Hakutulokset

  1. P

    Rakenneultra Jyväskylässä?

    Aivan, no sitten... Mulla oli esikoisen kohalla kanssa ihana tilanne kun lääkäri ultrasi jokaisella käynnillä kanssa ja välillä terkkakin sanoi et "käydäämpäs kurkkaamassa sitä sun vauvaa"! Keskimmäistä aloin odottamaan täälä ja olin ihan ihmeissäni kun täälä ei ole edes kolmea lääkärikäyntiä ja...
  2. P

    Rakenneultra Jyväskylässä?

    Jostakin kuulin et vuoden alusta olis alettu "harjotteleen" rakenenultria ja ne sais nyt äippäpolimaksulla...et ne tulis nyt tännekkin "tarjolle"... ootkos kyselly neuvolasta? Mäkin unohin kysästä viime kerralla, mut mul onkin jo menny se "aika" ohi etten enä pääsis edes..
  3. P

    lastenvaateliikkeitä netissä

    http://www.babystore.fi/
  4. P

    Mikä mahollisuus on kun yksi lapsi on ollu pt, niin toinenkin olisi?

    Mietin vaan, kun esikoinen synty normisti helpolla synnytyksellä alateitse ja jostakin kumman syystä toinen oli pt ja syntyi suunnitellulla sektiolla + et todettiin molemminpuolinen lonkkaluksaatio, ni mikä mahollisuus on et tää mun kolmaskin olis perätilassa? Vai saisinkohan nyt kokea taas sen...
  5. P

    Käyttääkö kukaan enää lapsillaan sadevaatteita?

    Meiltä löytyy kosteussuojahaalareita ja kyllä mä nakkaan niiden päälle kuravaatteet lapsille jos on oikein liejusta ja märkää! Mielummin huuhtelen kurikset kun puvun...
  6. P

    Pesukone, mikä pesee ja kuivaa..

    meillä on...Elekrtoluxin...ihan hyvä ollu, ainoo vaan et eipä tuu juuri kuivuria käytettyä, mut tykänny olen vekottimesta kutienkin! eka kone missä on jopa ajastinkin :whistle:
  7. P

    Saisikos jonkun erittäin hyvän marjapiirakan ohjeen!

    oo, hei hienoa, tää on just ku mulle tehty :D KIITOS! Pitääkin kokeilla!!
  8. P

    Saisikos jonkun erittäin hyvän marjapiirakan ohjeen!

    Ei mitään semmosta mikä tehään piirakkavuokaan, vaan ihan semmonen mikä tehään pellille ja sitten heitellään marjat päälle ja uuniin. :D Paksu ja kuohkea taikinan ohje...
  9. P

    ÄM MÄÄ ÄMMÄÄ ÄMMÄ EIJH!

    :laugh: Vähän niinkö mun esikoinen heräs aikoinaan mummolassa, kurkisti matkasängystä ja äitini sanoi lapselle huomenta, niin pikkunen siihen vastas ÄMMÄ :D Oli silloin joku vuoden vanha...
  10. P

    Turkki, Side?

    2 vkon matka meillä tiedossa, toisella viikolla ajateltiin vuokrata autoa, jos hotellin lähiympäristö alkaa kypsyttää, vai millaista siellä on liikkua paikallisilla busseilla/ takseilla? Itse haluamme viettää rauhallisen loman lasten kanssa, maata rannalla ja olla vaan. Ostokset tietty kanssa...
  11. P

    Paras paikka Kanarialla?

    Fuerteventura: Corralejon kannalla olen minä. Siellä tuli itse lomailtua viime tammikuussa 3vuotiaan ja 8kk vanhan kanssa. Kiva rauhallinen paikka. Ihmiset ystävällisiä ja rauhallinen liikenne...
  12. P

    Turkki, Side?

    Onko kukaan käynyt siellä? Voisitko kertoa kokemuksia? :D
  13. P

    Mieheni on sairaalassa

    Niin noh, toivottavasti miehesi on tosissaan ja se onnistuu! Toivotan onnea teille, mutta, suosittelen pitämään silmällä kuitenkin. Se ei ole kerta tai ede toinenkaan, puhutaan kymmenistä kerroista kun läheiseni on lupautunut lähtemään hoitoon ja kas kummaa, sitten alkaa tää. Alkoholitonta...
  14. P

    Mun vauva kävelee!!!!!!!!!!!!!!!

    Meijän vauveli on nyt 1v ja vajaa 3kk :heart: Esikoinen se lähit menemään 11kk vanhana, siksikin tää on varmaan ollu aika ihmeellistä...odottaa ja odottaa ja odottaa...jokaista liikkusmis-vaihetta siis :D
  15. P

    Mun vauva kävelee!!!!!!!!!!!!!!!

    Johan sitä on odotettukkin! Toissa päivänä metrin matkoja ja vaan jos joku oli vastaanottamassa, nyt kun se nousee seisomaan ja sanon sille et lähe kävelee ni se läks ja men pitkin poikin :D muksista maahan ja uudelleen ylös, nauraa kikattaa mennessään... Voi juku, kohta tässä saa taas tosissaan...
  16. P

    Se oli plussa, se oli plussa se oli plussa

    Onneksi olkoon!!! :flower:
  17. P

    Odottaako kukaan muu, et lapset nukahtais ja pääsis sänkypuuhiin?

    No meillä pikkuset nukahtaa aika hyvin siinä 20-20.30 maissa, et jos mies viel menee yöhön töihin(22) niin kyllähän siinä kerkiää jos mieli tekee...kerkeehän sitä myös iltapäivällä kun lapset päikkäreillä, ni käydä miestä herättelemässä :D Mutta tällä hetkellä en odota et lapset nukahtaa kun...
  18. P

    Jännittää, pitäkää peukkuja. Aion tehdä aamulla raskaustestin.

    Täällä kanssa peukut pystyssä!! Itse ehkä testailen viikon päästä tai sitten en... B)
  19. P

    Bis Bis lakuista

    mä oon koukussa näihin...montakohan olen jo niitä tässä mutustellut...onko pakko edes laskeakkaan...voi rähmä :ashamed: :whistle:
  20. P

    Tämän kesän risteilijät-pino!Eli millä,mihin,koska?

    Tallinnaan 5.8 sillä mikä lie XPRS...perheen kesken :heart:

Yhteistyössä