Hei te jotka treenaatte kotona vatsalihaksia!!

Milläs tyylillä vedätte ja millaisilla sarjoilla? Tuleekohan tästä mitään, kun teen 4 x 30 sillain, että pidän hartiat ylhäällä ja "poljen" jaloilla ja kosketan kyynärpäillä aina vastakkaista polvea. En oikein osaa muuten ja tavallisia istumaannousuja en pysty selän takia tekee. Noi syvät vatsalihakset on hallussa kyl. =)
 
Toi on kyllä hyvä :) Teen noin aika usein salilla! Jatkossa voit lisätä painot nilkkoihin tai "kiekon" rintakehän päälle tai jotain mitä keksiikään lisäpainoksi.

Mä en tee ees mitään sarjoja, vaan teen aina niin kauan kun jaksan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:
miks musta tuntuu ettei tää siitä kierteestä huolimatta oikein ota sivuttaisiin vatsalihaksiin? Voisinko mä tehdä vielä jotain muuta liikettä niille?
No ei kai tuollaisesta nysväämisestä mihinkään olekaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:
miks musta tuntuu ettei tää siitä kierteestä huolimatta oikein ota sivuttaisiin vatsalihaksiin? Voisinko mä tehdä vielä jotain muuta liikettä niille?
Makaa selällään, kohota jalat ja ylävartalo, pidä kädet suorana sivuilla ja kurota käsiä vuoronperään kohti jalkoja (eli niinkuin jos seisoisit niin kurottaisin suoraan lattiaa kohti...)

Tai seiso kevyessä haara-asennossa ja tee kylkilihaksia: kädet niskan takana ja keinut sivulta sivulle. Tai kädet kohti kattoa ja teet laajoja ympyröitä siitä ylävartalo sivukautta alas ja toista ylös.
 

Yhteistyössä