Kuvia plussatesteistä

heh. tässä taas kuvia - jos joku haluu nähdä. :LOL:



siniset (otettu kaikki samaan aikaan aamuyöstä )
3+5
3+6
4+0



ja pun testi 4+0 päiväpissasta, pakko vielä varmistaa toisen merkkiselläkin. :whistle: no, ei tää testailu tähän lopu. huomisaamuksi on tommonen sininen sekä punainen varattu.
 
miskeli+++++++tuulia laitan!!!!:heart:

..ja se hcg-tuplaantuu joka toinen päivä..jos viiva eilen ollut punainen ja testiajan sisällä, kyllä se raskautta tietää!!:heart:..huomenna se tuplaantunut, dippaileppa r-testiä virtsaan sitten uudemman kerran!!
 
Noniin, kyseessä taisi kuitenkin olla keskenmenevä raskaus (ei kemiallinen). La-su yönä heräsin voimakkaisiin supisteluihin ja sunnuntai-aamuna tuli sellanen määrä verta ja riekaleita että ei jäänyt mikään epäselväksi.

Onnittelut plussanneille :flower: !
 
Tein eilen testin First Signal testillä (tikkumallinen herkkyys 25) Jotain hailakkaa siihen piirtyi ja alle 10 minuutin ihan selkeesti näkyvissäkin oleva. Eilen oli kp 26/28 tai sitte 28/28, kun en oikein tienny mistä laskis, kun alku oli sellaista tuhruttelua viime kierrossa ja silloinkin sain haalean viivan samaiseen testiin (kasettimalli herkkyys 10) että liekö sit ollut kemiallinen tai jotain...kovilla kivuilla ainakin vuoto sitte tuli.
Mutta siis antaako toi tikkumalli herkästi turhia toiveita herättäviä haamuja? Ite en oo koskaan turhia viivoja saanut testeihin enkä nähnyt viivanpaikkojakaan, mutta tää tikkumalli on mulle ihan uus tuttavuus, niin siksi kyselen.
uusinta pitäs huomenna tehdä tolla kasettimallilla, kun on kuitenkin herkempi. :)
Kuvaa en saanut otettuu, kun jotenkin valottu koko tikku siinä kuvassa :/
 
Mä en oo ikinä, siis en ikinä, saanu roskishaamua, en first signaliin enkä muihinkaan, kyllä niillä oli ihan syy näyttää haamuja sillon kun siihen jotain viivantynkää tuli, jos en oo ollu raskaana niin ihan puhdas nega se on sillon ollu, oli sitä kattonu 10 tai 10 tuntia sen jälkee..Mut suosittelen kokeilee kans uudestaa parin päivän päästä. :) Tsemppiä! :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä en oo ikinä, siis en ikinä, saanu roskishaamua, en first signaliin enkä muihinkaan, kyllä niillä oli ihan syy näyttää haamuja sillon kun siihen jotain viivantynkää tuli, jos en oo ollu raskaana niin ihan puhdas nega se on sillon ollu, oli sitä kattonu 10 tai 10 tuntia sen jälkee
Mulla taas ystävä sai todella moniin eri testeihin roskishaamuja. Mm. Predictor, one stepin liuskat ym. Varsinkin liuskoissa, herkissä etenkin, tuli haamuviiva melkeen kaikkiin mitä hän kokeili. Ja ei siis ollut aihetta. Sitten kun oli aihetta, niin se viiva tuli testiajalla.

Eli ei paljon kannate niitä viivoja katella testiajan ulkopuolella, niissähän tosiaan on siitä mainintakin. Meissä on kuitenki jonku verran aina tuota samaa hormonia, niin saattaa erittäin herkissä näkyä. Samoin joissakin voi virtsan jotkin aineet kertyä siihen tmv.

Toivotaan Epeti sulle semmosta tulosta, mitä haluat. Sehän kuitenkin voi olla kumpi vaan, jos ehkäisyä ei ole käytössä :heart:

Ja onnea katjuska! Kiva katella näitä plussatestikuvia :saint:
 
Olinkin näemmä unohtanut sieltä sanan "varsinkin". Eli varsinkin jos ehkäisy ei ole käytössä B) Tosiaan mulla on parilla ystävällä tullut vauva ehkäisystä huolimatta, mikä taitaaki olla täällä kaksplussalla ihan tuttu juttu =)

Toivotaan siis Tervetullutta Plussaa, voiko sitä enää paremmin sanoa. Ja tänne kuvia, oon varmaan pariin kertaan käyny nää kaikki läpi (vahingossa kylläkin) :heart:
 

Yhteistyössä