Kaverisynttärit maanantai-iltana? Onko ihan huono ajatus?

  • Viestiketjun aloittaja Synttäreiden järjestäjä
  • Ensimmäinen viesti
Synttäreiden järjestäjä
Kyse on eskari-ikäisestä. Lapsen virallinen synttäripäivä on juuri maanantai. Mietin että jos pitäisi kaverisynttärit silloin klo 17.30-19. Viikonloppuisin ihmisillä tuntuu olevan niin paljon menoja.
 
Mun mielestä ihan hyvä idea ja vielä kun on se oikea synttäripäiväkin :) Viikonloppuisin monet pitää vaikkei ole varsinainen synttäripäivä ja moni tosiaan suunnittelee menoja perheen kesken viikonloppuisin.
 
ihan
koska mua sapettaa enemmän se että kaverikarkelot on viikonloppuna kun oikeesti ois sitä perheen omaaki aikaa kerrankin tehdä jotain perheen kesken niin sitten kuskaillaan tunnin parin takia vieraisiin eri ikäisiä eri aikoihin eri juhliin eri päivinä. omieni kaverijuhlat on aina viikolla ja kestävät pari tuntia.
 
Ap vielä
Joo, viime vuonna me pidettiin kaverisynttärit sunnuntai-iltapäivänä ja vain osa kutsutuista tuli. Kutsut oli laitettu hyvissä ajoin, mutta monilla oli muita menoja. Siitä viisastuneena ajattelin nyt arki-iltaa. Mietin vaan että jaksaako ihmiset tuoda lapsiaan juhliin työpäivän jälkeen, mutta samanikäisellä naapurin tytöllä oli kaverisynttärit arki-iltana ja ihan hyvin nätti vieraita saapuvan.
 
"zxc"
Mikä on sitten paras aika? meidän tarha menee viideltä kii, olisiko 17-19 ihan ok? mulla on sama "ongelma" edessä kuin ap:llä, enkä uskaltanut edes miettiä arki-iltaa, mutta nyt ...:))))
 
Meillä oli viime viikolla esikoisen 6v kaverisynttärit torstaina klo 17-19. 6/7 vierasta tuli, yksi oli siis ulkomaanmatkalla. Yleisesti ottaen itsekin tykkään arkisynttäreistä. Tällä viikolla on yhdet synttärit to-iltana klo 18-20 jonne lapseni on kutsuttu.
 
"mamma"
Why not :) Arkisynttärit on kivoja koska silloin ei tarvitse perheen suunnitella viikonloppumenoja sen mukaan! Nytkin ekaluokkalainen menee illaksi ystävänpäivädiskoon koululle, ja tosi kiva, että se on arki-iltana, silloin kun ollaan muutenkin kotosalla eikä pyhäpäivällisellä mummolassa naapurikunnassa!
 

Yhteistyössä