Moikka!
KiiajaVille onnea suvun uudesta prinsessasta! Toivotaan, että kaikki sujuu vauvalla hyvin ja äitikin toipuu nopeaan! Kiitos reseptistä, pitää kokeilla
Pöntiselle tervetuloa!
Nenän tukkoisuudesta kärsitään täälläkin ja on kyllä inhottava vaiva. Aamuisin olen ihan tukossa, samoin yövuorossa olin. Onneks enää yksi yövuoro edessä tän raskauden aikana, viikon päästä.
Neuvolakäynneistä mulla menee varmaan n. 15-20 min. Synnytyksestä ei ole juteltu, muuta kuin sen, että sanoin, että synn.suunnittelukäynti tulee sitten 35-37 vkolla. Mulla tuli nyt pitkä väli neuvolakäynteihin, kun lääk.nla hoituu muualla. Menen vasta viikolla 8, eli mitähän raskausviikkoja silloin sitten olis, jotain 32 varmaan ja viime viikolla olin viimeks, eli 25+ viikolla.
Linea negrasta ekasta ei tullut ja tuli tyttö, tokasta haalea ja poika tuli. Nyt ei ole ainakaan vielä ilmestynyt.
Feles toivotaan, että vauva on äitiinsä tullut ja punktiovastaukset normaalit. Onko sulla aika niiden kuulemista varten vai soittavatko sitten, kun vast. tulevat?
Saimaanrannan äippä onpas erikoinen nlan täti sulla. Lapsillehan on vaan hyväksi, että kotona on eläimiä, ihan tutkimuksissa todettu! Miten sulla nyt yhtäkkiä olis allergia puhjennut, kun ilmeisesti eläimiä teillä ollut pitkään! Mahtaa olla joku eläinvihaaja tuo täti :/ Eikä ole tosiaankaan harvinaista, että raskausaikana on tukkoinen olo, kun limakalvoissa turvotusta.
Mulla alkoi olo parantua jo eilen, samoin kuopuksella. Tänään käytiin sitten kaupungilla tekemässä vauvavakuutus. Aikalailla oli hinnat 4 vuodessa nousseet. Mitään hintavertailua en tehnyt, kun meillä muutkin vakuutukset Tapiolassa, niin sieltä sitten otettiin se. Mun vanhemmat maksaa meillä lastenlasten vakuutukset :heart: Sitten kävin alesta 3 bodya ostamassa, kun eilen katselin, että mitä vauvanvaatteita meillä nyt on. Huomenna pitäis mennä kummipojan pieniä unisex-vaatteita katsomaan. Edelleenkin olen sitä mieltä, että hankala löytää unisex-vaatteita, tosi monesti on suunnattu selvästi tytölle tai pojalle. Kuopukselle löydettiin ritaripaita Lindexin alesta ja esikoiselle paita myöskin. Illalla tytön jumpan aikaan kävin vielä Sokoksessa ja löysin ens talveksi pojalle takin, -50%. Ostan seuraavan talven talvivaatteet aina alesta lapsille valmiiksi, haalari pojalle jo onkin ens talveksi. Tytölle pitää vielä takki käydä hakemassa, mutta hänen on tultava mukaan, on kuitenkin jo 9v., niin saa itsekin vaikuttaa valintaan.
Nyt tv:n ääreen hetkeksi. Hyviä vointeja kaikille :hug:
siru 26+5
Mirabel olikin kirjoittanut samaan aikaan. Mä just kans ajattelin
KiiajaVillen MVV:n kohdalla, että onneksi on tyttövauva, kun tosiaan ovat niin paljon sitkeämpiä kuin pojat, mutta enpä sitä huomannut sit kirjoittaa
Hyvä, että sä kirjoitit