Elokuu 2009 - Tammikuu 2010: - 18 kg!

Ihan mieletön fiilis. En ymmärrä miten kilot ovat lähteneet näin nopeaa, mutta niin se vaaka vaan aamulla väitti. (kävin kolmesti kun en uskonut!). Olen punninnut itseni kerran aiemmin tänä aikana, olen luottanut pelkkään peiliin (pelkäsin että vaaka masentaa). En uskonut kun muut väittivät mun laihtuneen ihan älyttömästi.

Nyt on olo kevyt!! =)
 
Onnea!
Hieno saavutus!
Itse olen myös laihduttanut, elokuun lopussa aloitin ja nyt on lähtenyt 20kiloa, raskauskiloita + pari ylimäärästä kiloa siis kyseessä.
Itsestäni vaan tuntuu etten ole laihtunut yhtään =(

Joko olet tavoite painossa vai vieläkö jatkat? Ja miten laihdutit?
 
Olen nyt normaalipainoinen. BMI 23,4. Haluaisin kyllä vielä kiinteytyä ja kilojakin vois lähtee vaikka viis vielä, niin olisin kevyempi kuin koskaan aikuisiälläni. :)

Voin kyllä suositella tuota ettei käy vaakalla. Mä olen usein aiemmin tehnyt sen mokan, että oon käynyt vaakalla, todennut, että pari kiloa on lähtenyt, sitten "no voinhan mä tän kunniaks leipoo vähän pullaa" ja siinä sitä on menty... |O Nyt kun ei punninnu itteään, niin ei uskaltanut repsahtaakaan.
 
Mimi
Tuo puntarilla käymisen pois jättäminen voi joillain toimia.. mutta itse ajattelisin, et jos tässä nyt olis pari kuukautta käymättä.. eikä paino sitten oikeasti olisi tippunutkaan kun pari kiloa.. harmittais.. kun käyn useammin puntarilla.. huomaa jos jokin on vialla.. eikä paino laskekkaan.
 
onnea :flower:

itsellä projekti ihan alkumetreillä, mutta jenkkakahvat pienentyneet jo parissa viikossa.

Mulla sama juttu, että herkut vaan jättäny pois ja sit lisänny kasvisten ja rasvattomien tuotteiden käyttöä. Vielä ku oppis aamupalaa syömään..
ja jos osais olla käymättä puntarilla ni seki ois hieno homma..
 

Yhteistyössä