Kuvia plussatesteistä

no laitetaanpa vielä tännekin, kun oon niin innoissaan noin selvistä viivoista... :LOL:
vähän yllätyksenä tässä kierrossa se plussa tuli mutta kovasti oli odotettu! :heart: :heart:

kp 32/26-31 ja yk 3


http://www.aijaa.com/v.php?i=5242172.jpg
 


Tän päiväinen iltapäivällä testattu testi... Ja miula on vielä 2 testiä jotka aion käyttää pois :p

Ihanan vahva plussa ärrierillä, onnea! Näitä on ihana katsoa!

Onnea bambina! Harmi kun kone jumisi kesken kuvasi latauksen, mutta jotain näin kuitenkin :heart:
 
Hienoja kuvia plussatesteistä. Onnea paljon!

Ärrieri: Hurjan paljon onnea plussasta, joka vihdoin piirtyi testiin! :heart:

Kipinäkenkä: Ihana katsella sinunkin komeita plussatestejä. Onnea vielä! =)

T. entinen apuja tarvitseva syyshortensia
 
Katsotaanpas onnistuuko. Kaikki kuvat otettu huonossa valossa ja tolla meidän kameralla ei kovin tarkkoja lähikuvia saa...Niin ja turhan monta testiä olen tehnyt, mutta halusin katsoa miten viiva vahvistuu samoilla testeillä kun oireettomuus huolestuttaa...

tässä cb ja kp oli 30


sama testi ja kp 34


sitten pregent stick ylempi kp 32 ja alempi tänään kp 35


sitten vielä pregcheck ylempi eilen kp 34 ja alempi tänään kp 35
 
Hei Elviir-a huomasin sinun toisesta aloituksesta että melkein samoilla päivillä mennään. Minulla nyt kp 35 :wave: Meinaatkos vielä testailla? Minä olen tehnyt jo ihan liian monta testiä, mutta ajattelin vielä tässä joku päivä tehdä sen cb:n digitaalisen joka näyttää kuinka monta viikkoa hedelmöityksestä on, kun semmoinen sattuu vielä kaapissa olemaan... :whistle:
 
Moi adama, luultavasti pitää testata vielä ainakin kerran ! Ehkä joskus parin päivän päästä. Sulla ei ilmeisesti oo oireita? Ei minkäänlaisia siis?
Mä en osaa sanoa mun oireista että onko ne raskausoireita vai mitä. Eli pari viikkoa sitten koulussa ollessa ihan järkyttävän huono olo, siis kuvotti kaikki ja pyörrytti tosi paljon. Siitä asti ollu myös nännit tosi tosi kipeät, ei nyt ihan kosketusherkät mut välillä ku vahingossa osuu niihin vähän jotenki kovakourasemmin niin sattuu ja paljon. Sitte alaselkä on ollu tosi kipeä ja vatsasta nipistelee. Ja illalla on lämmöt on 37 vaik normi lämpö on noin 36.5 :)
 
Siis on minulla niitä repäisykipuja äkillisissä liikkeissä jonkin verran ja rinnat ihan minimaalisen aristavat. Siinä kaikki. Kaksi keskenmenoa ja kaksi onnistunutta raskautta takana. Niissä onnistuneissa on ollut näillä samoilla päivillä jo enemmän oireita. Siksi huolettaa.
 
miskeli onko tuo testi, jolla testasit-Vilja Sensitive testi?..vaiko joku muu..mikä on herkkyys?..aamu, vaiko iltapisusta?:) ..jotain "haamusta" siinä kyllä näen..mutta varma en ole, onko viivassa punertavaa sitten..kyllä, kauempaa katsoen näkyy hieman =)..näetkö itse siinä punaista?..tuliko viiva testiajan sisällä n. 10min?

..laitan siulle oman "roskishaamuni" kuvasen, 2kiertoa sitten kp24/28 muistaakseni dpo9..vähän on samanmoinen-miulla vain surkea kamera ja kuva epäselvä!:eek:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5314043.jpg

..vuoto sitten valitettavasti alkoi jo kp27 ja kovasti kipuili&vuoteli(7vrk).. :ashamed:

..mutta siulle toivon kovasti viivan vahvistumista:heart: ..
Ehkä siun kannattaa vain odotella vielä pari päivää ja testailla uudemman kerran..ja silloinpa ehkä jo mahdollinen + :heart:näkyy jo selvemmin!!:wave:


Plussausonnea kovasti!!:heart:

((muoks))..jos testi Apteekin oma, ei sen herkkyys ole kuin 20-25..joten, hyvin kerkeää viivanen vielä vahvistua ;)

..puikkomalliset r-testit yleensä herkkyyttä 20-25. Vilja Sensitive poikkeus-on 10.



 
Viiva tuli heti ja on värillinen, on vaan tosi vaikee kuvata tollasta. Puikko oli jonkun nettikaupan ja herkkyys muistaakseni 20. Tää on kyllä niin taas tätä, oireita oli vielä viikko sitten vaikka muille jakaa ja sen takia testasinkin, nyt ei ole jäljellä muuta kuin uskomaton väsymys joka voi johtua ihan mistä vaan. Mulla on sellanen kutina että tuolla on jotain tapahtunut nimittäin tossa joku aika sit tuli selvä kiinnittymisvuoto, mutta luulen että tää menee kesken. Esikoisesta tein tuollaisen samanlaisen haamun mutta se vahvistui päivä päivältä, tämä ei ole vahvistunut. (paitsi eilen kun tein aamupissasta tuli näkyviin heti lähes yhtä vahva punainen viiva, menin kahvinkeittoon, sillä aikaa kävi esikoinen tiputtamassa testin vessanpyttyyn ja se levisi ku hujasen eväät :LOL: )
 
Niin, tuli siis heti näkyviin lähes yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva ja väriaine levisi kuin hujasen eväät...Viikonloppuna kehiin clearblue. Sittenpä tuota ois kp 38-39 joten pitäisi kaiken järjen mukaan jo jotain selvää näkyä jos on näkyäksee. Toi digitaalinen CB on siitä hyvä ettei tarvi pällistellä epäselviä viivoja vaan tulos on joko tai.
 

Yhteistyössä