Ah, viinirypäleet, laihduttajan bestest friend!

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Sillivati Seilaa:
Mä olen käsittänyt että ne on laihduttajalle "pannassa".
:eek:

Ne on hedelmiä, niissä on paljon kaikkea hyvää, kuitjuja, vitamiineja, antioksidantteja ja flavonideja ja muuta liirum laarumia...

Edelleen ap, syö pois hyvällä omalla tunnolla, tuo on hyvä askel, jos olet onnistunut vaihtamaan suklaan viinirypäleihin. Pikkuhiljaa voit korvata sitten osan viinirypäleistä kurkulla ja porkkanalla, niissä on vähemmän sitä kamalaa hedelmäsokeria...
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Sillivati Seilaa:
Mä olen käsittänyt että ne on laihduttajalle "pannassa".
:eek:

Ne on hedelmiä, niissä on paljon kaikkea hyvää, kuitjuja, vitamiineja, antioksidantteja ja flavonideja ja muuta liirum laarumia...

Edelleen ap, syö pois hyvällä omalla tunnolla, tuo on hyvä askel, jos olet onnistunut vaihtamaan suklaan viinirypäleihin. Pikkuhiljaa voit korvata sitten osan viinirypäleistä kurkulla ja porkkanalla, niissä on vähemmän sitä kamalaa hedelmäsokeria...
Juu, ehdottomasti viinirypäleet on parempi vaihtoehto kuin suklaa. Ei tosin vain niitä viinirypäleitäkään älyttömiä määriä kannata vedellä.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sillivati Seilaa:
Mä olen käsittänyt että ne on laihduttajalle "pannassa".
Niin minäkin olen ymmärtänyt. Ja se on muuten iohan vaan "best", ei "bestest".:D
Tuo "Bestest" on vaan sanonta.
Ok, ei ole koskana aiemmin tullut missään vastaan.;)
Kaikkea sitä oppii, kun kaksplussalla palstailee ;)
 
vieras
Viinirypäleet ovat paljon syötyinä myös sikäli pahasta, että ne imaisevat itseensä kaikki niihin ruiskutetut myrkyt. Mäkin kyllä voisin syödä niitä kilotolkulla =P
 
Minullekin viinirypäleet ovat laihtuksen aa ja oo. Ilman niitä en pysty olemaan kevennytetyllä kuurilla. Pitää saada olla jotain nautintoa - viinirypäle on siihen terveellinen valinta.

Muut saa ihan vapaasti jyystää jotain hajutonta, mautonta, rasvatonta ja sokeritonta päivät pitkät, mutta minä nautin viinirypäleistä.

Mulla menee 500gr purkki helposti kerralla, mutta en pysty syömään kahta kiloa enempää viikossa. Sitten tulee stoppi. Hyvin voi laihduttaa näiden kanssa. Kokonaisenergiamäärä ratkaisee ja mulla on aina ollut maltillinen (400gr viikossa) laihtutus. Pitää osata elääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
toki parempi juttu kun suklaa mutta ei ne kai silti laihduttajan ruokaa ole.

Eikö painonvartioissa niistä mene tolkuttomasti pisteitäkin??
30 rypälettä = 1p
Montako pistettä sai tulla päivässä, noin niinkun suunnilleen?

 

Yhteistyössä