Kuivashampoo?

  • Viestiketjun aloittaja Toimiiko?
  • Ensimmäinen viesti
On! Ihan ykköstuote! Käytän herbinan kuivashampoota, tosi raikas tuoksu, kaveritkin on kehunu :) Suihkin jopa baariin mennessä puhtaaseen tukkaan. Kyllä antaa tukea ja pitoa puhtaaseen ja rasvaiseen tukkaan, tarkoitushan siinä onkin et voi pidentää hiusten pesuväliä :)
 
"Alkup."
On! Ihan ykköstuote! Käytän herbinan kuivashampoota, tosi raikas tuoksu, kaveritkin on kehunu :) Suihkin jopa baariin mennessä puhtaaseen tukkaan. Kyllä antaa tukea ja pitoa puhtaaseen ja rasvaiseen tukkaan, tarkoitushan siinä onkin et voi pidentää hiusten pesuväliä :)
Toimiiko paksussa/karheassa tukassa? Mulla päänahka rasvoittuu siinä kuin muillakin mutta muuten on rutikuivaa > olis kiva jos voisi jotenkin vaan päänahkaa kurittaa...
 
[QUOTE="Alkup.";29667081]Toimiiko paksussa/karheassa tukassa? Mulla päänahka rasvoittuu siinä kuin muillakin mutta muuten on rutikuivaa > olis kiva jos voisi jotenkin vaan päänahkaa kurittaa...[/QUOTE]

Joo siis mulla on tosi paksu ja keskipitkä tukka, ja jos mulle toimii niin uskon et tehoaa sullekin! Antaa nostetta silti hyvin. Ja tosiaan kiireisinä päivinä kun et kerkeä/jaksa pestä tukkaa niin sillä saat pika-avun, joka kestää.
 
Vierasss
Joo koita ihmeessä. Laita pää alaspäin ja suihkuta hiusten alaosiin. Tummissa hiuksissa muuten vaalea kuivashampoo voi kai vähän näkyä, mulla vaaleille sopii hyvin.
 

Yhteistyössä