Voi herrajumala...miten kerrotaan kolmevuotiaalle, että pillurapu on ruma sana??

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:
ymmärtää, mut ei tuo välitä. Ja se näki kun mä nauroin äsken (en voinu lopettaa! :LOL: ) ja luuli sen olevan hyväkin vitsi!
Peli on menetetty jos nauroit. Nyt se luultavasti hokee sitä joka välissä.

 
vieras
Naurattaahan toi. :D

Mutta jospa teet nyt sopivan tilaisuuden tullen lapselle selväksi, että on olemassa NIIN rumia sanoja ettei niitä sanota ikinä. Eli jäähy 3min joka kerta kun tuo sana tulee. Niin mä tekisin. Eikä sitä naurua. :D Jos et siis halua tuota tosiaan kuulla kassajonossa, pulkkamäessä, synttäreillä jne..
 
seitsikon äiti
Muistan itse, kun lapsena ihailin meidän kissaa ja keksin sille mielestäni ihanan hellittelynimen, se oli kullikissa :) Enää en muista, sanoiko vanhemmat siitä mitään.
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Huhhuh..

uskomatonta millasta kielenkäyttöä ne rohkenee lapsoset teillä kotona käyttää??!!`? |O |O
Ajattelin ihan samaa. Tuommonen tyhjänpäivänen hölmöily loppuu, kun vaan sanoo napakasti, että tuo loppuu NYT. Eikä nauraa tirskuta samalla.

 
noota
meidän lapsia ei saa hiljaa. nyt loppuu sanotaan ihan naama peruslukemilla ja meillä e sitte loppuukin. mutta hakiessa tarhatädit sitten katsovat niin että taas ne sanoi sen... lapsi vaan ei tajua miksi aikuiset kiroilee mutta he ei. mutta kyllä me siihen mielummin tyydytään kun raivokohtauksiin esim.tänään. ei vaan jaksanu kestää huutoa niin anti tytöiltä tulla vaan.
 

Yhteistyössä