Kuvia plussatesteistä

susanna85 tuohan on jo ihan selvä, että mihin sitä uutta testiä enää? :) Mulla oli viime viikolla vieläkin haaleempii ja tällä viikolla (nyt siis seitsemäs odotusvko alkanu) olikin tuo aivan selkeä viiva. Eli onnea sinnekin :flower:
 
kiitos kiitos.!! Kai sitä on niin vaikea uskoa kun lääkäri sano että voi olla että tulee vaikeuksia kun oon noitten kohtutulehdusten orja ollu, mutta just ennen ovista söin viimesimmän kuurin.
Toivotaan että pysyy poissa koko raskauden ajan!

Pakko tarkistaa ettei vaan innostu liikaa, jos vaik on joku viallinen testi (tiedän että oon hullu, mutta en millään voi uskoa!!).
 
Onneks olkoon kaikille plussanneille! :heart: :flower: Ihana kattella näitä, ite ku ei enää tässä kohtaa kehtaa testailla vaikka sitä punasta viivaa onkin niin kiva kattella... :whistle:
susanna
Tiedän tunteen, vaikka ei tuossa enää mitään epäselvää ole... ;)
 
Mahdotontako Ootko tota mieltä. Kiitos kiitos:)

Jotenkin on vaan kummallinen olo nyt.. mahaa vääntää ihan samallalailla ku ennen menkkoja. Et kokoajan pelottaa et menkat alkaa.. Toivottavasti huomenna tulis sit ihan kunnon plussa:)
 
Maira: Kiitos kovasti=)

Mur-mur: Kiitos=) ja toivotaan vaan että vahvistuu.

Jännittää vaan vielä kovasti.

Apua miten mä pystyn jatkossa oleen kenellekkään kertomatta :eek: Ja olis vielä kaikennäkösiä pippaloita edessä kuten pikku joulut. Tarvinee olla vaan kuskina tai "muka" lääke kuurilla:)
 
Täällä on tultu käytyä monta kuukautta ihastelemassa näistä kuvista ja vihdoinkin, miula on laittaa tänne omakin kuva...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5207436.jpg

Pelokas olo, kunpa nyt menisi kaikki paremmin kuin viimeksi... *rukoilee*
 
Sartsa83
Millä tuo testi on tehty? :) Kun tuntuu että kaikki nuo punapeppuset liuskat näyttäs aina plussaa? Tahtoo kans jemmaan noita. ;) .. mä niin kattelen kadena noita mutta ilosena että joku ees saa plussia. *huokaa*
 

Yhteistyössä