Kuvia plussatesteistä

Zanti! Tein itse saman testin eilen ja sain myös mielestäni haamu haamun ( miehen mielestä ei mitään näkynyt ) Edellisestä lapsesta avasin sen muovikotelon ja sieltä liuskasta paljastui selvä haamu. Avasin eilenkin ja tällä kertaa selvästi näkyvä ohut sininen pystyviiva, ei siis leveä kuten pitäisi, miehen mielestä viivan paikka. Mulla vasta joku 23/28 eli olen liian ajoissa liikkeellä. Sinuna hakisin toisen testin ja aamupissa vois antaa vahvemman tuloksen? Pidän peukkuja plussan puolesta =)
 
IHAN pakko tulla vielä tänne vauvakuumeistenkin plussatesti pinoon hehkuttamaan, tänään se nimittäin tapahtui!!!! Kolmen vuoden yrityksen/lapsettomuuden ensimmäinen plussa! Mulle tehtiin 1. IVF 2. PAS kaksi alkiota siirrettiin ja tänään siis pp12, virallinen testipäivä olisi ollut vasta torstai...

http://www.aijaa.com/v.php?i=4772985.jpg

Kiitos nam! :D :saint: B)
 
Kiitos Mahdotontako ja mur-mur onnitteluista! Eilen testattu vielä apteekin omalla päiväpissasta selvempi plussa joten uskottava se on että VIHDOINKIN meille olis vauva tulossa.. :heart: :eek:
Adeladelle myös onnittelut, muistaakseni ollaan kummatkin tuolla toukokuisten pinossa. :wave:
 
Heh, toinen kerta tähän ketjuun. =) Eka haamu maanantailta, alimmainen testattu eilen illalla. Näköjään ei onnistu suoraan kuvan laittaminen, taitaa olla liian iso kuva. Linkin kautta siis:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4858749.jpg
 
Tässä mun:



Ensimmäinen, kp 34 tehty. Kun oikein tihrustaa, niin jotain ehkä näkyy. Tämän näki kyllä mieskin. Testin herkkyys 10 iu/ml.




Tämä tehty kp 36 aamupissasta samalla testillä.




Ja vielä täytyi varmistaa =) Tämä testi on herkkyydeltään 25 iu/ml, ja tehty päiväpissasta kp 36. Kuva on tosi huono, kun kännykällä otin kesken työpäivän =)
 
Tässä tää kolmensuora..



Mä oon vaan niin skeptinen etten meinaa vieläkään uskoo että noissa mitää viivoja näkyy, sanohan neuvolan tätikin että tuskin sä raskaana oot kun ei kerta okseta eikä tissit oo kipeet... :LOL:
Ei mut oikeesti, mä testaan vielä kerran ( sanokaa vaan mua hulluks....) heti ku posti tuo digitaalisen mittarin viikoilla, sit mun on varmaan pakko uskoa jos siinäkin lukee selvällä suomella = raskaana... :whistle:
 
=) Onnea raskauteen, Maira! :flower:

Hmmm...itse sytyn enemmän noille tavallisille testeille kuin digeille, tavallisia on kivempi vertailla.....digitestejä kun en voi "tiirustella" :D

Ai kun itsekkin saisin vielä tuoda tänne oman kaksiviivaiseni... :p
 
täällä km jälkeen ootellaan menkkoja, km oli 9/09 elikkäs äskettäin on plussa tehty ja ite digitestiä vasta uskoin VAIKKA tavallisiakin meni aikalailla :LOL: nyt taas muka jotain näkevinäni valoa vasten, mutta kai se on se viiva joka näyttäytyy jos oikein kovasti toivoo :headwall: plussatuulia kaikille, upeita suoria!
 

Yhteistyössä