Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Uutta viikkoa kaikille ja tervetuloa ja onnittelut uusille :flower: Teeu - mulla on IHAN TÄSMÄLLEEN samoja tuntemuksia; alkoi eilen aamulla ja tajusin vasta iltaan päin kokeilla (koska tuntemus voimistui) juoda enemmän. Mutta tänään aamulla ei sitten (onneksi!) ollut mitään vastaavaa enää...
  2. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Onpas tullut tekstiä - onnitteluita ja tervetuloa joukkoon Milla84 ja ihan hirmuisesti tsemppiä Tillu79, toivotaan parasta - ehkä toivo ei kuitenkaan ole vielä menetetty? :hug: Pipsapippuri - en osaa sanoa, tuntuu jotenkin vaan siltä että on joku syy olla huolissaan. Todennäköisesti oon vaan...
  3. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Kiitos selityksestä Pipsapippuri ja Ilon lapsi, tartuinpas samantien tähänkin 'niksiin' ja kävin hakemassa apteekista digitestin (ja hah samalla piti käyttää kaapissa lojuva clearbluen testi, kun 'ei oo vielä yhtään varsinaista plussaa tullut nähtyä' ;o) (ei yhtään naurettavaa tämä...
  4. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Kerttu Inkeri: käyn Femedassa aina kun on gynekologille asiaa ja voin suositella kyllä todella lämpimästi! oma lääkärini on Fredrika Forsskåhl. Lisäksi tullut käytyä ensimmäisen raskauden aikana yksityisessä neuvolassa ja sekin oli aivan täydellinen ratkaisu omaan tilanteeseen esikon kanssa...
  5. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    pipsapippuri; mitä tarkoitat tuolla että haet digitestin ja katsot onko hormonitasot nousseet asianmukaisesti? täällä vielä koko homma niin alussa ja lähipiirissä on käynyt niin monella esikoisen jälkeen huonoa tuuria ja tullut keskenmenoja että tässä on itsekin ihan vainoharhainen tämän...
  6. P

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hei kaikille Täällä ilmoittautuu uusi mukaan; kyseessä toinen lapsi; itsellä ikää 34v. varhaisten laskujen mukaan tänään 4+0 ja LA siis 17.9.2012. Synnytyssairaalaksi toiveissa sama kuin esikoisella eli Helsingin Kättärin Haikaranpesä. terkuin toistaiseksi 'oireeton' pähkynä 4+0
  7. P

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitoksia celine ja *mur-mur*, tässä sulatellaan vielä uutisia ja tosiaan en epäile enää noita plussia, tuntui vaan niin hassulta tuo haamujen vahtaaminen... Nyt toivotaan vaan että pikkuinen pysyy kyydissä ja kaikki menee hyvin. Mitään oireita ei siis vieläkään - tää on ihan kummallista ;o)...
  8. P

    Kuvia plussatesteistä

    Hei kaikki ja onnea plussanneille! :o) Sain ystävältäni ison kasan kotitestin herkkiä raskaustestejä ja ovistestejä (molemmat one step tikkuja). Ja nyt kun meillä alkoi jouluna pikkukakkosen yritys mentaliteetilla antaa tulla kun hänelle sopii, päätin testata miten hyvin usean vuoden...
  9. P

    **HUHTIKUISET Helmikuussa** (Ensimmäinen vauva syntynyt!)

    *poks!* Jännää kun on yhtäkkiä jo 30 viikkoa kasassa vaikka justhan mä olin vasta korkkaamassa kahtakymmentä...? Mihin tää aika oikein menee? Tässä loppuu aika kesken kun ei oo edes hankintoja tehtynä - onneksi äitiyspakkaus sentään tuli tiistaina :heart:
  10. P

    **HUHTIKUISET Helmikuussa** (Ensimmäinen vauva syntynyt!)

    tulen tänne melkein poksumaan - huomenna on 29+0! :o Loppuviikosta kirjoittelu jäi väliin kun väsytti ihan hirveesti ja menoa tuntui olevan joka ilta --- viikonloppu menikin sitten löhöillessä ja relaten - en edes käynyt surffailemassa missään vaiheessa. Täällä olikin sitten tullut juttua...
  11. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    kiitokset kommenteista Sapfo, Empuuu ja Rosahdus :) Kyllähan minä olen kovasti ajatellut että jumppaa sitten 'alapäänsä' kuntoon, jos jotain tapahtuu ja että nykyajan lääketiede löytää paljon keinoja korjata vaurioita. Ihmetyttää vaan eniten se, että jos naisen on tarkoituskin synnyttää...
  12. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Kummeista on ollut paljon juttua - me ollaan jo valittu kummit, mutta ongelmana oli meilläkin tuo että moni ystävistä ei kuulu kirkkoon, koska haluamme kuitenkin kastaa lapsemme. No toinen ongelma tuli sitten tietysti siitä, että kuulumme mieheni kanssa eri kirkkoihin - itse olen luterilainen ja...
  13. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Olin just neuvolassa (yks.) ja taas on hieman positiivisempi fiilis. Väsymys johtui aavistuksen laskeneesta hemoglobiinista (ollut alusta lähtien 119 korkeimmillaan ja alimmillaan 115) nyt siis 113. Nyt sitten retaferia (obsidanista meni vatsa kovalle) nassuun 2 tbl joka toinen päivä. Vauva...
  14. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Huomenta kaikille :) Täällä yritetään jaksaa herätä työviikkoon ja arjen askareisiin. Tuntuu siltä että alkuraskauden väsymys on taas palannut ja pitäisi nukkua joka ilta pienet päikkärit niin jaksaisi valvoa johonkin klo 23 asti (jolloin saisin nukkua tuon normi 8h yössä). Millaista...
  15. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    äh, piti vielä uudestaan kirjoitella kun unohdin mitä piti alunperinkin kysellä päivän aiheena - eli jalkakrampit! Jostain muistan alkuraskauden aikoina lukeneeni että niitä saattaa tulla varsinkin öisin - no nyt olen lähes rampa kun oikea pohje on ihan maitohapoilla edellisöisestä...
  16. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Kiitoksia tervetulotoivotuksista kaikille :) Kerttuli-79 - voimia ja jaksamista ja paljon onnea matkaan! - olen itsekin paahtanut kuin viimeistä päivää töissä ja kirjoituksesi sai kyllä ajattelemaan - lupaan itselleni ottaa rauhallisemmin ja ehkäpä jopa katselen viikonloppuna hieman sitä...
  17. P

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Heippa, täällä ilmoittautuu joukkoonne näin 'loppumetreillä yksi 32v. esikoispoikaa odotteleva tuleva äiti (tänään 26+6 eli LA 23.4.2010). Olen sinänsä jo tuolla 30+ vuotiaiden ketjussa käväissytkin esittäytymässä, mutta nyt vasta raskauden edettyä (sellaiseen vaiheeseen, että alkaa näkyä ja...
  18. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    hyvää alkanutta viikkoa kaikille :o) työmatka sujui hyvin ja toistaiseksi ei mitään sen kummempia oireita, jotka haittaisivat. Odotan kauhula pahoinvointeja ja ties mitä ;o) Kovasti minulle yritettiin tarjoilla erilaisissa iltajuhlissa alkoholia, mutta sain kieltäydyttyä kaikesta ilman sen...
  19. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    http://www.aijaa.com/v.php?i=4663246.jpg plussaa tuli, eli olin liian aikaisessa. Tein varmuuden vuoksi kolme testiä (1xCB 2xPRE) ja niistä kahdessa plussa ja toinen predictor jäi kokonaan blankoksi eli oli sitten jotenkin viallinen (?) Olo on yllättävän rauhallinen ja ajatukset jotenkin...
  20. P

    Kuvia plussatesteistä

    <3<3<3 http://www.aijaa.com/v.php?i=4663246.jpg

Yhteistyössä