Hakutulokset

  1. N

    APUA!

    vOIKO 5 KK pakastimessa olleita marinoituja broiskun fileitä syödä?? Taisin vielä pakastaane viimeisenä käyttöpäivänään :(
  2. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    Muita?
  3. N

    Olisko kellään ihanalla H&M:n alekoodia?

    saat virtuaalipusun, jos annat. :flower:
  4. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    Ruokavaliota olen muutellut tässä vähän hiilaritietoisempaan suuntaan. Olen kokeillut useita kasvisruokavaihtoehtoja, ja jopa kasviksia rakastavan miehenikin mielestä ne eivät ole olleet kovinkaan kummoisia makuelämyksiä, wokkivihannekset ovat yleensä kumisia lötköjä, uunijuurekseni ovat...
  5. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    Ja on tuossa leikkausarven päällä, tai siis alla! Kauankohan on ollut, en tiedä, kun on selässä ja mies vaan totesi, että se on tullut takaisin... viimeksi luomi oli hyvänlaatuinen mut mitä jos se on nyt pahanlaatuinen? Miten tää voi olla ees mahdollista?? Onko kellään koskaan käynyt näin...
  6. N

    Ehtiikö kolmessa kk:ssa kiinteytyä?

    Olen normaalipainoinen mutta kaikki roikkuu :( Armoton treenaus käynnissä, pääsisköhän alleista eroon kesäks?
  7. N

    Ihan kauheaa `:( Ei herkille, kurkku viilletty auki...

    :laugh: No joo. Anteeks kauheesti. :laugh:
  8. N

    Voi herrajumala...miten kerrotaan kolmevuotiaalle, että pillurapu on ruma sana??

    ihan itse keksi tuon sanan ja mä nauran tässä pää punaisena sisäänpäin....lapsi hyppelee sohvalla ja nauraa "pillurapu, pillurapu". :laugh: (eikä varmaan oo ikinä kuullu tuota sanaa, joten itse keksi)
  9. N

    Mikä teitä ihmisiä vaivaa!!!

    Mitä helvatun väliä sillä on, onko joku feikki vai ei? Jos joku saa kiksejä siitä, että kertoo olevansa italialainen ruumiinavaaja tai intialainen kengänkiillottaja, soooo? Mitä kiksejä siitä saa että "selvittää" jonkun henkilöllisyyden täällä? Oikea ihminenhän se kirjoittelija on. Väitti...
  10. N

    Elokuu 2009 - Tammikuu 2010: - 18 kg!

    Ihan mieletön fiilis. En ymmärrä miten kilot ovat lähteneet näin nopeaa, mutta niin se vaaka vaan aamulla väitti. (kävin kolmesti kun en uskonut!). Olen punninnut itseni kerran aiemmin tänä aikana, olen luottanut pelkkään peiliin (pelkäsin että vaaka masentaa). En uskonut kun muut väittivät mun...
  11. N

    No niin! Minkäslainen mielikuva teillä on minusta?

    kertokaapas heti! :D
  12. N

    Millaisia ELÄMYKSIÄ te tarjoatte lapsillenne?

    Ja mitä itse pidätte elämyksinä? Me pidämme elämyksinä vaikkapa piknikkejä kesäisin, luistelu- hiihtoretkiä talvisin jne. Arkipäivän elämys voi kolmevuotiaallemme olla jopa pääsy ruokakauppaan. =) Köyhiä ollaan, joten snorklailuelämykset Thaimaassa jäävät tod.näk kokematta.... :xmas:
  13. N

    Minusta toisen kännykän tutkiminen on ihan ok. Kuuluu parisuhteen oikeuksiin nääs.

    Onneks mun mieskin on samaa mieltä! :)
  14. N

    Kuka murhasi mun Jukka Palmun??

    Raukka on ihan kuollu :( Väritön ja roikkuva. :(
  15. N

    Kysymys esimurkun/murkun/teinin vanhemmille!

    Jos katsotte vaikka murkun kanssa leffaa, mis ryhdytäänkin ähkimään/suutelemaan kiihkeästi/puhumaan tosi rivoja, miten reagoitte? Miten lapsi reagoi? Mulla ei lapset vielä niin isoja mut pelkään jo valmiiksi, etten osaa reagoida "oikein". Meillä kotona vaihdettiin aina kanavaa kauhean...
  16. N

    Mulla on varmasti maailman kauneimmat lapset!

    Haittaako jos kehun? :D
  17. N

    Hei te jotka treenaatte kotona vatsalihaksia!!

    Milläs tyylillä vedätte ja millaisilla sarjoilla? Tuleekohan tästä mitään, kun teen 4 x 30 sillain, että pidän hartiat ylhäällä ja "poljen" jaloilla ja kosketan kyynärpäillä aina vastakkaista polvea. En oikein osaa muuten ja tavallisia istumaannousuja en pysty selän takia tekee. Noi syvät...
  18. N

    Kuinka moni tosifani odottaa Lostin uutta ja viimeistä tuotantokautta?

    mä en kestä et se loppuu.... :'( Mutta sitten pitää aloittaa ihan alusta uudestaan. :xmas:
  19. N

    Ah, viinirypäleet, laihduttajan bestest friend!

    Mulla on kauhee naposteluongelma. Oon vetäny aina jopa levynkin suklaata illassa. Mutta nyt oon löytäny noi makeat vihreät viinirypäleet, suosittelen!
  20. N

    Meillä vedetään D-vitamiinin "yliannostusta" koko perhe :)

    Aikuiset 5 tablettia 10 mikrogramman pillereitä eli yht. 50 mikrogrammaa, lapset 3 x 10 mikrogrammaa. Ajattelin nostaa lasten annostuksenkin 50:n mikrogrammaan. Vauva saa 30 tippaa Deetippoja (suositus 20). Miten muilla? Siis teillä jotka otatte enemmän kuin on suositukset? Ei muuten olla...

Yhteistyössä