Onko täällä yhtään sairaanhoitajia paikalla? Olisi kysymys koskien kitapurjetta.

Onko normaalia, että se taipuu joka hengenvedolla tuonne ylös nieluun? Olen influenssassa ja hengittäminen muutenkin vähän vaivalloisempaa kun nenä tukossa. Mulla on koko ajan sellainen olo, että joku kurkussa tukehduttaa. Varsinkin öisin, kun tuo kitapurje voi jäädä sinne ylös kokonaan. Lisäksi se taitaa ärsyttää nielua, kun yskin ihan kuivaa yskää koko ajan.

Mikä tähän auttaisi?
 
[QUOTE="joopa";23476364]sä oot nyt varmaan kuukauden pitänyt meijät tietosena siitä että sulla on flunssa! soita vaikka terveysneuvontaan ja kysy![/QUOTE]

Ei varmaan kuukausi riitä. Olen pahoillani :ashamed: Odottelen terveydenhoitajan soittoa koskien lääkitystä ja lopetan aiheen sitten tähän.
 
hoitsupoitsu
Sulla on limakalvot kuivat, sen vuoksi se kitapurje tarttuu. Yritä juoda enemmän. Hengität flunssan vuoksi varmaan enemmän suun kautta, ja sekin kuivattaa limakalvoja lisää. Ei siitä kitapurjeen tarttumisesta ole mitään haittaa, vaikka voi toki tuntua häiritsevältä. Paranemisia!
 

Yhteistyössä