Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

Työt piti alkaa 1.4., mutta influenssa tuli väliin. Eilen oli kuumeeton päivä ja soitin tänään esimiehelle, että tulen huomenna. Nyt mulla on kuitenkin lämpöä 37,5 ja aika nuutunut olo nuhan ja yskän lisäksi. Ilmeisesti käynti kaupungilla väsytti enemmän kuin ajattelin.

Onko ok mennä töihin huomenna?
 
"vieras"
No, riippuu ihan siitä missä olet töissä! Esim. elinatarviketöihin et SAA mennä, mutta jossain toimistossa voit istua... Kait sä nyt itse kuntosi tunnet, että jaksatko puolikuntoisen tehdä töitäsi vai et.
 
"Jenni"
Jaksoit käydä kaupungissa, mutta et jaksa töihin? Se pomon toivoma lepopäivä oli tuskin tarkotettu kaupungissa lorvimiseen. Eli mielipiteeni on että ehdottomasti töihin!!!
 
Olen aloittamassa uutta työtä, ja esimies on loppuviikon lomalla eli hänelle ei voi soittaa.

Kaupungilla oli pakko käydä, koska asioita on jäänyt roikkumaan useamman viikon ajalta. Työkin on osin liikkuvaa, mutta tartuttamisen vaara on lähinnä työkavereihin.
 
EJK
Jos et sinä malta hoitaa ja hoidattaa itseäsi kunnolla, voi tulla takapakkia sitten oikein kunnolla kaikkine jälkitauteineen. Itse en menisi kuumeisena töihin, en tietenkään. Ajattelen paitsi itseäni, myös työkavereita. En pidä siitä, että itsestä tehdään korvaamaton ja kannetaan kaiken maailman taudit ihan tietoisesti työpaikalle toisten kustannuksella.
 
Jos et sinä malta hoitaa ja hoidattaa itseäsi kunnolla, voi tulla takapakkia sitten oikein kunnolla kaikkine jälkitauteineen. Itse en menisi kuumeisena töihin, en tietenkään. Ajattelen paitsi itseäni, myös työkavereita. En pidä siitä, että itsestä tehdään korvaamaton ja kannetaan kaiken maailman taudit ihan tietoisesti työpaikalle toisten kustannuksella.
Jos epäilee olevansa korvaamaton, kannattaa tehdä korvaamattomuustesti. Pistä vesisaaviin vettä ja peukalo sinne veteen. Jos peukun pois nostaessasi veteen jää reikä, olet korvaamaton.
 
"Jenni"
Olen aloittamassa uutta työtä, ja esimies on loppuviikon lomalla eli hänelle ei voi soittaa.

Kaupungilla oli pakko käydä, koska asioita on jäänyt roikkumaan useamman viikon ajalta. Työkin on osin liikkuvaa, mutta tartuttamisen vaara on lähinnä työkavereihin.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että roikkumaan jääneitä asioita ei hoideta sairaana. Myös se pitkittää paranemista, mikä taas harmittaa pomoa. Eli jos olisit tänäänkin vain levännyt, olisit ollut ehkä parempi ja täten työkuntoinen huomenna. Nyt sairautesi saattoi ottaa takapakkia kun lähdit hoitamaan noita asioita ja nyt pomo joutuu odottelemaan vieläkin kauemmin sua töihin.
Eli edelleen olen samaa mieltä, kun jaksoit hoitaa asioita sairaana, niin jaksat myös töihin sairaana.
Sairaspäivä ei ole mikään asioiden hoitelu päivä!
 
[QUOTE="vieras";23526430]Jää pois töistä ja mene hulluille päiville shoppailemaan![/QUOTE]

Täällä ei ole Stockaa, kiitos muuten mielenkiintoisesta ehdotuksesta.

Ajattelin nyt katsoa nouseeko lämpö yli tuon 37,5 ja jos ei, lähden aamulla töihin. Kyllä siellä pari päivää menee vaikka päällään seisten ja sitten onkin taas viikonloppu.
 

Yhteistyössä