Hakutulokset

  1. J

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Moikka kaikille ja kiitos galuuppeihin vastanneille! Nyt nopsasti kirjottelen vain eiliset neuvolakuulumiset ja luen sitte myöhemmin pinoa läpi tarkemmin. Eli neuvolassa: RR:127/74 pissa puhdas paino +500g/vko (yhteensä tullut 3,5kg) SF 23 (yläkäyrillä, vaikka ultrassa vauvaa sanottiin...
  2. J

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Moi pitkästä aikaa! En oo jaksanu kirjotella ku oon ollu tosi väsyny ja tää seuraavan ultran odottelu on piinallista.. vauva liikkuu vähän mutta päivittäin tuntuu kuitenki liikkeitä edes muutama. Mun mielestä tuo on aika ihana tuo äitiyspakkaus, mut me otetaan jokatapauksessa rahana ku sitä nyt...
  3. J

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Moi! Piti tulla korkkaan tää huhtikuun pino.. aika vähän ehdin täällä kirjotella ku nuo kaks pientä vie niin paljon aikaa, illalla meen aina nukkuun heti ku saan nuoremman nukkumaan (joka tulee tänään muuten 8kk) joten ei sillonkaan jää aikaa. Päivittäin pyrin käymään kuitenki lukemassa. Hyppy...
  4. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Koralli Meillä lakimitta oli 37,7mm ja tosiaan kahdella muulla lapsella on ollu suunnilleen samoilla viikoilla 50,0 ja 47,0.. et mua kyl huolestuttaa aikalailla :ashamed: ja aikaa sinne kontrolliultraan vielä kuitenki on.. Täällä otetaan äitiysavustus rahana..kaikki vauvanjutut tallessa ku...
  5. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heips! Rakenneultrassa käyty. Kaikki oli hyvin, vaikka liikkeitä en tunnekkaan. istukka takaseinämässä ja meillä oli aivan ihana kätilö joka ultrasi kaiken todella tarkkaan. Ainut vaan että vauva on liian pieni viikkoihin nähden ja nyt joudutaan 4 viikon päästä kasvukontrolliin. Pää on kuulemma...
  6. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Kauheessa flunssassa ollaan täällä molempien lasten kans.. poika ei nuku öisin juuri ollenkaan. Eilen käytin sen yksityisellä ja saatiin allergiakokeitten tulokset.. Eli laktoosi-intoleranssi ja keliakiariskitekijät on meidän poitsulla, jospa nyt helpottais ku aletaan tää homma uusilla eväillä...
  7. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Moi! Ja anteekis etten ole jaksanu nyt hetkeen ilmotella itestäni, lukenu oon kyl kaikki.. Oon niin huolesta suunniltani ku liikkeitä ei tunnu edelleenkään, tää on ihan kamalaa:( Kolmas kuitenki jo tulossa joten pitäis jo tuntua.. Onneks huomenna neuvola ja perantaina olis rakenneultra. onnea...
  8. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Mammy voimia sairasteluun.. meillä on ollu myös joka kevät aina mahatauti..nyt ollaan onneks viel säästytty siltä, toivottavasti ei tuliskaan ku meillä on tuo poika niin pieni viel et kurja jos sille tulis. Päksäkkä Onnea puolivälin saavuttamisesta!!! olispa itekki siellä asti. Ja onne...
  9. J

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heipsan täällä ollaan! ollaan vietetty ihana talviloma koko perheen voimin ja tehty kaikkea kivaa ja pari pikku reissuakin. Mua myös vaivaa edelleen väsymys ja varsinki iltasin ku väsymys on kovaa niin tulee tosi huono olo. Pahoinvointi iskee edelleen myös silloin kun ei muista syödä vähän...
  10. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Moi pitkästä aikaa.. Täällä tää järkyttävä väsymys edelleen jatkuu niin ei oo edes koneella jaksanu käydä. Nopsasti silmäilin nuo tulleet kirjotukset nyt läpi. Pahoinvointia täällä edelleenkin, onko muilla vielä ollut? Sukupuolitoiveesta: Meillä on molempia yks. Eli tyttö 4-v. ja poika 6kk...
  11. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Miuski Onneksi kaikki hyvin. Mulla kans todettiin ultrassa, ku menin vuodon takia muutama viikko sitten, että istukka kohdunsuun päälle osittain, mutta luultavasti nousee takaseinämään. Mulla on aina ollut istukka etuseinämässä, niin vaikuttaako se raskauteen jotenki eri tavalla jos on...
  12. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tulin vain poksumaan tännekkin eli siis POKS 14+0 =) Jonetta ja pikku-rusina
  13. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Synnytyskertomukset lyhykäisyydessään: Eli tämän meidän esikoisen syntymä meni näin 4-vuotta sitte: Lapsivedet meni aivan yllättäen 39+4 illalla. Supisteluja ei tullut, mutta lähdimme kuitenkin sairaaalaan. Sairaalassa supistelut alkoi mutta eivät olleet kipeitä ja nekin sitten laantuivat...
  14. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Taas kurjia uutisia, tää tuntuu niin pahalta :'( Voimia teille Luminainen ja Sandemar surunne keskellä :hug: Eltzu Tosi kurjaa kohtelua kyllä.. monennäköisiä lääkäreitä itekki tavanneena tiedän mille tuo tuntuu ku ei oteta tosissaan ja "ajetaan" pois. Eikai kukaan sairaalaan huvikseen lähde...
  15. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Lämpimät halaukset syysmyrskylle ja muille vauvansa menettäneille :hug: Olikos täällä muita joille lapsille tulee pieni ikäero? Kertokaa fiiliksiänne.. ja jos joillakin on jo lapsilla pieniä ikäeroja niin kertokaa kokemuksianne. Meille tulossa se 1-v. aikalailla tasan ja jännittää kyl välillä...
  16. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Heippa naiset! Ensiksi´kin pahoittelut ja suuret osaanotot menetyksiä kokeneille :hug: Täällä on olo kohentunut huomattavasti eikä enää edes tahdo muistaa et on raskaana. Masu alkaa kyl jo näkyä ja vaatteet kiristää. Mulla on kahdessa aiemmassaki raskaudessa näkyny jo tosi aikasin ja...
  17. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Osaanotto Johnulle ja koko perheelle. :hug: Painosta muuten sen varran et mullekki tullu nyt kilo alkupainosta.
  18. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hyvää huomenta!!! Nyt on ahdistus tippunu pois harteilta kun sain kerrottua lähimmille raskaudesta. Laitoin tekstaria runon muodossa. Ihan hyvin kaikki otti vaikka pelkäsin etukäteen, ku tuo edellinen vasta 5kk. Vakuutuksista: Me ollaan otettu lapsille vasta syntymän jälkeen.. mistä te muut...
  19. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Nopsaan täällä.. Siobhan42: Vauva oli kolme viikkoa ja kolme päivää pienempi kuin pitäis kukkautisten mukaan. et aikas iso heitto..
  20. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Moi! Nyt on täälläkin käyty nt-ultrassa. Kaikki oli hyvin vaikka vauva on niin paljon pienempi kuin kuukautisista laskettuna. Uusi laskettuaika on 13.8.2011, eli sen sais muuttaa. Uskaltaiskohan sitä nyt alkaa jo varovaisesti kertoileen? vaikka mua kyl ahdistaa tuo kertominen ku tiedän mitä...

Yhteistyössä