***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

Kolmas kerta toden sanoo. Äsken teksti katosi, koska painoin vahingossa nuolinäppäintä. |O

Maha venyy ja paukkuu. Olen nyt rasvaillut sitä, mutta en usko että ehkäisee raskausarpia minulla, kun niitä tulee niin helposti. Sisäreidet ja tissit on täynnä vaaleita raskausarpia, tulleet lihomisesta vuosien varrella. :x Olen sanonut miehelle, että ei saa jättää mua, vaikka mulle tulisi millainen arpinen mahareppu tahansa. :LOL: Todennäköisesti tuleekin...

Neuvolakäynnit kestäneet maksimissaan sen ½h. Käydään vaan ne asiat läpi mitä pitääkin. Mulle ei pahemmin ole mitään kysymyksiä eikä asioita mielen päällä, olen helppo asiakas siinä mielessä. Kunhan äippäloma alkaa, niin voisin käydä siellä vaikka joka viikko, koska ne käynnit on mukavia ja onpahan edes jotain äksöniä. =)

Hmmh, mitähän muuta. Ruokahaluttomuutta ei ole täällä suunnalla. Nälkä ei vaivaa yhtään sen useammin kuin normaalisti, mutta voisin silti syödä koko ajan, tekee vaan mieli. :ashamed:

Sairaalakassia olen kans miettinyt. Tuntuu että ei siellä vielä kiire ole, muutenkin alkanut tuntumaan, että eiköhän tämä raskaus mene lasketun ajan yli, kerta aloitan lomankin 2 viikkoa varhennettuna. Olisi just mun tuuria.

rv27+1
 
heip!

Sain just toisen nuhanenän päikkäreille. Vitsit et on inhaa tää nuha. Onneksi poika ei paljoo näytä kärsivän. Mä en vaan jaksaisi tehdä mitään..

Neuvolan tädin tyhmät kommentit
Mulle ei ole ikinä kummassakaan raskaudessa mitään tyhmää sanottu! Meillä on 3 kissaa ja ei mitään ole valitettu. Taitaa olla vaan eläininhoisia ihmisiä nuo jotka eläimistä valittavat. Sikiöhän altistuu masussa jo eläinpölylle, joten ei niin herkästi allergia puhkeakaan sitten lapsena. Ja eläimistä on niin paljon iloa lapsille, ja meille aikuisillekin :)

Mullekin voisi mieluusti tulla ruokahaluttomuutta :LOL: Koko ajan jotaa pitää olla mussuttamassa. Paitsi nyt kipeänä..

Voi kun ei aivot toimi (kuten ei yleensäkään) näin nuhaisena.
No nyt jää kommentoimatta paljon :ashamed:

(.)
Eipä muutoksia nuhan lisäksi. Masu on tuntunut kummalliselta.. Harkkasuppailun lisäksi. Liitoskivut ja lantion löystyminen jatkuu..

Greddy ja Piksu 29+1

Unohtui mainita, että mies aloitti mun välilihan öljyämisen..
 
sairaalakassia en oo ees miettiny vielä :whistle:
harvinaista kyllä...

KiiajaVille toivottavasti MVV:n pieni voi hyvin ja kasvaa reippaasti :)
Onnittelut uudesta tulokkaasta! :heart:


ruokahaluttomuutta sais laittaa tännekin päin :p mä mutustan kokoajan jotain...
nytkin söin makaroonilootaa ja puolukkahilloo, sit meni ½ l jäätelöä ja mandariini päälle :D huh huh... otin 12h paaston ruuat takasin :p

...mun muisti taas pätkii mitä piti kommentoida :ashamed:

 
Juu, ei ole ruokahaluttomuutta täälläkään, päinvastoin! Täytyy kuitenkin noiden makeiden juttujen kanssa hillitä hieman itseään koska niitähän mä söisin vaikka kuinka paljon :LOL:

Mullekaan ei ole neuvolassa mitään tyhmää sanottu. Olen itse ollut hyvin helppo tapaus, kun ei mitään ongelmia ole ollut. Neuskitäti vaan kauhisteli että uskaltaakohan tulla pöntisen syntymän jälkeen kotikäynnille kun meillä on kolme isoa koiraa :whistle:
 
Voi, oispa täälläkin sitä ruokahaluttomuutta Mä voisin syödä jatkuvasti ja mitä tahansa... makeaa ja suolaista vuorotellen. Juu ja se kyllä näkyy painossakin et syötynnä on aika raskaasti. Kiloja tullut jo 11-12!!! Vielä painan alle 70 mut tuskin kauaa... :ashamed:

Sairaalakassia en todellakaan oo vielä miettiny. Sinnehän lätkii tavarat viidessä minuutissa kun sen aika tulee. Ja meiltä ei kestä ku 10 min ajaa sairaalaan joten ukko voi tuoda tavaraa sinne jos jotain jää kotiin...

Neuvolakäynnit mulla on aina olleet pikaisia, ehkä 10-20 minsaa. Ei oo ollu kysyttävää ja kaikki ollut hyvin ni mitä sitä siellä jahkailemaan...

Sain vihdoin äippärahahakemuksen postiin. En ota pakkausta koska edellisen pakkauksen tavarat vielä hyvässä kondiksessa eikä edes pietty puoliakaan niistä vaatteista. Isäni vei niitä Marokkoon ja olivat köyhät reppanat ikionnellisia niistä...

 
KiiajaVille Pienen pieni tyttö sitten oli syntynyt MVV:lle, onnittelut hänestä perheelle ja muille läheisille! Toivottavasti neiti on pieni ja pippurinen ja kaikki menee jatkossa hyvin niin vauvalla kuin äidilläkin! :heart:

:wave: Mulla kans ollut nenän tukkoisuutta ja räkäsyyttä sen jälkeen kun tossa varmaan kaks kuukautta sitten olin flunssassa. Joka yö on nenä räkää täys ja aamulla sitä saa niistää enemmän ja vähemmän! Verta tulee myös melkein aina niistäessä.. ((jollain muullakin oli näin..))

Linea negra Millonkas muille on se ilmestynyt? En muista koska itselle tuli esikoisen kohdalla, mutta nyt ei ainakaan vielä oo näkynyt.. Oliko se niin, että pojasta tulee mut tytöstä ei, vai muistelenko ihan omiani?? :D

Tervetuloa uusille! =)

Neukkukäynneistä Mulla menee siel aina n. 15-20min, eipä siellä mitää erikoista ikinä oo, koska ei mulla oo ikinä mitään kysyttävääkään :D

!POKS POKS!

Katyana & Nanna <3 26+0
 
Heipsan taas!

Kiiajaville: onnittelut ja tsempitykset täältäkin MVV:n pikkuruiselle nyytille! :flower:
Just lueskelin vanhasta vauvalehdestä keskosjuttua ja hyvinhän tosiaan pääasiassa pikkukeskosillakin on mennyt.. :)

Ruokahalua on täälläkin, tosin koskaan en keksi mitään suuhunpantavaa sitten.. Siis tulee "yllättäen" himo johonkin yltiörasvaiseen kebabiin ranskalaisilla, mutta onneksi en jaksa hakea (kerrankin laiskuudesta on hyötyä.. :LOL: ), meillä on siis ihan tuolla nurkalla kebab-pizzeria jossa molemmat aivan törkeän hyviä.. :D
Onneksi nyt -kuten Greddyllä- flunssa vie vähän tuota ruokahalua.
Ja onneksi esim. ruoalla tulee huomattua ettei saa ahdettua niin paljon kuin ehkä tekis mieli.. Siksi onkin helppo lautaselle ahtaa salaattia ensin isosti ja sitten ruokaa.. :)

Neuvoloista.. Taidan olla poikkeus, mulla menee aina väh. 30-45min kälkättäessä sen tädin kanssa.. :)
Toki kun ollaan "vanhoja" tuttuja niin usein kyselee myös muiden muksujen vointia jne.. Tekee siis sekä äitiysneuvolaa että lastenneuvolaa.
Mullakin siis seuraava neuvola meni vielä 4 vkon päähän mutta siitä ne kai tihentyy.. Eipä sillä että välttämättä olis vielä tarvetta useammin käydä.. :)

Sairaalakassi; ei ajatustakaan sille, kun en edes tiedä miten saan synnyttää.. Tosin synnytysunia olen niitäkin jo nähnyt, ja niissä onneksi alatietä.. :)
Ja kaikki yllättävänkin positiivisia luonteeltaan nuo unet, synnytys rauhallinen ja vaikka niissäkin olen yksin salissa on sellainen seesteinen tunnelma.. Ehkä sitä alitajunta tekee siis työtä sen eteen että yksin sinne menen uskottavasti synnytin miten vain..
Tosin itse lasta en muista yhdestäkään unesta.. :eek:

Mahan kanssa on tullut "unohduksia" siis tiskatessa paita märkänä kun ei huomaa uusia ulottuvuuksia, samoin kerran pari olen hellaankin onnistunut "kärtsäämään" nahkani kun en muista varoa masua.. :LOL:
Meneeköhän tää liian hyvin ja huomaamatta tää raskaus...??
Herää vaan kysymys -jo tässä vaiheessa- näinköhän on viides viimoinen.. :D

Uusiakin taisi olla tullut mukaan sitten viime viestini.. :) :flower: -tervetuloa minunkin puolesta!! =)

Raudasta edelleen mainostan sitä :attn: Elivoa :attn: ei tuu pahoja makuja suuhun eikä masuvaivoja.. :)

Huomenna olis viimeinen poksu tälle kymmenlukemalle.. :)
Niin se aika kuluu.. Haikeeta on.. :'( Toisaalta odottaa jo kovasti että aika kuluis.. :saint:

Nyt katsomaan titinallea..

:hug: ja :flower: ja jaksut kaikille mammoille!

 
Omat kuulumiset ensalkuun kun oon niin iloissani. :) TAYSista soitettii ja ilmoittivat pikatestin tulokset, jossa siis tutkitaan trisomia 21, -18 ja -13 sekä sukukromosomit. Tulokset oli normaalit!! B) :heart: Tarkemmat kromosomitulokset tulee myöhemmin, mutta tuon perusteella aion jo huokaista helpotuksesta ja hoitajakin sanoi, että hyvältä näyttää. :) Kasvua toki seurataan jatkossa, mutta hyvä vaan, että on pieni; onpahan helpompi varmaa puskee pihalle sitten kun sen aika tulee. :LOL:

Neuvolassa mulla yleensä menee korkeintaan 20min. Mitään en kysele kun tuntuu, että muualta saa ihan tarpeeksi informaatiota. Ehkä sitten lähempänä synnytystä juttelen enempi.

Sairaalakassia en vielä oo mielessäni pakannu. Varmaa jää viimetippaan sekin.. :D

Ruokahalu mulla on sama ku aina, eli hyvä. :D Pitää kuitenkin koettaa kattoo mitä suuhunsa pistää ja kuinka paljon, kun on tuota painoa tullu jo ihan kivasti. Lantiolle tuntuvat kerääntyvän. :x Ei oo neuvolatäti kuitenkaan valittanu ja kaikkialla aina huomautetaan kuinka hoikka oon. Itse sen kai parhaiten huomaa. :whistle:

Linea negraa ei oo näkyny. Sellanen tunne, ettei tuu näkymäänkään.

Maha tosiaan kasvaa vauhdilla. Tykkään tästä masusta kovasti. :heart: Viimesillä viikoilla saattaa tosin mieli muuttua. :D Nyt tätä on vielä helppo kantaa.. Sellanen kivan kokoinen. :p Tässäpä kuvaa edellispäivältä (rv 28+3):



Ihanaa odotusta kaikille!! B)

Feles 28+5 <3
 
Sairaalakassi Mä ostin jo vähän aikaa sitten hammasharjan/tahnan, pesuaineet jne. ja laitoin kassiin, kahet imetysliivitkin (+yhet sukat ja alushousut muuotin luotan että voin lähtee samoissa vaatteissa kun sairaalaan meninkin) sinne laitoin kun niiitä tuskin tarviin tässä raskausaikana :) Mä en luota siihen että jos unohtaisin jotain tai sitten joutuisin nyt raskausaikana sairaalaan, että mies muistaisi tuoda kaiken =) Helpompi sanoa että ota se musta kassi sieltä makkarista :) Kotiutumisvaatteita vauvalle en oo kattonut, mutta olin kattonut kyllä pojalle kun synty, mutta miehelle ne ei ollut kelvannut ja toi sairaalaan ihan toiset vaatteet, mitkä vältti ihan hyvin ;)

Zihihii Oli saanut pakkauksen :) Mä pengoin omani silloin esikoista oottaessa varmaan joka päivä kun se oli niin hieno ja jännää :D
 
Heippa, täällä ilmoittautuu joukkoonne näin 'loppumetreillä yksi 32v. esikoispoikaa odotteleva tuleva äiti (tänään 26+6 eli LA 23.4.2010).

Olen sinänsä jo tuolla 30+ vuotiaiden ketjussa käväissytkin esittäytymässä, mutta nyt vasta raskauden edettyä (sellaiseen vaiheeseen, että alkaa näkyä ja tuntua) tulee olo, että haluan hakeutua hieman 'vertaistuen äärelle' ;o)

1.&2. kolmannes ovat sujuneet nopeasti (liiankin), ilman sen kummempia ongelmia. Nyt viimeisen kuukauden on hieman vaivannut revähtänyt pinnallinen vatsalihas (tulipas kurkotettua jonnekin....pöh) ja pienestä selkärangan mutkasta johtuva säteilevä kolotus yläselässä (tämä ei ole oireillut sitten kymmeneen vuoteen ennen kuin nyt...). Koska teen pääsääntöisesti töitä tietokoneen äärellä, tuo istumatyökin aiheuttaa jo omat ongelmansa ja mammahousut oli pakko hankkia jo varhaisessa vaiheessa mukavoittamaan elämää.

Neuvolakäyntejä on tullut jo useita, koska olen käynyt parin kunnallisen keikan lisäksi yksityisessä neuvolassa (helpottaa kovasti tällaisen 30+v kontrollifriikin elämää). 1. varsinainen lääkärikäynti tuli tehtyä myös oman gynekologin luona (joka on kuitenkin naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri) yksityisellä puolella, kun omalääkäri arvauskeskuksessa on mies (joojoo, mä en vaan totu ajatukseen vieraasta miehestä kopeloimassa siellä... ;))

Typpi masussa on kovasti aktiivinen ja kun istukka on sopivasti takaseinässä, potkunyrkkeilysäkkinä olo on jo tuttua :D Tulevan lapsen etunimi on päätetty jo kolmisen vuotta sitten aviomiehen kanssa, mutta nyt keskitytään vielä haaveiluun ja maistellaan mitkä suvun nimet sopisivat siihen jatkoksi...

Kovasti ollaan pohdittu sitäkin, että olisiko pitänyt mennä 4D ultraan, mutta se nyt jäi tekemättä KELA-korvausten kera, nyt jos menee saa pulittaa yli 200 euroa... vielä hieman kaivertaa mielessä, että olisiko sittenkin pitänyt..... miten te muut oletteko käyneet - kokemuksia?

oikein hyvää loppuviikkoa - kohta se viikonloppu on taas - minne nää viikot oikeen lentää, iik!?

pähkynä ja potkunyrkkeilijä 26+6

 
KiiajaVille, onnittelut suvun uudesta tulokkaasta :heart: Toivotaan että kaikki menee hyvin.
Feles, mukava kuulla että saitte hyviä uutisia, nyt odotus varmasti voi taas jatkua rauhallisin mielin =)

Siis mikä on ruokahaluttomuus??? Ei oo kuulkaas naiset täällä semmosia näkyny :LOL: Ihan päinvastaista, toivoisin jopa hieman ruokahaluttomuutta ettei näitä kiloja kertyis....taas otin yhden herkkupannarin just uunista :p

Raskausarpia mulle tuli ekasta raskaudesta hillittömät viirut keskelle vatsaa, oikeat seepran raidat...Kakkosesta ei tullu lisää, noi vanhat vaan punoitti. Eikä vielä ole tästä kolmannesta tullut, mut kyllä noita vanhoja arpia kutiaa, vaikka kuinka rasvaisi... |O

Sairaalakassia en ole vielä edes ajatellut, varmaan alan taas pakkailemaan sitä tossa viikolta 35 eteenpäin.

Lähtee nyt mässäämään sitä pannaria.... :D

:heart: Lanfear 28+1 :heart:
 
Feles todella hyviä uutisia :D tosi ihana maha :heart: (verrattuna tähän omaan möhömahaan :whistle: )
Sairaalakassi tulee pakattua varmaankin vasta viime metreillä
Neuvolakäyntien kesto minulla kestää hyvinkin sen 30-45min kun tulee rupateltua niitä näitä :D
Pähkylä tervetuloa mukaan kirjoittelemaan :D
KiiajaVille mitenkäs on MVV:n tytön ensimmäinen vuorokausi mennyt?

(.) Siis ihan hirveä närästys on rantautunut tänne |O ihan sama mitä suuhunsa laittaa niin hirveä polte alkaa samantien.. No jospa tuo hillitsisi syömistä niin hyvä vaan :whistle: ei täälläkään ole liikaa ruokahaluttomuudesta kärsitty :kieh: Sokereiden takia pitäisi syödä säännöllisesti, mutta välillä ei maistu ja sitten toisinaan maistuu urakalla.. Jos vaan löytyisi se kultainen keskitie. Painoakaan ei tarvitsisi tulla enää lisää, kun on tuota painoa entuudestaan ihan liikaa, oikeastaan tuo saisi vaikka pudotakin, mutta taitaa jäädä haaveeksi :ashamed:

MaMa ja kuutonen 28+1 :heart:
 
Feles ihanaa :flower: :hug: Ja tuosta kuvastasi, miten sorja vartalo sulla on. Ei mitään ylimääräistä ja pelkkää vauvaa.

Närästys on täällä kanssa ihan kaameeta.

Mulla on kanssa kova nälkä, ei tietoakaan siitä ettei olisi nälkä :p
 
Tervetuloa taas uusille :wave: =)

Feles onnittelut hyvistä uutisista :hug: :flower: Siro ja suloinen masu =) Taidat olla melko pitkä/pitkäselkäinen? - ei tule niin etuohjus-tyylistä mahaa kuten eräillä termospullon kokoisilla *puhun siis itsestäni, jos jäi jollekin epäselväksi :D *

Linea negra on mulla ollut tummin ja pisin tytöstä (rintalastaan asti), pojista haaleampi ja alle navan.

Ruokahalu on varsinkin viime viikkoina ollut hyvä, mutta nyt ilmeisesti alkaa ne ajat lähestyä, kun ei enää mahdu syömään kunnolla... Yleensä olen loppuajasta vähän painoa menettänytkin, saa nähdä miten tällä kertaa.

Neuvolassa mulla menee yleensä 30-45 min, vähän vaihtelee. Mulla vie ylimääräistä aikaa ne verikokeet joka kerta (vasta-aineiden takia) ja niihin liittyvien papereiden kopioiminen.

Sairaalakassi ei ole mielessäni edes käväissyt :eek: Ei nyt sentään ihan niin pitkällä olla (mun mielestä :D) Muutoinkaan en ole juuri vauvatavaroita tms miettinyt, ei ole vielä tuntunut ollenkaan että olisi sellaisen aika...

Ajankulusta sen verran, että mun mielestä aika menee ihan järkyttävän nopeasti! Sanoinkin just neuvolassa, että mulle varmaan tulee järkytyksenä, että nyt lähetään muuten jo synnyttämään :whistle: Vähän tuntuu sille, että en ehdi tässä odottamaan sitä vauvaa, vaan aika juoksee ihan itestään ja vauva tupsahtaa ihan ykskaks vaan :$ Hui!

Ainiin, nenän tukkoisuudesta olette puhuneet. Meille kun tuli koneellinen ilmanvaihto, niin mulla meni limakalvot saman tien ihan verille (siis nenän :LOL: ) ja siitä lähtien on ollut tukkoisuutta ja verisyyttäkin. :snotty: Eli mä kyllä yhdistän enemmän tuohon huoneilman kuivuuteen kuin itse raskauteen -> toki raskaus varmaan pahentaa asiaa. Pitäisi hankkia ilmankostutin, ei ole kivaa :/

Raskausarpia mulle ei ole tullut vielä ollenkaan, nyt siis 4. (tai 5.) raskaus. Toivottavasti nyt ei tässäkään tulis, lienee viimeinen kerta tällä asialla :)

Närästystä mulla ei ole eläissäni ollut, mutta taitaa olla ihan vihoviimeinen vaiva, joten sympatiani teille, jotka siitä kärsitte :hug:

Raudasta mainostaisin Iron vital F -juomaa, mulla toimii hyvin =) Ja tämä ei vaikuta mahan toimintaan tms ja imeytyy paremmin kuin tabletit. Yhdessä raskaudessa söin Obsidania ja se ei auttanut yhtään mitään, vaikka miten otti ohjeiden mukaan.

Nyt pyykin viikkaukseen :wave:

stoppis ja Oiva 29+2 *hui kun kohta vaihtuu jo viimeiselle kympille :eek: *
 
Feles, onnea hyvistä uuutisista!

pähkynä tervetuloa!

Tänne tuli tänään päätös kelasta että äitiyspakkaus on myönnetty :D nyt sitten odotellaan postia :D

Sairaalakassi
, no kamerat on se mikä on pakko olla mukana muut ehtii kyllä myöhemminkin. Ja uskon et ukko osaa tuoda tarvittavan :D on se ennekin mulle kamaa sairaalaan tuonut pyynnöstä.

täällä möyrytään kunnolla :D päikkäreiltä noustessa ei meinannu millään potkia ukkoa ihan pikkusia tönäsyjä vaan ja niitäkin vaan muutama.

Unico ja Toukka 25+6
 
Merkkailen, että luettu on. :)

Minäkään en ole laittanut vielä mitään valmiiksi vauvaa varten, en vaatteita tai sairaalakassia. Ehtiihän sitä vielä.. Niin ja se meidän makuuhuoneen muutos, että nukuttais kaikki samassa huoneessa, ei sit onnistunutkaan. Kaikki sängyt eivät vain mahdu samaan huoneeseen hyvin. Eli pitää keksiä uusi ratkaisu. Tuntuu vain niin hurjalta laittaa esikoinen yksin eri huoneeseen..

Piipa rv 28+4
 
Itse en siihen yhtään osannut varautua, kun siitä puhuttiin tai kysyttiin saatoin vaan naureskella että siihen nyt on vielä viikkoja aikaa... Tunsin olevani elämäni kunnossa, pystyin ja jaksoin tehdä kaiken kuten ennenkin ja jos joku sanoi että voisin ottaa rauhallisemmin, saatoin jopa suutahtaa ja tokaista etten ole sairas vaan raskaana... Tein fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä psykiatrisessa sairaalassa, missä välillä kuulin olevani huora, huono hoitaja, joku saattoi lyödä tai jouduin nostamaan raskaita ihmisiä. Mutta hei, sen ammatin olin valinnut ja se kuului työhöni. Ja koska olin ihan kunnossa, en ollut sairas vaan raskaana.
Kunnes tuli yö, heräsin siihen kun jotain valui sänkyyn... nauroin itsekseni että nytkö se tapahtui, pissat tuli housuun... mutta miksen saa yhtään pidätettyä sitä? Onneksi rakkaani on sen verran fiksu että lähtee viemään sairaalaan. Lapsivedet meni, kohdunsuu auki 2 cm ja kanava hävinnyt... ambulanssilla pillit päällä 1,5 yliopistolliseen sairaalaan, kortisonia, supistusten estoa ja antibioottia. Neljä päivää täydessä levossa kunnes ei mikään enää pidätellyt pientä, vaan hän halusi tulla jo!!! Yksin oudossa kaupungissa, yksin synnyttää outojen ihmisten keskellä... Koko synnytys kestää 5 tuntia ja pieni viedään kovaa vauhtia tehohoitoon. Vasta aamulla puoliso pääsee tulemaan parin sadan kilometrin päästä, ja samalla tuo vaatteita ja muita tarvikkeita mitä tarvitsen.
Näin siis kävi meillä, poika syntyi 19.1.2010 klo 03.56... LA olisi ollut 2.4. Tällä hetkellä tehohoidossa, ja voi olosuhteisiin nähden hyvin. Pituutta pienellä 41 cm ja painoa 1640 g. En siis kirjoita pelotellakseni teitä muita odottajia, vaan kertomalla että ottakaa rauhallisesti, älkää nostelko, pakatkaa ne sairaalakassit valmiiksi älkääkä kestäkö kaikkea. Vaikka laskettuun olisi vielä aikaa, niin ikinä ei kuitenkaan tiedä...
Meidän maailma pysähtyi ja herätti, mikään ei ole arvokkaanpaa kuin se pieni ihminen :heart: Itse pääsin seuraavana päivänä pois sairaalasta mutta jäin tänne kauas pois kotoa, lähelle pientä, että pääsen häntä katsomaan monta kertaa päivässä. Lähemmäs kotia pääsemme sitten joskus lähi viikkoina. Nyt mennään päivä kerrallaan...

Ja kaiken huippu... kotiin oli tullut "tilinauha" lisistä... huimat 41 euroa parista pyhätyötunnista kun olin ollut töissä kuuntelemassa ja nostelemassa... Sitä ei kahteen kertaan tarvinnut miettiä, oliko ne tunnit tämän arvosia... Mutta kun minähän pystyn, koska en ollut sairas vaan raskaana...

VOIKAA HYVIN, OTTAKAA RAUHALLISESTI JA NE KASSIT VALMIIKSI!!!!
 
Kerttuli-79 Onnittelut pienestä miehestä! :heart: Voimia pienokaiselle kasvamiseen ja vanhemmille seuraavien viikkojen jaksamiseen. :hug: Oliko sulla noin 30 viikkoa kasassa? Aika hyvin pituutta pojalla. Eihän sitä tosiaan koskaan tiedä, taitaa huhtikuisissakin alkaa pikkuhiljaa vauvoja syntymään, vaikka vielä ei olisi aika. :)

rv27+1
 

Yhteistyössä