänäinon!
eikä kuulu päikyn tädeille miten aikasi käytät!!! Itse olen ollut sairauslomalla uupumuksen ja erään fyysisen pitkäaikaissairauden vuoksi pari kk ja pienet olleet nimenomaan lääkärieni ohjeesta hoidossa 10pv/kk silti (tämä oli se aika, jonka ennen olin töissä kuukaudesta) jotta saan nimenomaan levätä ja toipua. Onhan työttömienkin lapsia hoidossa, joten miksi sinun tarvitsisi menemisiäsi tilittää?! Ilmoitat hoitoajat vain etkä selvitä mitään sen enempää sinne!!!

saikoha mitään selvää :D
täällä tuli just uus hoitopäiväasiat nuihin muutaman pvn kuussa käyville.. listat pitää viedä millo lapsi menee hoitoon ja jos joku hoitopäivä jää käyttämättä se on voi voi.. mut jos te tosiaan maksatte 12 pv totta kai te myös viette 12päivävä lapsen hoitoon koska maksattekin mutta kyllä on varmaan hyvä kysyä täteiltä milloin passaa koska tuommoiset sillon tällön käyvät nii päiväkoti yrittää sijotella ne niin ettei kaikki sit yhtäaikaa olis ja ryhmässä ei olisi ryysis...

mutta siis toki voit viedä lapsen koska maksatkin :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja saikoha mitään selvää :D:
täällä tuli just uus hoitopäiväasiat nuihin muutaman pvn kuussa käyville.. listat pitää viedä millo lapsi menee hoitoon ja jos joku hoitopäivä jää käyttämättä se on voi voi.. mut jos te tosiaan maksatte 12 pv totta kai te myös viette 12päivävä lapsen hoitoon koska maksattekin mutta kyllä on varmaan hyvä kysyä täteiltä milloin passaa koska tuommoiset sillon tällön käyvät nii päiväkoti yrittää sijotella ne niin ettei kaikki sit yhtäaikaa olis ja ryhmässä ei olisi ryysis...

Siis pääsääntöisesti mun työpäivien mukaan hoitopäivät tietenki menee, mut varsinki nyt joulun alla ois sellasia "turhia" menoja(lahjaostoksia, joulusiivousta yms.), niin vähä jännittää ees kysyä, voinko tuoda lapset hoitoon siks aikaa kun meen shoppailemaan, kun siitä lääkärireissustakin tuli niin tiukat kyselyt..

-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja saikoha mitään selvää :D:

Siis pääsääntöisesti mun työpäivien mukaan hoitopäivät tietenki menee, mut varsinki nyt joulun alla ois sellasia "turhia" menoja(lahjaostoksia, joulusiivousta yms.), niin vähä jännittää ees kysyä, voinko tuoda lapset hoitoon siks aikaa kun meen shoppailemaan, kun siitä lääkärireissustakin tuli niin tiukat kyselyt..
Minusta on todella outoa, että lapset viedään päiväkotiin vaikka ei olisi pakko.

Yhteistyössä