Se oli plussa, se oli plussa se oli plussa

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
Olen se kuka eilen illalla käski pitämään peukkuja kun teen aamulla raskaustestin.

Nyt se on tehty ja plussaa näytti. Haaleaa, mutta viiva tuli parissaminuutissa ja mieskin näkee sen selvästi ja siinä on väriä.
Eli eikö se plussa ole?

Vaikea uskoa tätä täysin todeksi. Mua varmaan huijataan. Kunhan tästä selviää että on ajokunnossa niin lähden apteekkiin hakemaan parikin varmistustestiä.

En ole kännissä, kuopus vain valvotti viimeyönä ja nyt jännittää ja on innoissaan niin parempi rauhoittua ensin. Käydä suihkussa ja syödä aamupalaa.

Mä olen vain niin onnellinen nyt. Yksi valvottaja tulee meille lisää jos kaikki menee vain hyvin
 
ap
Kiitos teille onnitteluista. Kerran teidän eilisiltaiset peukutukset toimi että sain plussan niin pitäkään peukkuja että kaikki menis tosiaan hyvin ja keväällä saatais vauva syliin.

Ja sillä joka testailee viikonpäästä niin kovasti peukkuja ja pitkää pinnaan piinaviikolle


t: ikionnellinen ap
 
ap
=) Kyllä mä muutamantunnin sain nukutta. Kuopuksella oli jostain syystä vaikea yö ja äiti vaan kelpas.

Mutta väliäkö tuolla enää. Eläkkeellä kerkee nukkua.... ;)


Kiitos onnitteluista. Nyt mä lähen sinne suihkuun ja aamuhommiin niin pääsen apteekkiin.
 

Yhteistyössä