Mikä teitä ihmisiä vaivaa!!!

Mitä helvatun väliä sillä on, onko joku feikki vai ei? Jos joku saa kiksejä siitä, että kertoo olevansa italialainen ruumiinavaaja tai intialainen kengänkiillottaja, soooo? Mitä kiksejä siitä saa että "selvittää" jonkun henkilöllisyyden täällä?

Oikea ihminenhän se kirjoittelija on. Väitti sitten olevansa jotain muuta kuin oikeasti on tai esiintyy ihan omalla nimellään ja naamallaan. Eikö näillä palstoilla ole oikeus ollakin anonyymi tai vaikka leikkiä olevansa kauniimpi/rikkaampi/älykkäämpi mitä oikeasti onkaan?

Vai onko mulla mennyt tästä palstailusta jotain oleellista ohi. Mitä jos mä sanon teille olevani aivokirurgi? Miksi ette uskoisi, miksi uskoisitte? MITÄ VÄLIÄ?

Kertokaa, oi Sherlokit sun muut. Että onko kyse kateudesta vai jostain syvemmästä mitä en ymmärrä. Kiitos. :xmas:
 
BootyPeppi
Ei mua kyllä kiinnosta onko Blume feikki vai ei. Olkoon vaikka HugaBugahughugin kuningas. Se ei ole miltu mitenkään pois. En ole juuri hänen juttujaan edes lukenut, kuvat menivät kyllä täydestä minulla. Pidin kauniinaa (pidän kuvan tyttöä edelleen).
 
No se yksi harmaa jankkaaja yhdessä ketjussa antoi ilmi, ettei halua tulla nolatuksi siten, että vastapuoli paljastuisikin feikiksi.
Mikä on kyllä toisaalta ymmärrettävää, jos menee retkuun johonkin jossa panoksena on rahaa tai muuta omaisuutta.
 
vieras
Feikki voi olla mut jokin raja siinäkin. Feikki elämäänsä ei tarvitse sekoittaa muita palstalaisia ja leikkiä näiden ystävää. Ei myöskään tarvitse varastaa toisten identiteettiä ja kuvia. Saati provoilla vakavista aiheista.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulle on aivan sama mitä väittää muuten olevansa,mutta toisten kuvien käytön voisi unohtaa.
En kyllä siitäkään jaksa paljoa vaivaa nähdä.
Tuota minäkin. Kyllähän ne kuvat jostain aina löydetään lopulta.
 
ai jaha, siellä on jotain kuvia käytetty. Eihän se tietenkään fiksua ole. Mutta jotenkin tuntuu, että jotkut täällä on ihan elämäntehtäväkseen ottaneet selvittää, onko joku nikki aito vai ei, joka päivähän noita ketjuja täällä on k.o aiheesta. Sairaalloista mielestäni, että voi olla noinkin epäterve suhtautuminen johonkin fakin kaksplus-palstaan. :LOL:
 
Tilli
Palstalla saa toki olla vaikka Suomen keisarinna. Mutta toisten kuvien käyttö ominaan on törkeää, samoin kun satumaailman ujuttaminen palstan ulkopuolelle "oikeaan" elämään. Lähinnä siis ystävyyteen Facebookissa/mesessä jne.
 
Mulle se on ihan sama jauhaako ihmiset täällä paskaa ja kertovat olemattomia faktoja itsestään. Keskustelupalstahan tämä on.
Mutta vedän rajan siihen jos joku alkaa kusettaa täysillä toista. Keksii olemattoman elämäntarinan ja pummaa sen varjolla rahaa hydäsydämisiltä hölmöiltä.
Mutta ei mun maailma ole kaatunut vaikka niitä feikkejä täältä on paljastunutkin. Ehkä vois olla toinen fiilis jos olisi koukussa virtuaalimaailmaan ja kuvittelisin löytäväni täältä jotain todellista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Se mikä eniten mu kiusaa just blumen kohdalla on se et mitä ilmeisemmin jotkut ovat häneltä saaneet ns. lääkärin vastauksen johonkin kysymyksiin, voihan ihminen olla lekuri feikin takanakin mut silti...
Feikkilääkäreitähän paljastuu jatkuvasti myös irl.
Ja aika moni pyytää useamman lääkärin mielipidettä asioihin, ainakin minä tekisin, jos olisi joku tosi vakava asia kyseessä. :D
 
Mulle on ihan se ja sama kuka lätisee ja mitä jollain keskustelupalstalla, mutta raja kulkee siinä, että jos sitten mesessä/sähköpostissa tms. edelleen jatkaa sitä samaa linjaa ja tietentahtoen kusettaa jotakuta tiettyä ihmistä, kuten Blume teki. Silloin se on ns. henkilökohtaista enkä voi moista ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Se mikä eniten mu kiusaa just blumen kohdalla on se et mitä ilmeisemmin jotkut ovat häneltä saaneet ns. lääkärin vastauksen johonkin kysymyksiin, voihan ihminen olla lekuri feikin takanakin mut silti...
Feikkilääkäreitähän paljastuu jatkuvasti myös irl.
Ja aika moni pyytää useamman lääkärin mielipidettä asioihin, ainakin minä tekisin, jos olisi joku tosi vakava asia kyseessä. :D
No juu, toivoa sopii et näin toimivat myös nämä kyselijät. Ja eivät ole eksyneet just näiden muiden feikkien luo kyselemään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Se mikä eniten mu kiusaa just blumen kohdalla on se et mitä ilmeisemmin jotkut ovat häneltä saaneet ns. lääkärin vastauksen johonkin kysymyksiin, voihan ihminen olla lekuri feikin takanakin mut silti...
Onko näin? Meillä on ohjeistuksena poistaa ns anonyymit 'lääkärin' hoitoneuvot, koska netti on,, no,, netti. Terveyttä koskevissa asioissa kannattaa olla varovainen.
 
vieras
Kuolemalla sympatian kalastelu on kans jotain hirveää. Sitäkin on sattunut. Palstalla monet kuitenkin sympatioi ja elää mukana. Vaikka siis onhan se lopulta kiva kuulla et kukaan ei ole kuolemassa tai ole edes ollut.
 
Joo kyllä yli mennään kun toisen ihmisen naama otetaan omaksi. Ehkä sellainen ihminen ei ole tyytyväinen siihen oikeaan minään ja tekee itselleen mielikuvitus minän. Onko sellainen ihminen henkisesti terve, ei varmaan. Minulla käy vähä sääliksi kun on selvästi luonnu täydellisen persoonan itsestään,lääkäri joka on älyttömän kaunis ja fiksu.
 
Lunatic
Mun mielestä rehellisyys maan perii, tai ei oikeesti peri mutta en tykkää valehtelijoista ollenkaan tai esittäjistä.
Sitäpaitsi mysteerit on mielenkiintosia... ja niiden selviäminen.
Toisaalta nyt alkaa olla jo niin vainoharhanen olo, että epäilen melkein kaikkia palstailijoita feikeiksi B) . Mitä jää jäljelle kun kaikki feikit on paljastettu? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Se mikä eniten mu kiusaa just blumen kohdalla on se et mitä ilmeisemmin jotkut ovat häneltä saaneet ns. lääkärin vastauksen johonkin kysymyksiin, voihan ihminen olla lekuri feikin takanakin mut silti...
Onko näin? Meillä on ohjeistuksena poistaa ns anonyymit 'lääkärin' hoitoneuvot, koska netti on,, no,, netti. Terveyttä koskevissa asioissa kannattaa olla varovainen.
Sellasen käsityksen sain tosta toisesta ketjusta et näin olis käyny.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mun mielestä rehellisyys maan perii, tai ei oikeesti peri mutta en tykkää valehtelijoista ollenkaan tai esittäjistä.
Sitäpaitsi mysteerit on mielenkiintosia... ja niiden selviäminen.
Toisaalta nyt alkaa jo olla niin vainoharhanen olo, että epäilen jo melkein kaikkia palstailijoita feikeiksi. Mitä jää jäljelle kun kaikki feikit on paljastettu? :xmas:
Keittiönoita, palstan guru.
 
xxx
Miksi kateus?
Osa ihmisistä on erittäin tarkkoja, hyvämuistisia, vaistoavia ja tähän kun lisätään kiinnostus asioiden tutkimiseen, niin ei se kummempaa vaadi, että haluaa tietää onko "epäilty" feikki vai ei.

Osa ihmisistä on tutkijaluonteisia, yksityiskohtia huomaavia jne.
Jotkut työnsäkin puolesta (poliisi, lääkäri jne. Ja OIKEASTI ovat sitä ammatiltaan.)

On erittäin törkeää varastaa muiden kuvia omaksi ja törkeää esiintyä väärällä nimellä, käyttää muita hyväksi, saatika jaella lääkärineuvoja jne.
Joten ihan kiva, että meillä on feikkien lisäksi myös tutkijaluonteisia ja tarkkoja ihmisiä.
 
Jaa, no mä itse henk.koht. haluan olla tekemisissä aitojen ihmisten kanssa, en virtuaalipersoonien. Että mulle sillä on paljonkin väliä. :) Joku tähän sanoo että mistä voin tietää onko kukainenkin aito. Ei voikaan, mutta yleensä hälytyskellot alkaa jossain vaiheessa soida jos tyyppi ei olekaan aito.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Se mikä eniten mu kiusaa just blumen kohdalla on se et mitä ilmeisemmin jotkut ovat häneltä saaneet ns. lääkärin vastauksen johonkin kysymyksiin, voihan ihminen olla lekuri feikin takanakin mut silti...
Onko näin? Meillä on ohjeistuksena poistaa ns anonyymit 'lääkärin' hoitoneuvot, koska netti on,, no,, netti. Terveyttä koskevissa asioissa kannattaa olla varovainen.
Sellasen käsityksen sain tosta toisesta ketjusta et näin olis käyny.
Onhan näitä paljon, ei varmaan valvojat joka saumaan ehdi poistelemaan noita 'faktailijoita'.
 

Yhteistyössä