Vaimo rakas, voisitko tänään siivota?

• Viestiketjun aloittaja Mies joka käy työssä
  • Ensimmäinen viesti
ei
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Et ole,ap, asiasi kanssa varmastikaan yksin. Yllättävän monikin nainen luulee että kotona lasten kanssa oleminen olisi jotenkin oikeisiin töihin verrattavaa. Onneksi näin ei ole meillä.
Meillä mies on ihan itse kokeillut sitä lasten kanssa kotona olemista ja siitä syystä meillä ei tarvitse sen kotitöitä tehdä, joka on lasten kanssa kotona.
Sama meillä. Käytetään sekin aika lasten kanssa olemiseen :)

Mies joka käy työssä
Minä imuroin koska tykkään imuroimisesta. Olen mies, mutta ehkä sitten liian siisti tai tykkään että kotona on siistiä. Valitettavasti minun vaimoni ei ole yhtä siisti eikä tykkää siivoamisesta! Harvoin on edes ruoka valmiina, yleensä syön töistä tullessa leipää tai käyn hakemassa kaupasta ruokaa tullessani kotiin. Vaimo aina vetoaa siihen ettei kerkeä, miksi minä sitten kerkeän kun olen ollut joskus viikonkin lasten kanssa kun vaimo on ollut reissussa. Olen tehnyt ruoan, siivonnut, ollut lsten kanssa pihalla, käyty kaupassa. Minulla riitti aika. Päiväuniaikaan sain olla vaan ja juoda kahvia ja sitten illallakin tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Rakas mieheni. Voisitko sinä auttaa riisumalla ne kalsarisi suoraan pyykkikoriin eikä olohuoneen ja keittiön lattioille? Minä kyllä tänään kotipäivänä raijaan tavarasi, pesen pyykkisi, laitan ruokasi, hoidan lapsesi, vaihdan petivaatteesi ja silitän sukkasi. Otithan aamulla flunssalääkkeesi, sinullahan oli sitä kurkkukipua ja tunnuit olevan niin voimaton, näyttihän mittarikin 3 tunnin kainalossa olosi jälkeen jopa 36,8! Minäkin otin yhden ja jaksoinkin heti paremmin hoitaa kotiamme, kun kuumeeni laski 39:ään. Pääsisitpä pian kotiin =)

näin myös meillä.. :D

Töihin palannut äiti
No kyllä se vaan niin on että ei kotiäitinä oloa voi mitenkään verrata oikeisiin töihin.
Valitettavasti se näin on. Voihan sitä uskotella ( valehdella itselleen ) kun on niin saamattoman laiska perse että ne lapset muka vie koko pvän aikaa eikä mitään muka ehdi tekeen..Joo ei varmasti jos istuu koko pvän 2plussalla ja netin ääressä..
Olen ollut kolmen alle 4vuotiaan kanssa kotona ja ei ole mitään ongelmaa siivoomisen suhteen.
Kun tekee joka pvä vähän niin ei tule kaaosta.
Sitten naristaan kun ei ole aikaa parisuhteelle ja plaa plaa. Olishan se kiva että kun mies tulee kotiin töistä niin sitte olis sitä aikaa ihan perheen kesken jne. Jos se joka on kotona koko pvän, olettaa että töissä käyvä osapuoli alkaa heti siivoomaan ja tekeen ruokaa niin on kyllä pikkasen laiskaa..En ihmettele kyllä jos erotaan niin paljon ja tapellaan ym.
Kaikki asiat on organisoitavissa mutta miks niin moni nainen on kamalan katkera ja väsynyt, miks tehdä enemmän lapsia jos on ihan puhki jo niiden entistenkin kanssa eikä edes siivous suju..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mies joka käy työssä:
Rakas vaimoni, pyydän että olisit tänään siivonnut kun tulen kotiin. Olen pyytänyt sinulta sitä monesti mutta harvoin näin on käynyt. Käyn töissä, tuon perheellemme rahaa ja toivoisin jotain pientä palvelusta myös sinulta. Olet kotona, voisitk hoitaa kotityöt, minä olen töissä, hoidan töissä työt. En vaadi edelleenkään mitään hullua pynttäämistä, mutta jos edes olist viitsinyt vaatteet ja astiat ja lelut korjata paikoilleen ja ruoan tehdä kun tulen kotiin. Minä imuroin, niinkuin olen aina tehnyt.

Siis imuroitko sä? Vau!! Mistä tollasia miehiä löytyy?

[/quote]

Ei ole meillä ainakaan näkynyt. Kaikki kotityöt tein kun olin 3 lapsen kanssa kotona. Ja mies teki työpaikallaan pitkää päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Et ole,ap, asiasi kanssa varmastikaan yksin. Yllättävän monikin nainen luulee että kotona lasten kanssa oleminen olisi jotenkin oikeisiin töihin verrattavaa. Onneksi näin ei ole meillä.
töissä pääsee helpommalla...

Mutta voihan se olla että mun työ ei sitten vissiin olekaan oikeaa työtä :snotty:

;)
Rakas mieheni,
meillä ei ilmeisesti ole lapsia?

Jos olisi, niin tietäisit, että äidit siivoavat n. 6 - 10 kertaa päivässä lelut yms. pois. Se ei vaan auta, lapset ovat _aina_ äitiä tehokkaampia ;)

Imurin paikan tiedät.
Se viihdyttäkööt sinua tänä iltana.

Yhteistyössä