Mun vauva kävelee!!!!!!!!!!!!!!!

Johan sitä on odotettukkin! Toissa päivänä metrin matkoja ja vaan jos joku oli vastaanottamassa, nyt kun se nousee seisomaan ja sanon sille et lähe kävelee ni se läks ja men pitkin poikin :D muksista maahan ja uudelleen ylös, nauraa kikattaa mennessään... Voi juku, kohta tässä saa taas tosissaan alkaa juokseen perässä! Mutta voi kuinka ihanaa!! Oon niiiiin onnellinen! Laitoksella itkua tihersin ettei mun vauva ikinä varmaan kävele kun todettiin molemminpuolinen lonkkaluksaatio, mut nyt se KÄVELEE :D
 
ihana juttu.. muista meidän pojan ensi askeleet 22.2.2008 kun ihan yht äkkiä lähti eikä mitään ennakko varotuksia ei siis aiksemmin kävellyt edes kädetä pitäen..

minkäs ikäi sun vauva on?
 
Olen iloinen kuullessani, että löytyy muutama muukin myöhäinen. Poikamme on aika isokokoinen, pituutta melkein 80 senttiä ja painoa reilut 10 kiloa, ja ihmiset selvästi odottavat hänenkokoisen lapsen osaavan kävellä. Mutta eiköhän tuo vielä ennätä, pääsempähän minä vielä vähän aikaa vähemmällä hoitotoimissa.
 
jybis harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Olen iloinen kuullessani, että löytyy muutama muukin myöhäinen. Poikamme on aika isokokoinen, pituutta melkein 80 senttiä ja painoa reilut 10 kiloa, ja ihmiset selvästi odottavat hänenkokoisen lapsen osaavan kävellä. Mutta eiköhän tuo vielä ennätä, pääsempähän minä vielä vähän aikaa vähemmällä hoitotoimissa.
meillä myös tuon kokonen,kohta vuoden vanha.
kaikki tyhmän näkösenä kyselee että eikö tuo jo kävele.ärsyttäääää!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppiksen vaimo:
Meijän vauveli on nyt 1v ja vajaa 3kk :heart: Esikoinen se lähit menemään 11kk vanhana, siksikin tää on varmaan ollu aika ihmeellistä...odottaa ja odottaa ja odottaa...jokaista liikkusmis-vaihetta siis :D
Tiedän mistä kirjoitat. Meidän poika lähti kävelemään vajaan 2-vuoden ikäisenä.

 

Yhteistyössä