Hakutulokset

  1. V

    Ostinpa eskarilaiselle fleecevuorisen kurapuvun mutta enpä osta toista kertaa

    Meillä on ollut sellainen käytössä joka vuosi 2-vuotiaasta asti ja jokainen puku on toiminut loistavasti. Osa ollut Lindexin, osa Ticketin. Jos sinulle on käynyt noin, puvussa on joku vika. Reklamaatio.
  2. V

    Kysymys perheellisille

    On kyllä mietitty yhdessä vanhempieni kanssa. Molemmat ovat vielä "nuoria", ja eritoten äitini on ehdottomasti sitä mieltä, että ottaisi pojan huoltajuuden mielellään. Isällenikin tämä sopisi, mutta hän on sen verran vajaakuntoinen, ettei hänen varaansa voi laskea huoltajuutta.
  3. V

    Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

    Täällä ei ole Stockaa, kiitos muuten mielenkiintoisesta ehdotuksesta. Ajattelin nyt katsoa nouseeko lämpö yli tuon 37,5 ja jos ei, lähden aamulla töihin. Kyllä siellä pari päivää menee vaikka päällään seisten ja sitten onkin taas viikonloppu.
  4. V

    G: Lapsen ikä, missäpäin Suomea asutte ja onko/oliko tänään ulkona toppapuku vai välikausipuku?

    Länsi-Suomessa mentiin fleecevuorellisessa kumipuvussa ja kumppareissa. Poika 5-vee.
  5. V

    Kysymys perheellisille

    Lasta ei voi testamentata, mutta toivomuksia saa toki esittää. Mulla on tarkoitus tehdä sellainen paperi, jossa toivon huoltajuuden menevän äidilleni, jos minulle tapahtuu jotain vakavaa tai kuolen.
  6. V

    Suomalaisten keskipalkka 2940€/kk

    Aloitat työt 30-tuntisella viikolla ja palkka jää alle tuon. Jatkossa, kun palkasta pätkäistään vain pätevyysprosentit, pääsen likimain tuohon keskiarvoon.
  7. V

    Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

    Olen aloittamassa uutta työtä, ja esimies on loppuviikon lomalla eli hänelle ei voi soittaa. Kaupungilla oli pakko käydä, koska asioita on jäänyt roikkumaan useamman viikon ajalta. Työkin on osin liikkuvaa, mutta tartuttamisen vaara on lähinnä työkavereihin.
  8. V

    Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

    Niin mä ajattelin, mutta esimies piti tosi tärkeänä sitä, etten tule puolikuntoisena. Mikä se sitten onkin :whistle:
  9. V

    joillekin kertyy likapyykkiä, joillekin tiskivuori, joku ei pese lattioita jne. mikä on sinun "kompastuskivesi?"

    Tavaran kerääntyminen sohvan käsinojille. Lehtiä, kirjoja, kaukosäätimiä, kyniä, astioita, ruokaa, kaikkea löytyy :ashamed:
  10. V

    Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

    Työt piti alkaa 1.4., mutta influenssa tuli väliin. Eilen oli kuumeeton päivä ja soitin tänään esimiehelle, että tulen huomenna. Nyt mulla on kuitenkin lämpöä 37,5 ja aika nuutunut olo nuhan ja yskän lisäksi. Ilmeisesti käynti kaupungilla väsytti enemmän kuin ajattelin. Onko ok mennä töihin...
  11. V

    Mun sydän halkeaa

    Mulla on influenssa ja olen ollut tosi kipeä. Poika tässä taudissa jo olikin. Mummin luona hän on ollut koska mun päivät on menneet pääosin nukkuessa tai muuten vain horteessa. Mummilassa oleminen on ollut pojasta kivaa, mutta reissu kauemmas ei ollutkaan niin helppo nakki vaikka hän sitä itse...
  12. V

    Mun sydän halkeaa

    Kiitos halauksista. Puhuin fb:ssa kummipoikani kanssa ja hän sanoi, että tilanne siellä jo rauhoittui. Lupasi myös pitää hyvän huolen mun murustani kunnes nukahtaa. Miten voikin sydän nyrjähtää näin pienestä asiasta :'(
  13. V

    Mun sydän halkeaa

    Poikani on ollut mummilassa monta päivää koska poden influenssaa kotona. Nyt viikonloppuna meillä piti olla kahdet juhlat Helsingissä, mutta mä en sattuneesta syystä päässyt lähtemään. Poika (5-vee) halusi kuitenkin lähteä mun vanhempien kanssa ja on nyt siskoni kotona serkkujensa kanssa...
  14. V

    Onko täällä yhtään sairaanhoitajia paikalla? Olisi kysymys koskien kitapurjetta.

    Ei varmaan kuukausi riitä. Olen pahoillani :ashamed: Odottelen terveydenhoitajan soittoa koskien lääkitystä ja lopetan aiheen sitten tähän.
  15. V

    Onko täällä yhtään sairaanhoitajia paikalla? Olisi kysymys koskien kitapurjetta.

    Onko normaalia, että se taipuu joka hengenvedolla tuonne ylös nieluun? Olen influenssassa ja hengittäminen muutenkin vähän vaivalloisempaa kun nenä tukossa. Mulla on koko ajan sellainen olo, että joku kurkussa tukehduttaa. Varsinkin öisin, kun tuo kitapurje voi jäädä sinne ylös kokonaan. Lisäksi...
  16. V

    Säilyykö avattu pestopurkki todellakin vain 3 vrk?

    No ei, kun olen aiemmin käyttänyt niitä huomattavasti pitempään.
  17. V

    Kun saisi nukkua edes yhden yön...

    Voi voi kun näitä asioita mietittäisiin ennen kuin raskaudutaan uudestaan noin pian. Enkä tarkoita nyt vain sinua, vaan ylipäätään väsyneitä äitejä, joilla on lapset pienellä ikäerolla. Sinulla kuitenkin on isovanhemmat saatavilla, joten kehottaisin ehdottomasti viemään esikoista sinne...
  18. V

    Säilyykö avattu pestopurkki todellakin vain 3 vrk?

    Tänään vasta huomasin purkin kannessa, että säilyy avaamisen jälkeen 3 vrk. Ei mulla ole ikinä purkki tullut tyhjäksi tuossa ajassa. Nytkin laitoin vain lusikallisen pastan joukkoon. Pitääkö tuo siis heittää menemään ylihuomenna?
  19. V

    Äidillä influenssa ja vauva hoidossa

    Kai olet muuten ottanut särkylääkkeitä kuumetta laskemaan? Mulla ainakin auttavat ja vievät terän korkeimmalta kuumeelta.

Yhteistyössä