Hakutulokset

  1. Poppeliini

    näkyykö kahta viivaa?

    Molemmissa näkyy jonkilaiset viivat. Mutta sitä en osaa sanoa onko kuivuneita viivanpaikkoja. Jos on häivähdys punaista mukana niin sitten on haamut. Testaa huomenna aamupissasta uudestaan.
  2. Poppeliini

    Mitäköhän Minttu Mustakallio painaa?

    Jos pituutta todellakin on tuo 179cm niin veikkaisin painon lähemmäksi 80kg kuin 70kg. Eli siellä reilu 75+ veikkaisin olevan. Suht hoikka yläkroppa näytti olevan kuvissa, mutta alakerta ei niin tiukka.
  3. Poppeliini

    kreikan upein saari??

    Naxos. Vehrein saari kykladien saariryhmästä johon myös santorini kuuluu. Lennettiin silloin santorinille ja sieltä laivalla naxokselle. Loppukesästä kyllä joka ikinen saari on rutikuiva, joten jos oikeasti haluaa vihreyttä, suuntaa sinne touko-kesäkuun alussa.
  4. Poppeliini

    G: Iltapalasi?

    Ananas skyr. Ja jos joisi vielä kupin vihreää teetä.
  5. Poppeliini

    Kuivashampoo?

    Tresemme on mun mielestä melko hyvää. Ehdoton pelastus kiireisiin päiviin =)
  6. Poppeliini

    Leikataanko roikkuvia nahkoja kunnallisella puolella

    Onko jollakin omakohtaista kokemusta asiasta? Itsellä 30kg pudotusta takana ja 10 olisi vielä kiva tiputtaa. Tosin sitten kyllä vatsa roikkuu aika pahasti...
  7. Poppeliini

    Kumpi parempi kylpylä lapsen kanssa?

    Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kavereilta kuullut että tampereen kylpylässä ei ole juurikaan lapsille kivoja juttuja. Edenissä vaikka mitä.
  8. Poppeliini

    Meneekö sinun 3-4 vuotias

    Mun huhtikuussa 4v täyttävä poika pissaa pääosin seisten ja tietenkin pönttöön. Potalla ei ole käynyt juuri koskaan, suoraan halusi pöntölle eikä supistajaakaan paljon käytetty.
  9. Poppeliini

    Ekaa kertaa luistelusuksilla...

    Oon vuosia sitten luistellut enemmän. Tänä vuonna kerran ehtinyt suksille ja melko hakemista oli taas. Tai no, ainakin paremmin luisti kuin miehelläni :D . Ainakin omasta mielestäni luisteluhiihto on monta kertaa raskaampaa kuin perinteinen, ei se koskaan kevyeksi liikuntamuodoksi muutu. Toki...
  10. Poppeliini

    3v nielaisi kolikon..

    Mä veisin kyllä heti lääkäriin. Muista jonkun vuoden takaa lapsen ja hänen röntgenkuvan jossa 2 euron kolikko oli juuttunut ruokatorveen. Onneksi oli pystysuunnassa eikä poikittain. Onhan tuo 10snt kolikko aika pieni, mutta en kyllä jäisi seuraamaan.
  11. Poppeliini

    Saammeko laittaa rivitaloasuntomme takapihalle trampoliinin ensi kesänä?

    Tiedän että joissakin taloyhtiöissä järjestyssäännöt kieltävät trampoliinin. Harvinaista, mutta mahdollista. Meillä tramppa takapihalla ja vain omat ja kutsutut lapset siellä hyppivät.
  12. Poppeliini

    Fanipala maksaa lähes 3 e. Lidlin vastaava 1.60 e ja painoa 50 g enemmän

    Ainakin aiemmat Lidlin vastavaat olivat ihan järkyttävän makuisia, maistui lähinnä vain rasvalta :kieh:
  13. Poppeliini

    Minulla on syömishäiriö nimeltään epätyypillinen ahmimishäiriö - kysykää jos haluatte, vastaan.

    Kauanko sulla on ollut bed? Miten oot alkanut itse hoitamaan sitä? Mä diagnosoin itseltäni saman jo noin 15v sitten (n.17 vuotiaana). Tällä hetkellä melko hyvässä balanssissa, mutta ei se kyllä kokonaan ole poistunut.
  14. Poppeliini

    Kaverisynttärit maanantai-iltana? Onko ihan huono ajatus?

    Meillä oli viime viikolla esikoisen 6v kaverisynttärit torstaina klo 17-19. 6/7 vierasta tuli, yksi oli siis ulkomaanmatkalla. Yleisesti ottaen itsekin tykkään arkisynttäreistä. Tällä viikolla on yhdet synttärit to-iltana klo 18-20 jonne lapseni on kutsuttu.
  15. Poppeliini

    Voinko valmistaa ruuan kalasta jonka viimeinen käyttöpäivä oli EILEN?

    Haistaisin ja katsoisin miltä näyttää. Jos pientäkin moitetta ulkonäössä/hajussa, en käyttäisi. Jos tuoksuu vielä tuoreelta/näyttää hyvänväriseltä --> käyttäisin.
  16. Poppeliini

    Onko mielestänne hyvin, -6,5kiloa kuukaudessa?

    Jos se -1,5kg on menetettyä lihasta, niin aika järkyttävä tulos.
  17. Poppeliini

    kotiäidin laihdutus

    Eikö lasten isä ole kuvioissa mukana kun aikaa ei ole? Aikaa löytyy aina kotiäidiltä, jos vain haluaa. Itse olen laihduttanut viime vuonna -30kg, iso kiitos siitä elixian lapsiparkille. Aamulenkkejä tullut myls tehtyä ennen kuin isi lähtenyt töihin. Ja illalla olen myös käynyt salilla ilaman...
  18. Poppeliini

    5v osaa luetella aakkoset ja laskea yli sataan, onko ihan normia?

    Aivan normaalia on. Mun esikoinen täytti juuri 6v ja viime vuoden on noita lukenut/laskenut. Tiedän monia 4 vuotiaita jotka ovat oppineet lukemaan ja laskemaan sataan. Enkä pidä heitäkään mitenkään epänormaaleina :D
  19. Poppeliini

    Poika 5v3kk ja neljä maitohammasta jo lähtenyt.

    Esikoiselta lähti eka hammas 4v 5kk iässä. Syksyyn mennessä oli ainakin 4 lähtenyt. Tänään täytti 6v, 7.hammasta lähtenyt ja 2 heiluu kunnolla. Ekat hampaat tuli 3,5kk iässä. Ja vauhdilla tuli loputkin hampaat suuhun.
  20. Poppeliini

    Eriäviä mielipiteitä pukeutumisesta

    On riittävästi, ellei kyseessä jotku tosi ohuet legginsit. Ei se auto nyt kauhean kylmä ole kauan aikaa jos vain -3-4c. Meillä ainakin voisi lähteä ko. varustuksessa kauppaan.

Yhteistyössä