Mieheni on sairaalassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sanon heti alkuun että toivon asiallista keskustelua, en haukkumista ym
Alkoholin vieroitus oireiden vuoksi. Saanut nyt hoitoa eilen ja tänään ja kysynkin nyt kun mies on valmis tekemään ongelmalleen jotain, että mihin seuraavaksi yhteyttä ja miten tästä eteenpäin.
Olen mukana miehen tukemisessa 100%:lla. Ja miehellä ollut siis ongelma jo useamman vuoden, mutta nyt myönsi sen ja haluaa apua ja hoitoa ja olen niin onnellinen tästä.
 
toinen vieras
Jatkohoito tapahtuu avopuolella yleensä a-klinikalla. Löytyykö kaupungistanne sellainen? Siellä käydään tietyin väliajoin keskustelemassa tilanteesta. Hieno homma, että miehesi on halukas hoitoon. Se on kaiken aa ja oo. Tsemppiä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Jatkohoito tapahtuu avopuolella yleensä a-klinikalla. Löytyykö kaupungistanne sellainen? Siellä käydään tietyin väliajoin keskustelemassa tilanteesta. Hieno homma, että miehesi on halukas hoitoon. Se on kaiken aa ja oo. Tsemppiä!
Löytyy a-klinikka ja varmaan sinne sitten menee ja menen mukaan jos tarvii.
Niin ku ois kivi pudonnut sydämeltä kun sanoi että tarvitsee apua.
On hirveää katsoa vierellä toisen oireita vaikka olisi kuinka itse aiheuttanut ne. Onneksi asianmukaista hoitoa saa ja lääkäritkin olivat ymmärtäväisiä ja kovasti tsemppasivat sekä miestä että minua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Muoks:
Psykiatrisessa sairaalassakin on mahdollisuus käydä vieroituksessa
Ja a-klinikkahan on yksi mahdollisuus

:hug:
Mies ei halua olla missään muualla kuin kotona, ei jäänyt yöksikään sairaalaan vaan halusi kotiin.
Jotenkin se tuntee olonsa turvalliseksi kun minä olen paikalla ja ehkä siksi.
Mutta luulen että joku ratkaisu löytyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Muoks:
Psykiatrisessa sairaalassakin on mahdollisuus käydä vieroituksessa
Ja a-klinikkahan on yksi mahdollisuus

:hug:
Mies ei halua olla missään muualla kuin kotona, ei jäänyt yöksikään sairaalaan vaan halusi kotiin.
Jotenkin se tuntee olonsa turvalliseksi kun minä olen paikalla ja ehkä siksi.
Mutta luulen että joku ratkaisu löytyy
Antabukset on muuten kanssa yks hyvä ratkasu!
Jaksamisia paljon!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Muoks:
Psykiatrisessa sairaalassakin on mahdollisuus käydä vieroituksessa
Ja a-klinikkahan on yksi mahdollisuus

:hug:
Mies ei halua olla missään muualla kuin kotona, ei jäänyt yöksikään sairaalaan vaan halusi kotiin.
Jotenkin se tuntee olonsa turvalliseksi kun minä olen paikalla ja ehkä siksi.
Mutta luulen että joku ratkaisu löytyy
Antabukset on muuten kanssa yks hyvä ratkasu!
Jaksamisia paljon!
Kiitos
 
samassa jamassa,,,,,,,,,,,
mun exä oli holisti joka joutu välillä sairaalaan viinakramppien takia aina lupas että nyt loppu,kävi aa-kerhossa jonkin aikaa kunnes ratkesi taas,söi antabusta lopetti kun rupes viina hammasta taas kolottaan sitten meni katkolle hoitoon oli siällä 6viikkoa pari päivää kotona sitten alkoi kunnon putki jota kesti vuoden olin jo heittänyt 1kk juomisen jälkeen pihalle.
majaili kavereilla jotka oli saman alan miehiä/naisia juominen loppu kaatu ja löi päänsä kuoli.

tämän kerron ap:lle siksi holisti lupaa aina nyt loppu juominen se ei välttämättä onnistu hetkessä repsahduksia voi tulla antabuksetkin voi lopettaa tai kapselin ottaa pois. toivon todella että miehesi lopettaa juomisen jaksuja sulle elämä holistin kanssa ei ole helppoa.10v katselin minä ja yritin tukee kunnes avasin silmäni näinkö halua elämäni elää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samassa jamassa:
mun exä oli holisti joka joutu välillä sairaalaan viinakramppien takia aina lupas että nyt loppu,kävi aa-kerhossa jonkin aikaa kunnes ratkesi taas,söi antabusta lopetti kun rupes viina hammasta taas kolottaan sitten meni katkolle hoitoon oli siällä 6viikkoa pari päivää kotona sitten alkoi kunnon putki jota kesti vuoden olin jo heittänyt 1kk juomisen jälkeen pihalle.
majaili kavereilla jotka oli saman alan miehiä/naisia juominen loppu kaatu ja löi päänsä kuoli.

tämän kerron ap:lle siksi holisti lupaa aina nyt loppu juominen se ei välttämättä onnistu hetkessä repsahduksia voi tulla antabuksetkin voi lopettaa tai kapselin ottaa pois. toivon todella että miehesi lopettaa juomisen jaksuja sulle elämä holistin kanssa ei ole helppoa.10v katselin minä ja yritin tukee kunnes avasin silmäni näinkö halua elämäni elää.
Toivon totisesti että mieheni pysyy lupauksessaan ja lopettaa juomisen.
Eilen oli niin pahassa kunnossa että sai ihme "kohtauksia" ja sanoi ajatusten olevan outoja ja ei halunnut tämän "kohtauksen" aikana olla minun lähelläni ja kun kysyin syytä niin vastasi että "ettei satu mitään". Näiden vuoksi toivon todella että lopettaa.
 
Niin noh, toivottavasti miehesi on tosissaan ja se onnistuu! Toivotan onnea teille, mutta, suosittelen pitämään silmällä kuitenkin.

Se ei ole kerta tai ede toinenkaan, puhutaan kymmenistä kerroista kun läheiseni on lupautunut lähtemään hoitoon ja kas kummaa, sitten alkaa tää. Alkoholitonta olutta, alkoholiolutta, lonkeroa lipitellään alukuun, ja kohta se räjähtää, viina pullo menee alas irvistämättä, kolmella isolla pärjää just sen 2 vuorokautta, ehkä vähän ylikin kunnes tarvitaan lisää. Jemmapulloja , valehtelua päin naamaa, aivan uskomatonta valehtelua päin naamaa! Eikä hän näe käyttäytymisessään MITÄÄN VÄÄRÄÄ, hän hän otti van muutaman...ja viikkoja maannut kusessa ja paskassa, änkyrä kännissä, montakohan kertaa lähellä kuolemaa... Oma isäni, Luojan kiitos, kuoli jo, samasta syystä. Ei ole kivaa, ei kun lähellä on alkoholismia. Itse en usko enää parantumiseen,ainakaan kyseisen henkilön kohdalla, mutta nostan hattua sille joka siihen pystyy, niitä on harvassa.
 
samassa j............
juu noi kohtaukset on pelottavia sillon kun exällä oli noita kohtauksia näki outoja kuuli, puhetta päässään, puhu pimeitä.
en uskaltanut edes nukkua koska pelkäsin että näkee mut piruksi tai pojan sillon ne ei pysty itseään hallitseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samassa j............:
juu noi kohtaukset on pelottavia sillon kun exällä oli noita kohtauksia näki outoja kuuli, puhetta päässään, puhu pimeitä.
en uskaltanut edes nukkua koska pelkäsin että näkee mut piruksi tai pojan sillon ne ei pysty itseään hallitseen.
No lääkärikin kysyi mieheltä että näetkö pieniä vihreitä miehiä :0
Todella pelottavaa oli, mies halus että olen vierellä ja kuitenkin sanoi ettei halua, että olen lähellä.
 
auttaa
Minnesota hoitoon kuukaudeksi.On se vaan niin syvällä,se juominen,että ei yksin onnistu lopettaa vaan tarvii aikaa itelleen ja opettelua uuteen elämään. Sos.toimistosta saa maksusitoumuksen.
 

Yhteistyössä