Mieheni on sairaalassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
yx ex
Aina ei antabuskaan toimin, mun ex oli yks heistä joilla ei. Ja kyllä, seurasin kirjaimellisesti vierestä että otti lääkkeet.

Toivottavasti nyt todella lopettaa miehesi ne touhut.

Onko teillä lapsia? Vaikuttaako heihin jo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yx ex:
Aina ei antabuskaan toimin, mun ex oli yks heistä joilla ei. Ja kyllä, seurasin kirjaimellisesti vierestä että otti lääkkeet.

Toivottavasti nyt todella lopettaa miehesi ne touhut.

Onko teillä lapsia? Vaikuttaako heihin jo?
Mulla eks kanssa joi, vaikka oli antabus
En sit tiijjä, oliko jättäny monta ottamatta
Naamahan sillä punaseks meni ja paha olo tuli, mut vuorotellen vaan vettä ja kaljaa naamaan :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanon heti alkuun että toivon asiallista keskustelua, en haukkumista ym
Alkoholin vieroitus oireiden vuoksi. Saanut nyt hoitoa eilen ja tänään ja kysynkin nyt kun mies on valmis tekemään ongelmalleen jotain, että mihin seuraavaksi yhteyttä ja miten tästä eteenpäin.
Olen mukana miehen tukemisessa 100%:lla. Ja miehellä ollut siis ongelma jo useamman vuoden, mutta nyt myönsi sen ja haluaa apua ja hoitoa ja olen niin onnellinen tästä.
mie olen kanssa käynyt aikamoisen taipaleen miehen alkoholismin kanssa! mutta periksi ei saa antaa! hyvä että haluaa itse hoitoon.meillä myös. vieläkin se on erinäistä taistelua (tosin pystyy juomaan tietyn verran mutta joka kerta joutuu psyykkaamaan, ettei vedä sitä toista päivää tai karkaa käsistä) parasta olisi ettei joisi ollenkaan mutta toistaiseksi näin hiljalleen hyvää tulee.
 

Yhteistyössä